Nauči tri #čekiraj pokreta koji mogu spasiti život tebi ili nekome koga voliš

Avon i BH Telecom predstavljaju novu kampanju za podizanje svijesti o karcinomu dojke #čekiraj

Nastavljajući dugogodišnji poziv #budizdrava svim ženama, Avon ove godine donosi novu kampanju za borbu protiv karcinoma dojke pod nazivom #čekiraj koja će na jednostavan način podsjetiti žene na važnost redovnih samopregleda. 

cekiraj.ba
je interaktivna web stranica koju otvarate na svom mobilnom telefonu, a  vodi vas kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi.

Nakon pravilno pređenih koraka možete doći i do stranice www.budizdrava.com i svih potrebnih informacija o raku dojke i podršci, a koja je dio dugogodišnje suradnje s udruženjem “Novi pogled!” Na jednom mjestu su objedinjeni svi bitni podaci o samopregledu i pregledima te se pomoću posebne aplikacije svakoj ženi šalje individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.

Iako u Bosni i Hercegovini ne postoji zvanični registar ove bolesti, informacije kojima raspolažemo pokazuju da godišnje više od 1500 žena oboli od karcinoma dojke, a smrtnost je i dalje visoka jer svake godine od ove bolesti umre oko 500 žena.

U ovoj interesantnoj kampanji partner kompanije Avon je i BH Telecom, koji kao društveno odgovorna kompanija već godinama podržava brojne projekte koji imaju za cilj dizanje svijesti o ovoj bolesti koja sve više pogađa žene širom svijeta.

Čekirajte i vi, posjetite cekiraj.ba na svom mobilnom telefonu.

Pozivamo vas da postanete dio humanitarne #čekiraj mreže: na svom mobitelu podijelite cekiraj.ba web link sa svima koje volite i pozovite sve svoje prijateljice da nauče ova 3 osnovna koraka, podsjetite ih da misle na svoje zdravlje.

Ne čekaj. #čekiraj

10.10.2019