Završen 8. Sarajevo Marketing Summit
Content je kralj, ali i test za sve marketing timove!
Završen je 8. Sarajevo Marketing Summit koji je okupio marketinšku i oglašivačku industriju regiona. Na samitu su posjetioci imali priliku pogledati sadržaje koji pozivaju na #nextlevel u biznisu i marketingu. Organizator konferencije bila je marketinška agencija Altermedia.
Content kao kralj, ali i najveći izazov i test za sve marketing timove, postavlja se kao ključ problema, ali i uspjeha, kako svakog medija, tako i brendova i kompanija koje se na istim oglašavaju. Istraživanja Ipsosa pokazala su neznatan pad od 1,2% u medijskoj industriji, dok su predviđanja do 2022. rast do čak 15%.
Glavni nositelj tog rasta i dalje su digitalni mediji, koji će do 2025. imati i do 70% vrijednosti potrošnje medija. Unutar same potrošnje u digitali je display advertising u odnosu na search. Najveći nositelji unutar digitalnih medija su: Facebook, Google, Alibaba, Amazon i Instagram.
Ono što je zaključak kroz sve navedene medije jeste sadržaj koji će da ih održi i u budućnosti. Ne postoji loš medij, već samo sadržaj koji će njihovi konzumenti uživati i osjećati ih kao da se svakom pojedincu lično obraćaju. Govornici 8. Sarajevo Marketing Summita bili su: Julijan Komšić (Ipsos), Elvir Švrakić (Hayat TV), Marko Šobot (Una TV), Džemal Šabić (RTVFBiH), Uroš Bogdanović (Radijski i Podcast expert i konsultant), Erna Saljević (Influenserica i komunikologinja) i Adnan Cerić (Youtuber i Gamer). Jedan od učesnika konferencije i jedan od prezentatora bila je Nađa Lutvikadić-Fočo, rukovoditeljica Sektora za upravljanje promocijom BH Telecoma.
Tradicionalno, i ove godine, dodijeljena su i tri Marketing Superstar priznanja za direktore marketinga domaće, regionalne i internacionalne kompanije. Marketing Superstar priznanja dodjeljuju su direktorima marketinga za njihove uspjehe, tj. uspjehe kampanja koje su obilježile 2020./2021. godinu.
Značajno je naglasiti da ovo priznanje dodjeljuje marketing struka u sastavu bh. i regionalnih marketinških eksperata, programskog direktora konferencije, agencije organizatora i svi prethodni Marketing Superstar dobitnici. Ovogodišnja priznanja ponijele su tri marketing stručnjakinje: Nermina Kadrić (Alma Ras), Berina Stambol (International Health) i Lejla Zorlak (Coca-Cola).