OWIS Cloud usluga za unapređenje poslovanja vaše kompanije

Ukoliko želite da zadržite kvalitet poslovanja kompanije tokom vanrednog stanja, počnite koristiti uslugu OWIS Cloud koja će zaposlenicima omogućiti pristup relevantnim dokumentima i podacima u situacijama rada od kuće.

Šta je OWIS Cloud?

Usluga OWIS Cloud omogućava automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesa u kancelarijskom poslovanju, te upravljanje dokumentima kroz cijeli tok kretanja/obrade, od ulaza, preko obrade do izlaza dokumenta.

Uslugu vam zajednički pružaju BH Telecom i partner “Orka” d.o.o. Sarajevo

Prednosti korištenja usluge OWIS Cloud:

  • Brže poslovne odluke (zahvaljujući pravovremenom pristupu tačnim i važnim informacijama);
  • Brzo i jednostavno pretraživanje poslovnih dokumenata;
  • Manji trošak vremena i novca (sve je u Cloudu, virtuelnom prostoru, tako da poslodavci ne moraju trošiti novac na papir i medije za pohranu podataka);
  • Lako upravljanje zadacima i jednostavno slanje dokumenata zaposlenicima na dalju obradu;
  • Automatsko generisanje izvještaja i statusa dodijeljenih zadataka;
  • Digitalno arhiviranje;
  • Nadzor toka elektroničkih i fizičkih dokumenata;
  • Upravljanje pravima pristupa i definisanje organizacijske šeme;
  • Usklađenost sa zakonskom regulativom i poslovanjem preduzeća, itd.

Riješite probleme poslovanja kompanije na brz i lagan način sa uslugom OWIS Cloud

U nastavku slijedi primjer na koji način vam OWIS Cloud može zaista pružiti savršenu podršku za sve vaše podatke i njihovo skladištenje, uz maksimalnu uštedu vremena i prostora, i ekološku svjesnost te kontrolu vaših podataka.

Problem:

Informacije i dokumenti

Informacije koje kruže kroz kompaniju dolaze u različitim oblicima. Dokumenti, bilješke o oglašavanju, kontakt informacije, evidencija zaposlenih – svi ti podaci sadrže vrijedne informacije za obavljanje poslovnih aktivnosti. Međutim, ljudi se zakopavaju u papirologiju, što čini posao neefikasnim, kontraproduktivnim i skupim.

Procesi

Unutar kompanije protok informacija i slijed procesa mogu biti teški za praćenje. Šta je delegirano kome? Šta je odobreno? Kada? Sva ova pitanja proizilaze iz lošeg upravljanja procesima koje se direktno odražava na gubitak produktivnosti unutar poslovnih subjekata.

Korisnici

Kako se dijeli znanje unutar komapanije? Kako sprečavamo neovlašteni pristup informacijama? Kako osiguravamo odgovornost uposlenika? Sva ova pitanja vezana su za upravljanje pristupom informacijama od strane korisnika, kako onih koji stvaraju informacije, tako i onih koji im pristupaju.

 

Rješenje:

OWIS Cloud vam pomaže vam da prevladate spomenute probleme kroz savršenu organizaciju u cloud sistemu, za brže lociranje i jednostavniji pristup

Korištenjem usluge OWIS Cloud možete riješiti većinu problema iz domena poslovnog upravljanja. Svi učesnici u procesu imaju pristup svim instancama procesa gdje su uključeni, kao i svim trenutnim zadacima koji su u procesu obrade. Skupa sa podsjetnicima i obavještenjima, sistem informiše korisnike o idućim koracima u pojedinim procesima i tako pomaže njihovom struktuiranju i bržem izvršavanju.

ECMS omogućava kompanijama da identificiraju tvorce informacija i one koji im pristupaju. Svi korisnici mogu biti preslikani u sistem da odražavaju korporativnu organizaciju i omoguće protok informacija koji odgovara dokumentovanom obliku tih procesa. Kroz izvještavanje, upravljanje procesima i nadzor, osiguravate odgovornost i ispunjavate rokove.      

 

Zašto biste baš vi trebali odabrati OWIS Cloud rješenje?

OWIS Cloud je:

·         Jednostavan za upotrebu – Jednom kada se sistem OWIS implementira, kako privoljeti korisnike da ga koriste? OWIS rješava ovaj problem sa intuitivnim korisničkim okruženjem koje omogućava lagano izvršavanje svih zadataka.

·         Jednostavan za konfigurisanje – OWIS sistem posjeduje grafičko okruženje za dizajn poslovnih procesa, koji ne zahtjeva znanje iz programiranja.

·         Sadrži sve potrebno za upravljanje procesima – OWIS ne pravi razliku između procesa i omogućava modeliranje gotovo pa svakog poslovnog procesa sa kojim se upravlja.

·         Fleksibilan je – OWIS sistem prati poslovne odluke o reorganizaciji tako što omogućava laganu adaptaciju svih procesa unutar kompanije.