VAŠ BONUS SADRŽI
- 5 KM za pozive i SMS poruke
- 15 GB mobilnog interneta *
- 5 GB mobilnog interneta
kao bonus dobrodošlice*
Vrijeme upotrebe sredstava/saobraćaja sa bonus računa je 10 dana.
* Nakon potrošnje uključenog mobilnog interenta po maksimalnoj brzini, do isteka validnosti (vrijeme upotrebe) brzina mobilnog interneta se obara na 64 kbps.
PROVJERA STANJA BONUS RAČUNA
- pozovi kod *110# ili
- pozovi kod *107*0*3#
VAŠ BONUS SADRŽI
- 10 KM za pozive i SMS poruke
- 30 GB mobilnog interneta *
- 5 GB mobilnog interneta
kao bonus dobrodošlice*
Vrijeme upotrebe sredstava/saobraćaja sa bonus računa je 30 dana.
* Nakon potrošnje uključenog mobilnog interenta po maksimalnoj brzini, do isteka validnosti (vrijeme upotrebe) brzina mobilnog interneta se obara na 64 kbps.
PROVJERA STANJA BONUS RAČUNA
- pozovi kod *110# ili
- pozovi kod *107*0*4#
VAŠ BONUS SADRŽI
- 200 GB mobilnog interneta *
- 5 GB mobilnog interneta
kao bonus dobrodošlice*
Vrijeme upotrebe sredstava/saobraćaja sa bonus računa je 30 dana.
* Nakon potrošnje uključenog mobilnog interenta po maksimalnoj brzini, do isteka validnosti (vrijeme upotrebe) brzina mobilnog interneta se obara na 64 kbps.
PROVJERA STANJA BONUS RAČUNA
- pozovi kod *110# ili
- pozovi kod *107*0*5#
- SIM karticu postavite u Vaš mobilni uređaj, prema uputstvu koje ste dobili uz uređaj.
- Uključite mobilni uređaj, unesite PIN1 kod i potvrdite unos tipkom YES/OK.
- Ultra SIM kartica se aktivira prvim pozivom, slanjem prve SMS poruke ili prvom konekcijom na mobilni internet, čime počinje korištenje Ultra prepaid mobilne usluge.
- Aktivacijom Ultra SIM kartice automatski će Vam biti omogućeno korištenje pogodnosti sa bonus računa (novčani iznos i/ili internet saobraćaj koji je uključen u cijenu start paketa).
TOURIST 1
Količina od uključenog data saobraćaja koja se može iskoristiti u zemljama Zapadnog Balkana je 4.993 MB.
Za korištenje data saobraćaja u zemljama Zapadnog Balkana potrebno je da na osnovnom računu imate minimalni iznos od 0,08 KM. Za prebacivanje 0,08 KM sa bonus računa na osnovni račun pozovite kod *106*3*3#
Zemlje Zapadnog Balkana: Albanija, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija i Srbija.
TOURIST 2
Količina od uključenog data saobraćaja koja se može iskoristiti u zemljama Zapadnog Balkana je 9.989 MB.
Za korištenje data saobraćaja u zemljama Zapadnog Balkana potrebno je da na osnovnom računu imate minimalni iznos od 0,08 KM. Za prebacivanje 0,08 KM sa bonus računa na osnovni račun pozovite kod *106*3*4#
Zemlje Zapadnog Balkana: Albanija, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija i Srbija.
UNLIMITED
Količina od uključenog data saobraćaja koja se može iskoristiti u zemljama Zapadnog Balkana je 24.970 MB.
Za korištenje data saobraćaja u zemljama Zapadnog Balkana potrebno je da na osnovnom računu imate minimalni iznos od 0,08 KM.
Zemlje Zapadnog Balkana: Albanija, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija i Srbija.
- Nakon aktivacije SIM kartice, automatski će na Vaš mobilni uređaj biti isporučene postavke za korištenje mobilnog interneta, što podrazumijeva da će odmah nakon toga biti omogućeno korištenje mobilnog interneta.
- U slučaju da postavke za mobilni internet nisu dostavljene, pošaljite besplatnu SMS poruku sa tekstom “POSTAVKE” na broj 061 1100, a možete pozvati i 1444 za više informacija i pomoć.
- U slučaju potrebe, postavke možete i ručno unijeti u Vaš mobilni uređaj na sljedeći način:
Za Android uređaje:
- U glavnom meniju odaberite „Postavke“, zatim „Postavke povezivanja“, zatim „Postavke mobilne mreže“ i na kraju izaberite „Pristupne tačke“
- Izaberite opciju Novi APN i unesite sljedeće:
– Ime: BH Mobile Internet
– APN: active.bhmobile.ba
– MCC: 218
– MNC: 90
– APN vrsta: default,supl - Sve ostalo u profilu trebate ostaviti prazno, ništa dodatno ne ukucavati
- Kliknite „spremi“
- Iz menija koji se pojavi izaberite „pristupne tačke“ i kliknite na profil koji ste kreirali (naziva „BH Mobile Internet“) te zatim uključite mobilni prijenos podataka
Za iOS uređaje:
- U glavnom meniju odaberite „Postavke“, zatim odaberite „Mobilni podaci“ i „Mobilna podatkovna mreža“
- Izaberite „APN“, te unesite: active.bhmobile.ba
- Pritisnite „Natrag“ tipku da završite
- Vaš iOS uređaj je sada konfigurisan
- Potrebno je da isključite/uključite uređaj, te zatim da pokrenete mobilni prijenos podataka
- Kredit možete kupiti u željenim iznosima na svim prodajnim mjestima BH Telecoma i kod ovlaštenih prodavača (kiosci, trgovine…), kao i putem „Moj BH Telecom“ mobilne aplikacije ili BH Telecom webshop-a.
- Ukoliko ste kupili Ultra kredit u vidu vaučera ili scratch kartice, dopunu vršite pozivom na broj 1204 ili *124*xxxxxxxxxxxxxx# sa Vašeg mobilnog uređaja. Ako tri puta uzastopno unesete pogrešan kod za dopunu Ultra kredita putem 1204 ili *124*xxxxxxxxxxxxxx#, ovaj način dopune bit će blokiran. Za deblokadu, pozovite 1444.
- Vrijeme upotrebe kredita ograničeno je u zavisnosti od iznosa kojim je izvršeno punjenje
IZNOS KREDITA ROK TRAJANJA Od 1 KM do 2,99 KM 7 dana Od 3 KM do 4,99 KM 10 dana Od 5 KM do 9,99 KM 30 dana Od 10 KM do 19,99 KM 90 dana Od 20 KM i više 180 dana - Kada vrijeme upotrebe kredita istekne, u mogućnosti ste samo primati pozive/SMS i besplatno pozivati Ultra automatski servis (1204 i 1421), 1444 Kontakt centar za podršku korisnicima i brojeve hitnih službi. Od tog trenutka, na raspolaganju Vam je dodatnih 90 dana da dopunite kredit. Ako obnovite kredit u ovom periodu zadržavate i iznos kredita koji ste imali prije isteka vremena upotrebe.
- Vrijeme upotrebe Ultra kredita možete provjeriti i pozivanjem koda *106*6#.
- Provjeru stanja osnovnog računa možete izvršiti pozivanjem koda *100# ili pozivom broja 1204 (govorna poruka).
- Instalirajte aplikaciju „Moj BH Telecom“ na vaš pametni uređaj u cilju brzog i jednostavnog pregleda informacija o stanju računa, validnosti kredita, dopuna/slanja kredita i aktuelnih ponuda dokupa saobraćaja (minute, SMS i mobilni internet).
- Pogrešno unesen PIN kod tri puta zaredom prouzrokovat će blokiranje SIM kartice. U tom slučaju za deblokadu se koriste odgovarajući PUK kodovi.
- PIN i PUK kodovi se nalaze na SIM kartici.
- Ako deset puta pogrešno unesete PUK kod, Vaša SIM kartica bit će trajno blokirana i morat ćete je zamijeniti na prodajnom mjestu BH Telecoma. Zamjena SIM kartice se naplaćuje.
- Dodatne količine mobilnog interneta možete dokupiti na sljedeće načine:
NAZIV DOKUPA I TRAJANJE | CIJENA (sa PDV) | AKTIVACIJA |
30 GB sa trajanjem 24 sata | 3,00 KM | *108*6*0# |
10 GB sa trajanjem 10 dana | 15,00 KM | *105*6*1# |
30 GB sa trajanjem 30 dana | 35,00 KM | *105*6*3# |
50 GB sa trajanjem 30 dana | 50,00 KM | *105*6*5# |
Ultra usluga se pruža/koristi prema Cjenovniku usluga u unutrašnjem i međunarodnom saobraćaju BH Telecoma i prema Opštim uslovima za pružanje telekomunikacionih usluga BH Telecoma.