Showcase BH Content Laba na New Europe TV marketu u Zagrebu
Od 7. do 9. decembra, Esplanade Zagreb Hotel je centralno mjesto okupljanja uspješnih predstavnika FTA televizija, pay-TV kanala i streaming servisa, producenata, redatelja, glumaca, scenarista, produkcijskih kuća te agencija i ostalih stvaratelja sadržaja, koji se odvija pod sloganom “All about content creation”.
BH Telecom je prezentovao 7 projekata koji se realizuju trenutno u okviru BH ContentLab platforme, a to su: serije na „Na rubu pameti“, Komar“ i „Princ iz Eleja“,„Tender“ i „Kad sam bio Hodža“, i kriminalistička drame „Kotlina“ i „Znam kako dišeš“. Tim ispred naše kompanije na New Europe TV marketu predvodio je generalni direktor BH Telecoma Sedin Kahriman.
Događanje je fokusirano na CEE regiju i zemlje s nižim kapacitetom za produkciju unutar regije s ciljem spajanja audiovizualnih profesionalaca i ključnih donositelja odluka iz Evrope.
Uz edukaciju, domaći i inostrani scenaristi dobiće priliku za predstavljanje svojih ideja kroz TV Writing Contest, takmičenje za izbor najboljih scenarija serija (scripted) i formata (unscripted). Talentirani kreativci će svoje ideje moći predstaviti stručnom žiriju sastavljenom od predstavnika renomiranih produkcijskih kuća, nacionalnih televizija, festivala i ostalih stručnjaka u TV industriji. Tri najbolja rada unutar svake kategorije bit će nagrađena, a svih 20 finalista, po 10 iz svake kategorije, dobivaju priliku za sastanke s potencijalnim partnerima za eventualnu realizaciju svojeg projekta. Finalisti će se moći sastati s članovima žirija, predstavnicima produkcijskih kuća i drugim ključnim akterima tokom zatvorenog networking događanja.
Kreatori TV sadržaja iz CEE regije će interes pronaći i u posebnom djelu programa nazvanom Co-production Platform. Kroz seriju različitih događanja poticaće se ideja i prednosti zajedničke proizvodnje sadržaja – od prezentacija projekata u potrazi za koprodukcijskim partnerima i privatnih tematskih događanja i networking prilika do radionica o osmišljavanju, razvoju, produkciji i distribuciji projekata.
BH Telecom je jedan od prijateljskih sponzora ove kulturne manifestacije i aktivni učesnik sa BHContent Lab-om. U okviru takmičenja Content Showcase će trajati sat vremena i sastojaće se od 10-minutnih prezentacija od strane različitih kompanija koje su dobile priliku da prezentiraju svoje projekte koje mogu biti u različitim stupnjevima razvoja.