Dobili smo veći račun od iznosa koji mi je pokazan kao potrošnja. Zašto?

Prikazano stanje računa na portalu Moj BH Telecom, Moj BHTelecom aplikaciji, kroz SMS poruku sa broja 387611101 ili putem usluge Moj vodič je isključivo informativnog karaktera, te se ne može koristiti kao osnova za plaćanje računa.

Prikazani iznos ne uključuje:

  • mjesečnu naknadu korištenog paketa,
  • PDV,
  • popust – uključujući besplatne pozive.

Kako možemo platiti svoj BH Telecom račun?

BH Telecom račune možete platiti:

  • na prodajnim mjestima BH Telecoma širom Bosne i Hercegovine (bez provizije),
  • putem BH Pošte ili u bankama (sa provizijom),
  • mobilnim plaćanjem – SMS porukom,
  • e-uplatnicom kroz aplikaciju mobilnog bankarstva,
  • plaćanjem putem trajnog naloga (Sberbank i BBI banka),
  • putem OPA aplikacije.

Možemo li račune primati na drugu adresu?

Da, možete. Ako želite promijeniti adresu na koju primate naše račune, možete to napraviti na prodajnom mjestu, pozivom na 1322 ili nam pošaljite zahtjev, sa potvrđene e-mail adrese, na poslovna.podrska@bhtelecom.ba .

Do kada moramo platiti račun?

Račun je potrebno platiti u roku od dvadeset i pet dana od dana nastanka dužničko-povjerilačkog odnosa tj. DPO (datum je naznačen na računu).

Na koje sve načine možemo primiti račun?

Račun možete primati poštom na adresu ili u elektronskoj formi  na svoju e-mail adresu.

Aktivaciju e-računa možete izvršiti na sljedeće načine:

  • na portalu BH Telecoma, logirajući se kao korisnik BH Line-a, klikom na sekciju Info, ili kao korisnik BH Mobile-a, klikom na sekciju Moj Račun,
  • logiranjem na moj.bhtelecom.ba portal,
  • pozivom na besplatni broj Kontakt centra 1322,
  • na najbližem prodajnom mjestu BH Telecoma.

Da li je moguće dobiti detaljan izvještaj poziva uz mjesečni račun?

Moguće je dobiti detaljan izvještaj o pozivima u papirnoj i digitalnoj formi.
U digitalnoj formi se dostavlja na e-mail adresu koju korisnik specificira i usluga je besplatna. U papirnoj formi se dostavlja na adresu na koju se isporučuje račun i ta usluga se dodatno naplaćuje  3,90 KM sa uključenim PDV-om.

Da li je moguće dobiti jedan račun za sve usluge BH Telecoma?

Da moguće je aktiviranjem poslovne grupe kroz uslugu BIZ izbor. Usluge koje su grupisane u tarifu BIZ izbor se dostavljaju na jednom objedinjenom računu za sve članove grupe.

Ukoliko ste zainteresovani za korištenje Biz izbor usluge, kontaktirajte menadžere za velike korisnike u nadležnim direkcijama BH Telecoma. Saznaj više

Kako da aktiviramo Biz izbor uslugu?

Ukoliko ste zainteresovani za korištenje Biz izbor usluge kontaktirajte menadžere za velike korisnike u nadležnim direkcijama BH Telecoma. Saznaj više

Da li je moguće podnijeti zahtjev za uslugu bez odlaska u poslovnicu BH Telecoma?

Poslovni korisnici mogu putem naše web stranice podnositi zahtjeve za željene usluge.

Kada ćemo primiti prvi račun?

Račun šaljemo jednom mjesečno, nekoliko dana po završetku kalendarskog mjeseca (obračunskog perioda). Očekivano vrijeme isporuke računa  na vašu adresu oko 10-tog u mjesecu za prethodni mjesec, a na e-mail i nekoliko dana ranije.

Potpisali smo ugovor sredinom mjeseca, koliko ćemo platiti prvu pretplatu?

Uslovi naplate Vaše usluge su navedeni u ugovoru koji ste potpisali. Savjetujemo da besplatnim pozivom na broj 1322 provjerite način obračuna za Vaš paket.

Kasnimo sa plaćanjem računa, šta će se dogoditi?

Svaki račun treba platiti do datuma naznačenog na računu. Ukoliko račun ne platite na vrijeme, primit ćete podsjetnik za plaćanje. Ako ni tada ne platite račun, poslat ćemo Vam opomenu s novim datumom dospijeća, nakon čega ćemo Vam SMS porukom/e-mailom/pozivom najaviti  privremeno isključenje usluge. Ukoliko dođe do privremenog isključenja, ponovno uključenje privremeno isključenog priključka, naplaćuje se u skladu sa Cjenovnikom usluga BH Telecoma. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća, pozovite brojeve za podršku korisnicima 1322 za pravna lica.

Možemo li platiti račun iz inostranstva?

Korisnici koji se ne nalaze u BIH račune BH Telecoma mogu plaćati iz inostranstva putem sljedećih računa:

RAIFFEISEN BANK d.d. BIH

SWIFT Code: RZBABA2S

IBAN: BA39 1611 0000 0124 8933

UNICREDIT BANK d.d. Mostar

SWIFT Code: UNCRBA22

IBAN: BA39 3383 2048 9065 5134

NLB BANKA d.d. Sarajevo

SWIFT Code: TBTUBA22

IBAN: BA39 1322 6100 8654 6771

Računi

Osnovne informacije o računu

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Dobili smo veći račun od iznosa koji nam je prikazan kao potrošnja? Zašto?

Prikazano stanje računa na portalu Moj BH Telecom, Moj BH Telecom aplikaciji, kroz SMS poruku sa broja 387611101 ili putem usluge Moj vodič je isključivo informativnog karaktera, te se ne može koristiti kao osnova za plaćanje računa.

Prikazani iznos ne uključuje:

  • mjesečnu naknadu korištenog paketa,
  • PDV,
  • popust – uključujući besplatne pozive.

Kako se naplaćuje prijevremeni raskid ugovora?

Prijevremeni raskid ugovora se po pravilu naplaćuje na način da se korisniku jednokratno fakturišu svi dodijeljeni benefiti za period korištenja usluge. Obzirom na specifičnost dodijeljenih benefita, koji se razlikuju od paketa do paketa, savjetujemo Vam da se konkretno za Vaš korišteni paket konsultujete sa mendažerom velikih korisnika ili na prodajnom mjestu.

Moji računi

Veći račun nego inače?

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Šta je to e-račun?

Usluga bht e-račun vam omogućava da BH Telecom račune primate putem elektronske pošte. Elektronski račun po svojoj formi je identičan papirnom računu koji vam stiže na fizičku adresu.

Ko sve može koristiti uslugu e-račun?

Uslugu e-račun mogu koristiti svi pretplatnici BH Telecoma, poslovna i privatna lica.

Koje su pogodnosti usluge e-račun?

Pogodnosti usluge su brža i sigurnija dostava računa, te lakše arhiviranje na vašem računaru i zaštitita životne sredine. Korištenjem e-računa dajete svoj doprinos globalnom pokretu zaštite životne sredine.

Kako možemo aktivirati uslugu e-račun?

Aktivaciju bht e-računa možete izvršiti vrlo jednostavno:

  • na portalu BH Telecoma, logirajući se korisnik BH Line-a, klikom na sekciju Info, ili kao korisnik BH Mobile, klikom na sekciju Moj Račun,
  • pozivom na besplatni broj Kontakt centara 1322,
  • na najbližem prodajnom mjestu BH Telecoma.

Moji računi

E-račun

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Usluge: mobilna mreža, internet, televizija, fiksna mreža, grupne tarife

Šta je to naknada za pristup uslugama?

To je jednokratna naknada koja se naplaćuje prilikom priključivanja usluge.

U kojem će roku biti uključena usluga koju smo zatražili?

Rok za uključenje usluge definisan je Opštim uslovima za pružanje telekomunikacijskih usluga.

Šta nam omogućava TopTim usluga?

TopTim usluga vam omogućava objedinjavanje fiksnih i mobilnih telefonskih priključaka vaše firme u jednu virtuelnu privatnu mrežu, unutar koje možete obavljati besplatne telefonske razgovore.

Koje su prednosti TopTim usluge ?

Ukoliko izaberete TopTim uslugu ostvarujete:

  • najveći stepen optimizacije troškova u poslovnoj komunikaciji,
  • najšire tehničke mogućnosti koje postoje na tržištu u BiH,
  • ekskluzivnu obračunsku jedinicu za razgovore od 1 sekunde,
  • znatno povoljnije cijene uređaja od redovnih cijena,
  • mogućnost razdvajanja poslovnog i privatnog računa,
  • atraktivne tarifne modele za sve članove Top Tim grupe,
  • besplatan mobilni internet saobraćaj.

Koji su uslovi za aktivaciju TopTim usluge?

Uslov za aktivaciju Toptim usluge i korištenje Tim ili Comfort Single paketa je da imate zasnovan ugovorni odnos za minimalno 5 mobilnih ili fiksnih priključaka BH Telecoma.

Uslov za aktivaciju Toptim usluge i korištenje Comfort Group paketa je da imate najmanje 2, a najviše 30 postpaid mobilnih priključaka BH Telecoma. Omogućeno je i pridruživanje prepaid mobilnih članova.

Koje su prednosti IP Centrex usluge u odnosu na fiksnu telefoniju?

Osnovne prednosti IP Centrex usluge su:

  • niži troškovi u poređenju sa kućnom centralom (PBX),
  • besplatni i neograničeni pozivi svih telefonskih priključaka/članova unutar IP Centrex grupe (na jednoj ili više lokacija),
  • jeftiniji razgovori prema brojevima fiksne mreže BH Telecoma,
  • jeftiniji razgovori prema međunarodnim brojevima,
  • obračunska jedinica za sve vrste telefonskih razgovora je 1 sekunda,
  • direktne telefonske linije uz mogućnost biranja kratkim kodom,
  • dodatne funkcionalnosti i usluge koje u potpunosti zamjenjuju kućnu centralu (PBX),
  • samostalna aktivacija/deaktivacija dodatnih usluga za svaki broj u grupi (web interface ili telefonski aparat).

Da li postoji minimalan broj telefonskih priključaka za realizovanje IP Centrex usluge ?

Zavisno od broja telefonskih priključaka koje imate potrebu uvezati u IP Centrex grupu, možete odabrati jedan od paketa:

  • Paket I – od 5 do 25 IP Centrex brojeva,
  • Paket II – od 26 do 50 IP Centrex brojeva,
  • Paket III – 51 i više IP Centrex brojeva.

Na koji način možemo dobiti ponudu za TopTim uslugu?

Ukoliko ste zainteresovani za korištenje IP Centrex usluge, potrebno je da kontaktirate menadžere za velike korisnike u nadležnim direkcijama BH Telecoma. Saznaj više

Koji je sadržaj Moja TV Biz paketa?

  • TV paket sa preko 100 kanala SD i HD rezolucije,
  • Preko 30 radio kanala,
  • Elektronski programski vodić EPG,
  • Dodatna usluga TimeShift,
  • Moja TV igrice,
  • Lista omiljenih kanala.

Da li je moguće kombinovani Moja TV Biz paket sa nekim ADSL paketom ?

Da, moguće je kombinirati usluge netFlat ili MyWiFi sa Moja TV Biz uslugom. Kombinovanjem usluga ostvarujete pravo na popust od 5 % na iznos mjesečne naknade za obje korištene usluge.

Lista kanala koja je uključena u okviru Moja TV Biz usluge?

Listu TV i radio kanala za Moja TV Biz paket možete pronaći ovdje.

Usluge i zahtjevi

Osnovne usluge

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Usluge: zagarantovani opseg, dijeljeni opseg, obrazovne institiucije, WLAN Host, upravljani pristup, dodatne usluge

Kome je namijenjena usluga MyWifi ?

MyWifi usluga namijenjena je poslovnim korisnicima koji žele najkvalitetniju moguću WiFi uslugu za svoje uposlenike i goste. To mogu biti vlasnici restorana i kafića, filijale banaka, tržni centrii i drugi korisnici koji žele kvalitetnu pokrivenost WiFi signalom unutar svojih poslovnica.

Koje su prednosti WLAN Host usluge u odnosu na druge internet pakete ?

Realizacija kvalitetne WLAN mreže koristeći najkvalitetnija vendorska rješenja na tržištu bez kapitalnih ulaganja ( opremu obezbjeđuje BH Telecom).

Dodavanje i proširenje pokrivenosti mrežom se može realizirati dokupom dodatnih mrežnih elemenata (hotspot).

Prilagođavanje login opcija ( dodavanje loga vaše kompanije, redirekcija na web stranicu itd), opcionalno korištenje vaučera (privremeni pristup internetu na 1,2 ili više sati) itd.

Da li je moguće u okviru MyWiFi usluge generisanje kupona za kontrolu pristupa internetu gostujućim korisnicima ?

Da, vlasnici objekta mogu davati na korištenje svojim klijentima/gostima štampani voucher, sa unaprijed definisanim vremenom trajanja usluge: 1 sat, 3 sata, 6 sati, 12 sati, 24 sata, 7 dana, 30 dana.

Kome su namijenjeni i koji su uslovi za uvođenje Eduka paketa ?

Paket Eduka je namijenjen isključivo za obrazovne institucije, i to: škole osnovnog, srednjeg i visokog obrazovanja.

Usluge i zahtjevi

Napredni internet

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Usluge: vodovi, AV signal, Frame relay, MPLS VPN, M2M, fiskalne kase

Kome je namijenjena usluga MPLS ?

MPLS VPN je usluga je poslovnim korisnicima koji imaju potrebu za umrežavanje geografski distribuiranih poslovnica u sisteme za prijenos korporativnih podataka.

Kome je namijenjena usluga Fiskalne kase ?

Usluga Paket za fiskalne kase namijenjena je korisnicima koji su fiskalni obveznici.

BH Telecom ovu uslugu realizira putem servisno – distributivne mreže ovlaštenih proizvođača/distributera fiskalnih sistema, koji u ime BH Telecoma ugovaraju korištenje paketa za fiskalne kase.

Kome je namijenjena usluga Korporativni pristup?

Usluga Korporativni pristup namijenjena je isključivo pravnim licima koji imaju potrebu prijenosa podataka putem mobilne mreže, odnosno kompanijama koje imaju potrebu da vrše stalna i intenzivna mjerenja aktuelnih vrijednosti na udaljenim sistemima.

Usluge i zahtjevi

Mrežno povezivanje

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Usluge: cloud usluge, Microsoft Business Suite, Pantheon Cloud, hosting usluge

Koje su ključne prednosti Cloud modela poslovanja?

Cloud je novi model poslovanja čijim se korištenjem omogućava podizanje efikasnosti i fleksibilnosti poslovanja, te smanjuju ulaganja i troškovi u informatičku opremu, te ostale povezane resurse. Poslovanje u Cloudu znači da umjesto ulaganja u vlastitu infrastrukturu i njeno održavanje, svoje poslovne aktivnosti obavljate na sigurnim serverima smještenim u data centrima na udaljenim lokacijama. Podacima u Cloudu pristupate bilo kad, bilo gdje. Potreban vam je samo pristup internetu.

Kome su namijenjene usluge Microsoft 365?

Usluge Microsoft 365 su namijenjen svim pravnim subjektima koji žele imati neograničen email pristup, najsavremenije Office alate na raspolaganju, visok nivo sigurnosti i zaštite podataka sve u jednom paketu. Korisnici umjesto da jednokratno kupuju licence, antivirusnu i antispam zaštitu i ulažu ogromna sredstva u resurse za email mogu da kroz mjesečnu pretplatu koriste najsavremenije Cloud bazirano rješenje bez kapitalnih ulaganja.

Kome su namijenjene usluge Online zaštite?

Usluga „Online zaštita za poslovne korisnike“ je namjenjena  pravnim licima, pretplatnicima mobilnih i internet usluga, omogućava sigurnije korištenje Internet usluga, uz zaštitu za uređaje putem kojih se pristupa Internetu – računari, tableti i mobilni uređaji.

Nudimo Vam zaštitu od virusa, trojanaca, crva, ransomware-a, spyware-a, spama, curenja podataka, malicioznih web stranica, phishing napada, krađe podataka, pristupa neprikladnim sadržajima ili nebezbjednim web sajtovima, i još mnogo toga.

U okviru usluge korisnik može izabrati sigurnosno rješenje koje najbolje odgovara zahtjevima kompanije.

Usluge i zahtjevi

ICT usluge

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Usluge: mobilno oglašavanje, bulk SMS, IPTV oglašavanje

Kome je namijenjena usluga Bulk SMS – mobilno oglašavanje?

Kompanijama koje žele jednostavnu interaktivnu komunikaciju sa klijentima putem SMS poruka, oglašavanje novih proizvoda ili usluga, provođenje anketa, glasanja, interaktivnih kvizova i nagradnih igara.

Kome je namijenjena usluga IPTV oglašavanje?

Kompanijama koje žele koristiti Moja TV platformu kao medij za plasiranje oglasa.

Oglas se isporučuje korisnicima moja TV usluga na njihove TV ekrane u obliku teksta i/ili slike. Sadržaj poruke određuje sam oglašivač, uz poštivanje uslova definisanih Cjenovnikom i Specifičnim uslovima za pružanje ove usluge.

Usluge i zahtjevi

Oglašavanje

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Primili smo poziv sa nekih nepoznatih brojeva iz inostranstva. Šta da radimo?

Savjetujemo  da ne pozivate međunarodne brojeve koji su Vam nepoznati kako bi izbjegli neželjene troškove. Za više informacija pozovite besplatan broj 1322 ili pošaljite e-maila poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Imamo prekid odlaznih i/ili dolaznih poziva. Šta da radimo?

Izvršite reset VoIP telefona ili adaptera, tako što ćete odspojiti napojni kabl iz adaptera i ponovo uključi nakon nekoliko sekundi. Ako reset adaptera nije pomogao, potrebno je ugasiti/upaliti modem. Ukoliko je problem i dalje prisutan pozovite besplatan broj 1322 ili pošaljite e – mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Kako možemo izvršiti preusmjerenje IP Centrex broja?

Kodovi preusmjerenja za IP Centrex su:

  • Bezuslovno preusmjerenje,        aktivacija  *72061xxxxxx          deaktivacija  *73
  • Preusmjerenje na zauzeće,         aktivacija  *90061xxxxxx          deaktivacija  *91
  • Preusmjerenje na nejavljanje,    aktivacija  *92061xxxxxx          deaktivacija  *93

Tehnička podrška

Fiksni telefon

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Posjedujemo modem BH Telecoma i dodatni wireless router. Na koji način možemo podesiti wireless postavke??

Sva podešavanja wireless mreže u navedenom slučaju vršite na dodatnom uređaju, neovisno od modema BH Telecoma. Sve što je potrebno jeste da dodatni uređaj spojite u bilo koji slobodan port na BH Telecom modemu (korisnici xDSL usluge), odnosno u port broj 1, ako ste korisnik i Moja TV BIZ usluge, te da wireless konfigurišete po uputstvu koji ste dobili uz kupljeni uređaj.

Testirana brzina xDSL usluge je manja od one zagarantovane paketom koji koristimo.

Potrebno je testirati brzinu isključivo sa računara koji je povezan mrežnim kablom na modem BH Telecoma.  Prilikom testiranja brzine potrebno je ugasiti WIFI i odspojiti ostale uređaje sa modema. Test brzine urađen na WIFI mreži nije relevantan pokazatelj eventualnog odstupanja jer su moguće lokalne smetnje koje mogu uticati na brzinu putem WIFI-a ( veliki broj drugih mreža, eksterne smetnje itd) . Stranica na kojoj možete izvršiti testiranje je www.speedtest.net.

U slučaju da je brzina testiranje putem kabla manja od specificirane paketom,  pozovite besplatan broj 1322 ili pošaljite e – mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Na koji način možemo provjeriti trenutnu brzinu internet konekcije?

Brzinu internet konekcije možete testirati uz pomoć web stranica kreiranih za tu namjenu. Jedna od najpoznatijih je www.speedtest.net.

Na koji način možemo promijeniti šifru od xDSL usluge?

Šifru možete promijeniti na neki od sljedećih načina:

  • putem web stranice moj.bhtelecom.ba (potrebno je da se prijavite sa svojim korisničkim podacima)
  • na prodajnom mjestu BH Telecoma, uz obavezni prikaz osobnih dokumenata potvrde da ste ovlaštno lice ispred vaše kompanije,
  • pozivom besplatni broj 1322 sa broja telefona koji je u bazi BH Telecoma zaveden na ime nosioca xDSL usluge.

Nemamo WiFi signala na mobitelu i/ili tabletu i/ili laptopu. Šta da radimo?

Provjerite na modemu da li svijetle lampice WLAN. Ako na modemu ne svijetli lampica WLAN uključite dugme WLAN na poleđini ili bočnoj strani modema, te provjerite da li je uključen wifi na mobitelu.
Ako je navedeni problem i dalje prisutan pozovite besplatan broj 1322 ili pošaljite e – mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Tehnička podrška

Internet

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Nema slike na TV prijemniku, crn ekran na svim kanalima. Zašto?

Potrebno je provjeriti da li je uključen TV prijemnik, zatim da li je uključen STB uređaj. Također potrebno je provjeriti da li su TV prijemnik i STB spojeni odgovarajućim kablom (HDMI ili Scart).

Nema slike na TV prijemniku, bijel ekran na svim kanalima. Zašto?

Na daljinskom upravljaču od TV prijemnika, koristeći tipke Input, Source, AV, ovisno od proizvođača, podesite odgovarajući ulaz na kojem će se pojaviti Moja TV kanali.
Ukoliko problem nije otklonjen potrebno je pozvati podršku za poslovne korisnike 1322 ili poslati e-mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba

Na TV prijemniku se pojavila poruka Ekioh i/ili Error loading page. Šta treba da uradimo?

Ovo ukazuje da je STB uređaj izgubio konekciju sa modemom i Moja TV servisom. Potrebno je provjeriti da li je dobro spojen mrežni kabl od STB uređaja do modema ( LAN2 ili LAN3), zatim da li indikator na modemu pokazuje uspostavljenu vezi i potrebno je ukoliko je sve navedeno provjereno uraditi jedan restart STB uređaja. Ukoliko problem nije otklonjen potrebno je pozvati podršku za poslovne kroisnika 1322 ili poslati e-mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Zašto na pojedinim programima u sklopu usluge moja TV nema prevoda?

Pojedini kanali sami po sebi nemaju prevode na druge jezike, niti se tako distribuiraju. Svi kanali u ponudi Moja TV koji imaju subtitlove na našem jeziku  kao takvi se i distribuiraju.

Nema prevoda na kanalima, a ranije su bili dostupni.

Izborom žute tipke na daljinskom upravljaču od STB-a, pojavit će se prozor titlovi gdje je potrebno odabrati jedan od ponuđenih titlova scc/scr i potvrditi sa tipkom OK. Ako i dalje nemate titlova ugasite pa upalite STB. Ako je navedeni problem i dalje prisutan pozovite besplatan broj 1322 ili pošaljite e – mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Na koji način da aktiviram univerzalni daljinski upravljač sa STB-om?

Za uparivanje univerzalnog daljinskog upravljača potrebno je slijediti uputstvo, pozvati podršku za poslovne korisnike 1322 ili poslati e-mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Koristimo Moja TV uslugu i imamo samo određene kanale. Šta da uradimo?

Potrebno je provjeriti da li je uključen pregled svih kanala. Na daljinskom upravljaču pritisnete strelicu desno. U listi kategorija izaberete Svi kanali i pritisnete OK.

 

Kako koristiti vodič TV programa?

Pritiskom na dugme EPG na daljinskom upravljaču pristupate pregledu programskog vodiča. Navigaciju kroz meni radite uz pomoć strelica, tipke ok i tipke back/exit.

 

Na koji način mogu izvršiti aktivaciju i/ili deaktivaciju MojaWebTV usluge putem portala?

Nakon logiranja na korisnički portal, izaberite opciju Moja TV i u meniju sa lijeve strane izaberite opciju „MojaWeb TV aktivacija“, te označite željenu aktivnost aktivirano/deaktivirano.

.

Aktivirali smo uslugu Moja Web TV, ali kada otvorimo browser dobijemo samo crn ekran i učitavanje kanala. Kako otkloniti kvar?

Potrebno je ažurirati vaše browser i flow player na zadnju verziju i pokušati ponovo. U slučaju neuspjeha potrebno je funkciju usluge testirati putem drugog browsera. Ako je navedeni problem i dalje prisutan pozovite besplatan broj 1322 ili pošaljite  e-mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Daljinski upravljač ne reaguje, nismo u mogućnosti prebacivati kanale ili upravljati tonom. Šta možemo uraditi?

Provjerite ispravnost baterija, a po potrebi zamijenite ih novim. Ukoliko su baterije ispravne, potrebno je isključiti/uključiti, STB uređaj i testirati.

Ukoliko ovi koraci nisu dali rezultat, pozovite besplatan broj 1322 ili na mail adresu: poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Tehnička podrška

Moja TV

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Na koji način se može dobiti dodatna statička IP adresa?

Za dodatnu statičku IP adresu potrebno je da nam pošaljete popunjen RIPE obrazac.

Potreban nam je internet paket namijenjen za video nadzor.

U tom slučaju preporučujemo pakete Net Flat za video nadzor.

Posjedujemo ugostiteljski objekat i potreban nam je WiFi pristup za goste.

Za navedeni scenario savjetujemo korištenje usluge MyWiFi.

Tehnička podrška

Napredni internet

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Planiramo migrirati korporativnu web stranicu na hosting BH Telecoma, na koji način to možemo uraditi?

Naše ljubazno osoblje će Vam asistirati u migraciji , dovoljno je da pošaljete e-mail na mail poslovna.podrska@bhtelecom.ba

Potreban nam je server za poslovne svrhe koji posjeduje mogućnost promjene konfiguracije.

U tom slučaju predlažemo vam korištenje BH Telecom Cloud VPS servera gdje možete sami birati konfiguraciju servera i istu mijenjati u skladu sa potrebama. Više detalja na linku.

Naši trenutni uslovi na lokaciji nisu adekvatni za rad našeg servera, te je potrebno da isti izmjestimo.

Nudimo vam mogućnost kolokacije, odnosno smještanja vašeg servera u naše sigurno okruženje, gdje ćete imati bolji internet pristup kao i benefite 24/7 nadzora i kontrolisanih uslova. Više detalja na linku.

 

Tehnička podrška

ICT usluge

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Nismo u mogućnosti slati ili primati e-mail poruke putem mail klijenta. Šta da radimo?

Provjerite postavke incoming i outgoing mail servera: incoming mail server: in.mail.bih.net.ba, outgoing mail server: out.mail.bih.net.ba. Provjerite da li je uključena opcija „My outgoing server requires authentication“. Ukoliko se nalazite u inostranstvu i spajate se putem javnih besplatnih WiFi mreža iz sigurnosnih razloga je moguće da će mail server BH Telecoma odbiti slanje poruka (primanje će raditi). U tom slučaju preporučamo korištenje webmail-a putem portala www.bhtelecom.ba.

Koji su nazivi dolaznih i odlaznih mail servera?

Incoming Mail Server (POP3): pop.bih.net.ba  /  (IMAP): imap.bih.net.ba

Outgoing Mail Server (SMTP): smtp.bih.net.ba

Primio sam e-mail od BH Telecoma u kojem se traži da pošaljem svoje korisničke podatke: username i password. Da li sam dužan dostaviti te podatke?

BH Telecom ni u kom slučaju neće tražiti od korisnika da dostavi svoje korisničke podatke.

Ovakvi e-mailovi su zlonamjerni, nisu poslani od strane BH Telecoma i ni u kom slučaju niste dužni odgovarati na iste. E-mail je potrebno izbrisati i ne odgovarati na isti.

Primio sam e-mail od BH Telecoma u kojem se traži da pošaljem svoje korisničke podatke: username i password. Da li sam dužan dostaviti te podatke?

BH Telecom ni u kom slučaju neće tražiti od korisnika da dostavi svoje korisničke podatke.

Ovakvi e-mailovi su zlonamjerni, nisu poslani od strane BH Telecoma i ni u kom slučaju niste dužni odgovarati na iste. E-mail je potrebno izbrisati i ne odgovarati na isti.

Na koji način mogu promijeniti postavke imena pošiljaoca na webmail-u?

Ove postavke mijenjate sami, na web stranici BH Telecoma (www.bhtelecom.ba). Nakon što se logujete sa Vašim korisničkim podacima, izaberete iz izbornika sa lijeve strane opciju „Postavke“ – „Webmail postavke“, te mijenjate unos imena i prezimena.

Zašto ne mogu primati e-mailove?

Najčešći razlog je popunjen kapacitet e-maila, odnosno popunjen inbox na korisničkom webmail-u.

Prikaz popunjenosti kapaciteta je vidljiv po logovanju na Webmail, na prikazu sa desne strane ekrana i izražen je u postotcima.

Potrebno je obrisati stare e-mailove (putem Webmail-a) i na taj način osloboditi kapacitet Vašeg e-maila. Nakon pražnjenja određenog foldera i brisanja nepotrebnih e-mailova, neophodno je isprazniti i „trash“ folder (mjesto gdje odlaze svi izbrisani sadržaji),  kako bi e-mailovi bili trajno izbrisani.

Imam potrebu da provjeravam e-mail sa više računara. Kako da izbjegnem mogućnost da gubim e-mailove otvaranjem na više lokacija?

Prilikom konfiguracije mail klijenta, neophodno je da na svim lokacijama postavite IMAP protokol. Na taj način će kopije e-mailova ostati na serveru, te ćete izbjeći mogućnost da otvaranjem e-mail klijenta na jednoj lokaciji gubite kopiju mailova na serveru.

U posljednje vrijeme primam veliki broj e-mailova sa jedne (nepoznate) e-mail adrese, što ometa normalnu funkciju e-maila. Šta da radim?

U pitanju je spamerska aktivnost nastala kao posljedica virusa ili otvaranja zaraženih web sadržaja, te su pristupni podaci za vaš  e-mail ugroženi.

Potrebno je hitno napraviti promjenu lozinke (putem web stranice BH Telecoma ili pozivom Kontakt centra za podršku korisnicima 1322).

Tehnička podrška

Dodatne usluge

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Kako da na mobitelu s Android operativni sistemom koristim mobilni internet?

Odaberete u glavnom meniju „postavke“, zatim „postavke povezivanja“, nakon toga „postavke mobilne mreže“ i na kraju izaberete „pristupne tačke“. Izabrati opciju Novi APN  i unijeti sljedeće:

Ime: BHMobile Internet

APN: active.bhmobile.ba

Ako se radi o internet kartici (UltraNet, mNetmFlat), onda ukucati minternet.bhmobile.ba

MCC: 218

MNC: 90

APN vrsta: default,supl

Sve ostalo u profilu treba ostaviti prazno, i ništa dodatno ne ukucavati. Nakon ovoga izabrati „spremi“.

Zatim iz menija koji se pojavi izabrati „pristupne tačke“ i kliknuti na profil koji smo kreirali, u ovom slučaju profil BHMobile Internet (pored profila treba da bude zelena tačka koja označava da je profil izabran kao osnovni).

Ovim je konfiguracija za uslugu mobilnog interneta na ANDROID platformi uspješno unesena. Zatim trebate uključiti prijenos podataka.

Koje su internet postavke za iPhone?

Odaberite opcije menija za:

  • iOS 8.1.2: Postavke → Mobilni podaci → Mobilna podatkovna mreža
  • Stariji iOS: Postavke → Općenito → Mreža → Mobilna podatkovna mreža

i unesite pristupnu tačku (apn): active.bhmobile.ba

APN: active.bhmobile.ba

Korisničko ime: ostaviti prazno
Lozinka: ostaviti prazno

Vratiti se na početni zaslon. Isključiti i uključiti mobitel nakon svega da bi se aktivirale postavke. Nakon ispravno unesenih postavki potrebno je uključiti prenos podataka (opciju Mobilni podaci) kako bi koristili uslugu.

Ne mogu poslati, a ni primiti SMS poruke?

Provjerite da li je u mobilnom uređaju ispravno ukucan broj SMS centra BH Telecoma koji treba biti u formatu  +38761125522, te da li u ispravnom formatu šaljete SMS poruke. Za ostale probleme možete pozvati 1322.

Zašto mi ne stižu SMS poruke koje mi šalje moja banka?

Provjerite da li je broj sa kojeg vam stižu poruke vaše banke (obično su to brojevi premium numeracije kao na pr. 092xxxxxx) slučajno unesen u crnu listu za prijem poziva i poruka na vašem mobilnom telefonu.

Ako nije to slučaj provjerite da li je vam je antivirusni program na telefonu podešen za skeniranje dolaznih poruka. Ako jeste pokušajte izbjeći privremeno skeniranje poruka. Ako ni to ne pomogne, pozovite 1322.

Kupio sam novi smartphone i sada mi se dešava da SIM kartica koju imam 10 godina radi u starom mobitelu, ali ne i u novom. Šta mogu uraditi?

Posjetite najbliže prodajno mjesto BH Telecoma i ponesite spornu SIM karticu i novi telefon na provjeru. Ako ustanovimo da vaša SIM kartica ne radi u novom mobitelu zbog zastarjelosti, novu možete kupiti na prodajnom mjestu.

Dobio sam poruku o dostignutom limitu za mobilni internet, kako da provjerim tu potrošnju?

Provjeru potrošnje po aplikacijama možete izvršiti direktno na mobilnom uređaju u opciji Korištenje mobilnih podataka. Odaberete u glavnom meniju:

Postavke → Veze → Korištenje podataka → Korištenje mobilnih podataka→ Prikaz korištenih aplikacija u odabranom intervalu.

Ne mogu da šaljem SMS poruke, a koristim iPhone mobilni uređaj.

Provjerite da li je u mobilnom uređaju ispravno ukucan broj SMS centra BH Telecoma koji treba biti u formatu  +38761125522, te da li u ispravnom formatu šaljete SMS poruke. Kod iPhone mobilnih uređaja provjeru i izmjenu SMS Centra možete uraditi na sljedeći način:

*#5005*7672# – provjera koji je SMS Centar u iPhone mobilnom uređaju

**5005*7672*+38761125522# – Podešavanje/ izmjena SMS Centra na iPhone mobilnom uređaju

Oštetio sam SIM karticu i ne mogu je više koristiti? Mogu li dobiti novu?

Novu SIM karticu možete kupiti  na našim prodajnim mjestima.

Ne mogu da šaljem SMS poruke, a koristim iPhone mobilni uređaj.

Provjerite da li je u mobilnom uređaju ispravno ukucan broj SMS centra BH Telecoma koji treba biti u formatu  +38761125522, te da li u ispravnom formatu šaljete SMS poruke. Kod iPhone mobilnih uređaja provjeru i izmjenu SMS Centra možete uraditi na sljedeći način:

*#5005*7672# – provjera koji je SMS Centar u iPhone mobilnom uređaju

**5005*7672*+38761125522# – Podešavanje/ izmjena SMS Centra na iPhone mobilnom uređaju

Šta poduzeti ako je SIM kartica izgubljena ili ukradena?

U slučaju gubitka ili krađe SIM kartice možemo na Vaš zahtjev privremeno isključiti Vaš broj kako bi spriječili zloupotrebu iste. Za prijavu gubitka ili krađe SIM kartice pozovite 1322 i saopštite identifikacijske podatke.

Mobilni internet je jako spor?

Provjerite u mobilnom uređaju koji je mrežni režim odabran:

  • Samo 2G
  • Samo 3G
  • 2G/3G (automatskom povezivanje)
  • 2G/3G/LTE (automatsko povezivanje

2G ili GSM ( Global System for Mobile Communications) predstavlja standard koji omogućava prijenos govora i podataka, usluga kao što su SMS poruke i roaming. Unaprijeđene verzije GSM-a su: GPRS i EDGE mreža/usluga. Kada mobilni uređaj hvata ovaj tip mreže, najčešći indikator (u zavisnosti od modela do modela mobilnog uređaja) je oznaka “G”, “E” pored indikatora jačine signala. E skraćenica od EDGE protokola =2,5G.

3G tehnologija pored usluga prijenosa govora i SMS poruka, nudi korisnicima usluge kao što su video poziv i još brži mobilni internet. Kada mobilni uređaj hvata ovaj tip mreže, najčešći indikator (u zavisnosti od modela do modela mobilnog uređaja) je oznaka “3G”, „H“ i „H+“ pored indikatora jačine signala. H  i H+ skraćenica od HSDPA/HSDPA+ (High-Speed Downlink Packet Access/ Evolved High Speed Packet Access) predstavlja unaprijeđeni standard 3Ga.

LTE (Long Term Evolution) standard poboljšava sve aspekte prethodnih, kako kvalitet, pokrivenost i pouzdanost, tako i same brzine mobilnog interneta. Kada mobilni uređaj hvata ovaj tip mreže, najčešći indikator (u zavisnosti od modela do modela mobilnog uređaja) je oznaka “LTE”, “L” ili “4G”, pored indikatora jačine signala.

Stvarna brzina prijenosa podataka zavisi od lokacije, raspoloživosti mreže, korištene pristupne tehnologije, te aplikacije i terminalne opreme koju korisnik koristi.

Ne mogu da koristim Viber, mobilni internet radi. Možete li provjeriti o čemu se radi?

Predlažemo da se obratite Viber podršci.  Ne pružamo podršku za navedenu aplikaciju.

Tehnička podrška

Mobilne usluge

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Kupio sam mobilni uređaj/tablet/laptop u BH Telecomu i prestao je raditi. Gdje ga mogu predati na servis?

Mobilni uređaj/tablet/laptop koji je kupljen u BH Telecomu, a koji je prestao ispravno raditi možete predati na bilo kojem prodajnom mjestu BH Telecoma. Također, imate mogućnost i kontaktirati ovlašteni servisni centar koji je naznačen na garantnom listu ili uređaj odnijeti/poslati u ovlašteni servisni centar.

Kupio sam TV uređaj u BH Telecomu i prestao je raditi. Gdje ga mogu predati na servis?

Za TV uređaj koji je kupljen u BH Telecomu, a koji je prestao ispravno raditi molimo da kontaktirate ovlašteni servisni centar koji je naznačen na garantnom listu.

Što sve moram napraviti prije nego mobilni uređaj predam na servis?

Prije nego što predate mobilni uređaj bitno je da:

  • spasite Vaše podatke,
  • isključite sve lozinke i PIN-ove (za korisnike iPhone uređaja obavezno isključiti opciju „Find my phone“),
  • uz uređaj potrebno je obavezno da imate i svu opremu koja je povezana sa kvarom, npr. ako je kvar povezan s punjenjem uređaja, obavezno priložite i punjač,
  • priložite ovjeren garantni list koji ste dobili prilikom kupovine mobilnog uređaja.

Imam li pravo na zamjenski mobilni uređaj dok je moj na popravku?

Da, BH Telecom će Vam omogućiti da koristite zamjenski mobilni uređaj dok se Vaš ne vrati sa servisa, ukoliko ste uređaj predali na prodajno mjesto BH Telecoma.

Kako i gdje da preuzmem uređaj nakon servisa?

Ukoliko ste mobilni uređaj predali na prodajno mjesto BH Telecoma, bit ćete kontaktirani kada se Vaš uređaj vrati sa servisa.

Koji je rok popravke uređaja?

Rokovi za popravku navedeni su u garantnom listu.

Tehnička podrška

Servis uređaja

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Na koji način možemo podnijeti zahtjev za uslugu BH Telecoma?

Zahtjev za uslugu BH Telecoma možete podnijeti na tri načina:

  • podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu,
  • besplatnim pozivom na 1322 (ukoliko zovete sa mreže drugog operatora onda pozivate broj 080 027 777, te ukoliko zovete iz inostranstva pozivate broj 00387 61 044 444),
  • putem web stranice.

Moramo li otići na prodajno mjesto da podnesem zahtjev?

U ovisnosti od vrste ugovora, ako je izmjena na postojećem ugovoru(promjena postojećg paketa) ne morate ići na prodajno mjesto, zahtjev za uslugu BH Telecoma možete podnijeti i:

  • besplatnim pozivom na 1322 (ukoliko zovete sa mreže drugog operatora onda pozivate broj 080 027 777, te ukoliko zovete iz inostranstva pozivate broj 00387 61 044 444),
  • putem web stranice.

Ukoliko se radi o novom ugovornom odnosu potrebno da ovjeren zahtjev ovlaštena osoba preda na šalteru BH Telecoma.

Novi korisnik

Kako mogu postati korisnik?

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Na koje načine možemo kontaktirati podršku BH Telecoma?

  • besplatnim pozivom na 1322 (ukoliko zovete sa mreže drugog operatora onda pozivate broj 080 027 777, te ukoliko zovete iz inostranstva pozivate broj 00387 61 044 444),
  • sugestije, pohvale ili prigovore na rad uposlenika možete uputiti pozivom na 0800 20002,
  • fax: 1425,
  • e-mail adresa: poslovna.podrska@bhtelecom.ba,
  • ili direktno na prodajnim mjestima, čije adrese i kontakte možete naći na sljedećem linku.

Kupili smo novi uređaj, na šta moramo paziti kako bi smo izbjegli velike troškove prijenosa podataka?

Prilikom „pokretanja“ novog uređaja spojite se na wifi mrežu i obavezno isključite mobilne podatke/podatkovnu vezu. Navedeno je posebno bitno primijeniti ukoliko ste Ultra korisnik. U tom slučaju tek kada je uređaj pokrenut/ažuriran i nakon aktivacije određene opcije za dokup mobilnog interneta za Ultra korisnike, možete bezbrižno da koristite mobilni internet.

Novi korisnik

Imam novu uslugu

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Kako možemo platiti račun za usluge BH Telecoma?

BH Telecom račune možete platiti:

  • na prodajnim mjestima širom Bosne i Hercegovine (bez provizije),
  • mobilnim plaćanjem – SMS porukom,
  • e-uplatnicom kroz aplikaciju mobilnog bankarstva,
  • plaćanjem putem trajnog naloga (Sberbank i BBI banka),
  • putem OPA aplikacije.

Do kada moramo platiti račun?

Račun je potrebno platiti u roku od dvadeset i pet dana od dana nastanka dužničko-povjerilačkog odnosa (datum je naznačen na računu).

Na koje sve načine možemo primati račun?

Račun možete primati poštom na kućnu adresu ili u elektronskoj formi  na svoju e-mail adresu.

Aktivaciju e-računa možete izvršiti vrlo jednostavno:

  • na portalu BH Telecom-a, logirajući se korisnik BH Line-a, klikom na sekciju Info, ili kao korisnik BH Mobile, klikom na sekciju Moj Račun,
  • pozivom na besplatni broj Kontakt centara 1322,
  • na najbližem prodajnom mjestu BH Telecoma.

Kada ćemo primiti prvi račun?

Račun šaljemo jednom mjesečno, nekoliko dana po završetku kalendarskog mjeseca (obračunskog perioda). Račun bi trebao stići na adresu vaše kompanije oko 10. u mjesecu za prethodni mjesec, a na e-mail i nekoliko dana ranije.

Mogu li račun primati na drugu adresu?

Da, Možete. Ako želite promijeniti adresu na koju primate naše račune, možete to napraviti na prodajnom mjestu, pozivom na 1322 ili nam pošaljite e-mail s potvrđene e-mail adrese na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Možemo li račun primati na drugu adresu?

Da, možete. Ako želite promijeniti adresu na koju primate naše račune, možete to napraviti na prodajnom mjestu, pozivom na 1322 ili nam pošaljite e-mail s potvrđene e-mail adrese na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Potpisan je ugovor sredinom mjeseca, koliki je iznos prvu mjesečne naknade?

Zavisi od paketa koji koristite. Kod većine naših paketa se na prvom računu fakturiše naknada za korištenje usluge srazmjerno broju dana korištenja od dana uključenja do kraja obračunskog perioda, s tim da postoji nekoliko izuzetaka gdje se naknada za korištenje paketa fakturiše u cjelosti za prvi mjesec korištenja, neovisno od datuma aktivacije usluge.

Osnovne informacije o našim računima

Obračunsko razdoblje traje jedan kalendarski mjesec, te isto nije moguće promijeniti. Račun šaljemo jednom mjesečno, nekoliko dana nakon završetka kalendarskog mjeseca. Račun će stići na adresu vaše kompanije oko 10. u mjesecu za prethodni mjesec, a na e-mail i nekoliko dana prije. Datum dospijeća plaćanja računa je 25. u mjesecu. Na svakom mjesečnom računu naveden je u gornjem desnom uglu.

Novi korisnik

Moj prvi račun

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Uključena nam je usluga. Kada će nam se početi naplaćivati?

Ako ste aktivirali uslugu s mjesečnom naknadom ili pretplatom, platit ćete samo troškove  za period od dana uključenja do kraja kalendarskog mjeseca.

Uključena nam je mobilna usluga. Kako postaviti internet?

Opće postavke za mobilni internet:

Ime profila: Active

APN: active.bhmobile.ba

MCC: 218

MNC: 90

APN vrsta: default,supl

Podešavanje internet profila na mobitelu sa Android operativnim sistemom vrši se na način da u glavnom meniju odaberete „postavke“, zatim „postavke povezivanja“, nakon toga „postavke mobilne mreže“ i na kraju izaberete „pristupne tačke“.

Nakon navedenog potrebno je izabrati opciju Novi APN  i unijeti sljedeće:

Ime: BHMobile Internet

APN: active.bhmobile.ba

Ako se radi o internet kartici (UltraNet, mNetmFlat), onda ukucati minternet.bhmobile.ba

MCC: 218

MNC: 90

APN vrsta: default,supl

Sve ostalo u profilu treba ostaviti prazno, i ništa dodatno ne ukucavati. Nakon ovoga izabrati „spremi“.

Zatim iz menija koji se pojavi izabrati „pristupne tačke“ i kliknuti na profil koji smo kreirali, u ovom slučaju profil BHMobile Internet (pored profila treba da bude zelena tačka koja označava da je profil izabran kao osnovni).

Ovim je konfiguracija za uslugu mobilnog interneta na ANDROID platformi uspješno unesena. Zatim trebate uključiti prijenos podataka.

Podešavanja GPRS profila na iPhonu vrši se na način da u glavnom meniju izaberete opcije Postavke/ Settings → Mobile Data → Mobile Data Network; unesite pristupnu tačku (apn): active.bhmobile.ba

Nakon ispravno unesenih postavki potrebno je uključiti „mobile data“ kako bi koristili uslugu. Username i Password ostavite prazno. Nakon toga vratiti se na početni zaslon. Isključiti i uključiti mobitel nakon svega da bi se aktivirale postavke.

Usluga ne radi

Pozovite besplatan broj 1322 ili pošaljite e-mail na poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

Usluga mi je uključena

Moj BH Telecom aplikacija

Korisnički portal

Za provjeru stanja računa i upravljanje korisničkim profilom potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

U inostranstvu sam ili putujem u inostranstvo, kakve me cijene očekuju?

Cijene poziva, SMS poruka i mobilnog interneta iz inostranstva zavise od:

  1. države (odnosno zone) u kojoj se nalazite,
  2. lokacije broja koji pozivate (poziv prema BiH ili poziv unutar države u kojoj se nalazite ili poziv prema ostalim državama),
  3. da li imate aktiviran Travel paket ili ne.

Detaljnije o cijenama roaming saobraćaja možete pročitati na linku.

Bio sam u inostranstvu, zašto ne vidim potrošnju?

Potrošnju ne vidite jer prikaz ostvarenog saobraćaja u inostranstvu može kasniti od nekoliko dana do mjesec dana.

Živim u pograničnom području. Kako mogu izbjeći prebacivanje na stranu mrežu?

Kako bi izbjegli prebacivanje na strane mreže možete napraviti ovo:

  1. uključiti zabrane međunarodnih i roaming poziva,
  2. na mobitelu podesiti ručno traženje mreže te pri tome odabrati mrežu BH Mobile ili
  3. staviti strane mreže koje se „miješaju“ u popis zabranjenih mreža (forbidden networks list) ako Vaš mobitel podržava takvu mogućnost.

Putovanja u inostranstvo

Korisni savjeti u inostranstvu

Korisnički portal

Ukoliko želite provjeriti stanje vaših računa, prijaviti smetnju ili podnijeti zahtjev za uslugu i provjeriti status realizacije, potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Koja je razlika između roaming i međunarodnih poziva?

Međunarodni su pozivi pozivi koje upućujete na međunarodne brojeve (fiksne ili mobilne) dok ste u Bosni i Hercegovini. Roaming pozivi svi su pozivi koje upućujete dok se nalazite u inostranstvu, neovisno o tome koji broj zovete.

Na koji način mogu pozivati dok sam u roamingu?

Ako se nalazite u inostranstvu, prilikom pozivanja potrebno je birati međunarodni kod, zatim kod mreže ili regije i zatim pretplatnički broj.

Koje su cijene poziva i SMS iz inostranstva?

Cijene poziva i SMS poruka iz inostranstva zavise od:

  1. države (odnosno zone) u kojoj se nalazite,
  2. lokacije broja koji pozivate (poziv prema BiH ili poziv unutar države u kojoj se nalazite ili poziv prema ostalim državama),
  3. da li imate aktiviran Travel paket ili ne.

Detaljnije o cijenama roaming saobraćaja možete pročitati na linku.

Ako sam u inostranstvu, da li plaćam dolazne pozive?

Da, ako se nalazite u inostranstvu plaćate prijem poziva po važećem cjenovniku, u zavisnosti od toga u kojoj državi, odnosno zoni se nalazite. Detaljnije o cijenama roaming saobraćaja možete pročitati na linku.

Ako sam u inostranstvu, da li plaćam prijem SMS poruke?

Ne, prijem SMS poruke u inostranstvu je besplatan.

Da li imaju neki dodatni paketi kada sam u inostranstvu?

Da, BH Telecom u ponudi ima odlične Travel Europa pakete koji omogućavaju pozivanje, slanje SMS poruka i korištenje mobilnog interneta po znatno nižim cijenama. Detaljnije o Travel paketima možete pročitati na linku.

Putovanja u inostranstvo

Pozivi i SMS u inostranstvu

Korisnički portal

Ukoliko želite provjeriti stanje vaših računa, prijaviti smetnju ili podnijeti zahtjev za uslugu i provjeriti status realizacije, potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Koje su cijene korištenja mobilnog interneta u roamingu?

Cijene korištenja mobilnog interneta u inostranstvu zavise od:

  1. države (odnosno zone) u kojoj se nalazite,
  2. da li imate aktiviran Travel paket ili ne.

Detaljnije o cijenama roaming saobraćaja možete pročitati na linku.

Da li imaju neki dodatni paketi kada sam u inostranstvu?

Da, BH Telecom u ponudi ima odlične Travel Europa i Travel Balkan NET pakete koji omogućavaju korištenje mobilnog interneta po znatno nižim cijenama. Detaljnije o Travel paketima na linku.

Da li mogu koristiti Moja TV ili Moja Web TV u inostranstvu?

Da, u inostranstvu možete koristiti uslugu Moja TV Web prepaid. Detaljnije o ovoj usluzi možete pročitati na linku.

Da li postoji prag potrošnje?

U cilju zaštite svojih korisnika od neželjenih troškova u inostranstvu, BH Telecom je svim postpaid korisnicima aktivirao uslugu ”Kontrola DATA saobraćaja u roamingu”. Kada korisnik potroši približno 20KM i 80KM na mobilni internet u roamingu u toku jednog mjeseca, dobit će tu informaciju putem SMS poruke. Po dostizanju mjesečnog približnog utroška u visini od 120 KM korisniku će se do kraja obračunskog perioda mjeseca privremeno onemogućiti korištenje usluge prijenosa podataka u roamingu.

Potrošio sam više od 120 KM na mobilni internet ovaj mjesec i usluga mi je privremeno isključena. Ipak, svjestan sam svojih troškova i želim da nastavim da koristim mobilni internet. Kako da ga ponovo aktiviram?

Ponovnu aktivaciju usluge prijenosa podataka u roamingu moguće je izvršiti:

  • ukucavanjem USSD koda *118*1#
  • slanjem SMS poruke na broj 0611081 sa ključnom rječju „aktivacija”

Nakon što ponovo aktivirate mobilni internet predlažemo da aktivirate i neki od Travel paketa, koji omogućava korištenje mobilnog interneta po znatno nižim cijenama. Detaljnije o Travel paketima možete pročitati na linku.

Moja putovanja u inostranstvo

Internet u inostranstvu

Korisnički portal

Ukoliko želite provjeriti stanje vaših računa, prijaviti smetnju ili podnijeti zahtjev za uslugu i provjeriti status realizacije, potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se

Da li imaju neki dodani paketi kada sam u inostranstvu?

Da, BH Telecom u ponudi ima odlične Travel Europa pakete koji omogućavaju pozivanje, slanje SMS poruka i korištenje mobilnog interneta po znatno nižim cijenama, kao i Travel Balkan NET pakete koji omogućavaju korištenje mobilnog interneta po povoljnijim cijenama u zemljama zapadnog Balkana. Detaljnije o Travel paketima možete pročitati na linku.

U kojim zemljama mogu koristiti Travel pakete?

Zemlje u kojima možete koristiti Travel Europa pakete su:

Austrija, Belgija, Bjelorusija, Bugarska, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Grčka, Holandija, Hrvatska, Irska, Island, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Mađarska, Malta, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Rumunija, Rusija, Slovačka, Slovenija, Španija, Švedska, Švicarska, Turska, Ukrajina, Velika Britanija

Zemlje u kojima možete koristiti Travel Balkan NET pakete su:

Albanija, Crna Gora, Kosovo, Makedonija i Srbija.

Koji Travel paket je najbolji za mene?

Travel paketi se razlikuju u dužini trajanja paketa i u cijeni. Predlažemo da odaberete paket koji će trajati onoliko dugo koliko boravite u inostranstvu.

Kako mogu aktivirati Travel paket?

Travel paket možete aktivirati na sljedeće načine:

  1. Slanjem SMS poruke sa odgovaraćujom ključnom riječi na broj 061 11 24,
  2. Putem USSD koda *110#,
  3. Putem aplikacije Moj BH Telecom.

Detaljnije o načinima aktivacije travel paketa možete pročitati na linku.

Da li travel pakete mogu aktivirati Ultra korisnici?

Da, Travel pakete mogu aktivirati i Ultra korisnici. Cijene su iste i za Ultra i za pretplatničke brojeve.

Putovanja u inostranstvo

Travel paketi

Korisnički portal

Ukoliko želite provjeriti stanje vaših računa, prijaviti smetnju ili podnijeti zahtjev za uslugu i provjeriti status realizacije, potrebno je da izvršite prijavu.

Prijavi se