OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM JAVNOG NADMETANJA
Broj nabavke: 112480/20 NM
Predmet nabavke :Nabavka unapređenja sistema loadbalancinga i web aplication firewall funkcionalnosti
Sve detaljno prema tenderskoj dokumentaciji
I. Komunikacija
Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecom-a sa dobavljačima: Namik Merzić, 033 256 176, e-mail: namik.merzic@bhtelecom.ba, Slavica Spahić, 033 256 094, e-mail: slavica.spahic@bhtelecom.ba
Fax: 033 256 171, Web stranica: www.bhtelecom.ba
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencije) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.
Javno nadmetanje sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača čije se ponude ocjene prihvatljivim u skladu sa odredbama tenderske dokumentacije biće održano na adresi navedenoj u posebno dostavljenom pozivu za javno nadmetanje.
Trajanje nadmetanja biće određeno pozivom za javno nadmetanje i biće vremenski ograničeno.
Tok postupka javnog nadmetanja je detaljno opisano modelom tenderske dokumentacije.
2. Dostavljanje ponuda
Dobavljač će ponudu dostaviti u originalu koja treba biti sa pečatom i potpisom a dostavlja se na sljedeći način:
Ponuda sa pečatom i potpisom se mora dostaviti u jednoj koverti sa naznakom “Ponuda za nabavku unapređenja sistema loadbalancinga i web aplication firewall funkcionalnosti broj 112480/20 NM– NE OTVARAJ“.
Unutar iste se nalaze dvije neprovidne koverte koje sadrže:
Koverta br. 1 dokumentaciju propisanu Tenderskom dokumentacijom
Koverta br. 2 cijenu ponude i garanciju za ozbiljnost ponude
Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu:
BH Telecom d.d. Sarajevo, Franca Lehara 7, 71 000 Sarajevo, BiH
Ponude se trebaju dostaviti najkasnije: 02.02.2021 godine do 12:00h
Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.
3. Izmjena ili povlačenje ponuda
Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.
Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive.
Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku javnog nadmetanja.
4. Tenderska dokumentacija
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od 20 KM ili 10 EUR. Zainteresirani dobavljači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju isključivo na Protokolu BH Telecoma, prije nego što je otkupe.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom od 8.00-16:00 sati na Protokolu BH Telecoma d.d. Sarajevo, (upisati adresu) uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije i dokaza o izvršenoj uplati naknade broj: 112480/20 NM za tendersku dokumentaciju za nabavku unapređenja sistema loadbalancinga i web aplication firewall funkcionalnosti, sa tačnom adresom i kontakt-telefonom ponuđača i dostavljanje istog na faks broj: +38733 256-171. Bez navedenog pisanog zahjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta. Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom isto treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku.BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.
Novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije iznosi: 20 KM za domaće ili 10 EUR za ino-ponuđače.
Transakcijski račun za uplatu TD za domaće ponuđače: 1610000030950092 kod Raiffeisen bank d.d. Sarajevo (na naloga za uplatu potrebno je navesti i PDV broj ponuđača);
Transakcijski račun za uplatu TD za ino-ponuđače: SWIFT: RZBABA2S, IBAN Code: BA391611000001248933