IZRADA IZVJEŠTAJA O ISPITIVANJU EM POLJA I SISTEMATSKIH ISPITIVANJA ZA BS U RS POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA PUTEM PREGOVARAČKOG POSTUPKA SA OBJAVOM OBAVJEŠTENJA BROJ 04-106508/24

I.

PUNI NAZIV I ADRESA

Organizacija: BH Telecom d.d. Sarajevo Kontakt-osobe: Azra Softić / Kenan Cepić

Adresa direkcije : Franca Lehara br.7 Poštanski broj: 71000

Grad : Sarajevo Identifikacioni broj: 4200211100005 PDV broj: 200211100005

Telefon: 033/256-177; 033/256-172

Fax: 033/256 – 171

Elektronska pošta (e-mail kontakt osobe):

azra.softic@bhtelecom.ba

amra.velic@bhtelecom.ba

Internet adresa (web) : www.bhtelecom.ba

I.1 OPIS PREDMETA NABAVKE

Nabavka Izrada izvještaja o ispitivanju EM polja i sistematskih ispitivanja za BS u RS sve u skladu sa tekstom Poziva za dostavljanje ponuda (u daljem tekstu: Poziv) i Tenderskom dokumentacijom koja se dostavlja u prilogu ovog Poziva.

Ponuđač je dužan u inicijalnoj ponudi dostaviti:

– Jedinične i ukupnu cijenu, prema obrascu za cijenu ponude (obrazac treba biti potpisan od strane ovlaštene osobe ispred ponuđača i opečaćen);

Svi direktni i indirektni porezi po ovom/budućem Ugovoru će biti obračunati u skladu sa zakonskom regulativom FBiH/BiH.

– Uslovi plaćanja: Definisat će se tokom pregovora;

– Ugovorna kazna: Definisat će se tokom pregovora;

I.2 TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

II: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE

II. 1. GARANCIJA ZA PONUDU

Ne zahtijeva se u inicijalnoj ponudi – garancija za ozbiljnost ponude se dostavlja uz konačnu ponudu za svaki lot zasebno.

II.2 . IZJAVA ZA GARANCIJU ZA DOBRO IZVRŠENJE POSLA

Ponuđač je u ponudi dužan dostaviti izjavu da će u slučaju potpisa ugovora dostaviti originalnu bezuslovnu bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla u iznosu od 10% ukupne vrijednosti ugovora svakog pojedinog lot-a bez PDV-a, u roku od 10 dana od dana potpisa ugovora, a prije bilo kakvog plaćanja od strane BH Telecoma, sa rokom važnosti: rok trajanja ugovora + 30 dana. (prema formi koja se dostavlja u prilogu)

II. 3. USLOVI ZA UČEŠĆE – OGRANIČENJE ZA UČEŠĆE DOBAVLJAČA

Uslovi/ dokazi:

• Uslov: Ponuđač je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza i ostalih javnih davanja u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

– Dokaz za ponuđače registrovane u BiH je uvjerenje nadležne poreske uprave (U FBiH i RS potvrdu izdaje Porezna Uprava) ne starije od šest mjeseci od krajnjeg roka za dostavljanja ponude. Traženi dokument ponuđač može dostaviti u originalu ili kopiji.

– Dokaz za ino ponuđače je dokument nadležnog organa u zemlji u kojoj je isti registrovan ne stariji od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude. Traženi dokument ponuđač može dostaviti u originalu ili kopiji.

• Uslov: Ponuđač je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

– Dokaz u BiH: potvrda koju izdaje Uprava za indirektno oporezivanje (UIO), ne starija od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude (original ili kopija).

U slučaju da ponuđač nije obveznik PDV-a, kao dokaz za prethodnu tačku je potrebno dostaviti ovjerenu i potpisanu izjavu kojom ponuđač navodi da nije obveznik PDV-a ili Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) kojim se konstatuje da ponuđač nije PDV obveznik.

– Za ino ponuđače, dokaz je dokument nadležnog organa u zemlji u kojoj je isti registrovan (original ili kopija) ne stariji od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude. Traženi dokument ponuđač može dostaviti u originalu ili kopiji.

Kao dokaz za ispunjavanje obaveza u vezi sa plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, odnosno obaveza u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, prihvata se i sporazum ponuđača s nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odgođenom plaćanju obaveza ponuđača po osnovu poreza i doprinosa i indirektnih poreza, uz potvrdu poreskih organa da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze.

II. 4. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST OBAVLJANJA PROFESIONALNE DJELATNOSTI

Ponuđač dokazuje sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti dostavljanjem u ponudi sljedećeg dokumenta

a) Original ili kopija izvoda iz sudskog registra čiji datum izdavanja nije stariji od 6 (šest) mjeseci od dana dostavljanja ponude, ukoliko je kandidat ponuđač domaće pravno lice, odnosno originalom ili kopijom rješenja nadležne službe za upravu.

b) Original ili kopija dokumenata kojima se dokazuje registracija u relevantnim profesionalnim ili drugim relevantnim registrima zemlje inostranog ponuđača čiji datum izdavanja nije stariji od 6 (šest) mjeseci od dana dostavljanja ponude, a kojim se dokazuje obavljanje odgovarajuće profesionalne djelatnosti.

II. 5. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST

Ponuđači, dokazuju svoju ekonomsku i finansijsku podobnost prilaganjem odgovarajućeg bankovnog pismo kojim se dokazuje da je račun ponuđača aktivan posljednja tri mjeseca do momenta izdavanja

bankovnog pisma, s tim da datum izdavanja bankovnog pisma ne može biti stariji od jednog mjeseca od krajnjeg roka za dostavljanje ponuda.

U bankovnom pismu domaćeg ponuđača banka je dužna navesti da je račun za koje izdaje bankovno pismo ujedno i glavni račun ponuđača.

NAPOMENA

U slučaju da se ponuđač nalazi na listi kvalifikovanih ponuđača objavljenoj na web stranici BH Telecoma, isti nije u obavezi dostavljati dokumente tražene tačkama II.3, II.4 i II.5 ovog Poziva. U slučaju da ponudu dostavlja grupa ponuđača od kojih se neki nalaze na listi kvalifikovanih ponuđača, a neki ne, ponuđači koji se nalaze na listi kvalifikovanih ponuđača nisu u obavezi dostavljati dokumente tražene tačkama II.3, II.4 i II.5 ovog Poziva.

Zajednička ponuda obavezno mora sadržavati ugovor o zajedničkom nastupanju odnosno ugovor o konzorciju, kojim je utvrđen nosilac grupe ponuđača.

Jedan ponuđač može biti član samo jedne grupe ponuđača koja učestvuje u određenom postupku nabavke ili samo jednog ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. Članovi grupe ponuđača trebaju dostaviti jedan paket dokumenata koji su navedeni u Pozivu. Dokumenti koji su navedeni pod tačkom II.3. i II.4. moraju se posebno pripremiti za svakog člana grupe ponuđača. Ukoliko se jedan član grupe ponuđača nalazi na konkurentskoj listi ili na listi nepodobnih ponuđača, takvoj grupi neće biti omogućeno učestvovanje u postupcima nabavke Društva.

II. 6. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA

Najniža cijena prihvatljive ponude

II.7. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE

Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom između dobavljača i ugovornog organa moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. Ponuda u postupku nabavke može biti dostavljena i na engleskom jeziku ili bilo kojem drugom odgovarajućem jeziku uz obavezno dostavljanje zvaničnog prevoda na jedan od službenih jezika u BiH. Dijelovi ponude i prilozi ponude, u smislu certifikata, testova, tehničkih karakteristika ili sličnih dokumenata mogu biti dostavljeni i na engleskom jeziku.

II. 8. ROK ZA PRIJEM PONUDA 30.12.2025. godine do 14:00 sati

II.9. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI: 30.03.2025. godine.

II. 10. DATUM I MJESTO PREGOVORA U slučaju da ponuđač bude ocijenjen kao kvalifikovan biti će naknadno obaviješten o mjestu i terminu pregovora

II. 11. DODATNE INFORMACIJE

Ponuđač je dužan dostaviti sve tražene dokumente, svi dokumenti treba da budu složeni i označeni rednim brojevima, a sve stranice ponude numerisane i čvrsto uvezane.

Zapečaćenu kovertu sa ponudom i naznačenom punom adresom kandidata dostaviti poštom ili lično na adresu: BH Telecom d.d. Sarajevo, Protokol: Franca Lehara br.7 sa naznakom: «Ponuda za nabavku broj 04-106508/24 AS lot/lotovi br____________- NE OTVARAJ».

Neblagovremeno pristigla ponuda i ponuda koja nije predata putem Protokola, neće se razmatrati i bit će vraćena na adresu ponuđača neotvorena. O datumu i mjestu pregovora Ponuđač će biti naknadno obaviješten ukoliko bude ocijenjen kao kvalifikovan. Sve dodatne informacije se mogu dobiti na pismeni upit dostavljen putem e-maila: azra.softic@bhtelecom.ba.

Krajni rok za postavljanje upita je 25.12.20234 godine do 16:00 sati.