OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM JAVNOG NADMETANJA ZA NABAVKU RADNIH UNIFORMI ZA RADNIKE SEKTORA ZA TEHNIČKU PODRŠKU
Broj nabavke: 99926/24
Predmet nabavke: Nabavka radnih uniformi za radnike Sektora za tehničku podršku
I Komunikacija
Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecom-a sa dobavljačima: Zlata Šljivo, 033 256 096; e-mail: Zlata.Sljivo@bhtelecom.ba Dženana Omerbegović, 033 256 095; e-mail: Dzenana.Omerbegovic@bhtelecom.ba
Web stranica: www.bhtelecom.ba
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencije) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.
Javno nadmetanje sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača, čije se ponude ocijene prihvatljivim u skladu sa odredbama tenderske dokumentacije biće održano na adresi navedenoj u posebno dostavljenom pozivu za javno nadmetanje.
Trajanje nadmetanja biće određeno pozivom za javno nadmetanje i biće vremenski ograničeno.
Tok postupka javnog nadmetanja je detaljno opisan modelom tenderske dokumentacije.
II Dostavljanje ponuda
Dobavljač će ponudu dostaviti u originalu koja treba biti sa pečatom i potpisom a dostavlja se na sljedeći način:
Ponuda sa pečatom i potpisom se mora dostaviti u jednoj koverti sa naznakom:
“Ponuda za nabavku broj: 99926/24 – Nabavka radnih uniformi za radnike Sektora za tehničku podršku – NE OTVARAJ“.
Unutar iste se nalaze dvije neprovidne koverte koje sadrže:
Koverta br. 1 dokumentaciju propisanu Tenderskom dokumentacijom
Koverta br. 2 cijenu ponude i garanciju za ozbiljnost ponude
Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu:
BH Telecom d.d. Sarajevo
Franca Lehara 7, 71 000 Sarajevo, BiH
Ponude se trebaju dostaviti najkasnije: 22.04.2024. godine do 11:00 sati.
Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.
III Izmjena ili povlačenje ponuda
Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.
Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive.
Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku javnog nadmetanja.
IV Tenderska dokumentacija
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od 20 KM ili 10,20 EUR. Zainteresirani dobavljači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju isključivo na Protokolu BH Telecoma, prije nego što je otkupe.
Tenderska dokumentacija može biti dostavljena elektronskim putem (e-mail) isključivo u PDF formatu uz obavezno dostavljanje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije i dokaza o izvršenoj uplati naknade za nabavku broj: 99926/24 – Nabavka radnih uniformi za radnike Sektora za tehničku podršku dostavljanje istog na e-mail kontakt osobe navedene u Obavještenju uz obavezu da u istom navede e-mail adresu na koju će se dostaviti Tenderska dokumentacija i po potrebi odgovori na upite ponuđača/izmjene tenderske dokumentacije i ostale informacije potrebne za sačinjavanje ponude a koje se smatraju sastavnim dijelom tenderske dokumentacije.
Ponuđač odgovara za ispravnost svoje e-mail adrese.
Tenderska dokumentacija koja u prilogu sadrži elektronski medij (dokumentacija obimna za slanje e-mailom) se od strane ponuđača preuzima na Protokolu Društva ili se na zahtjev ponuđača šalje poštom, s tim da troškovi poštarine padaju na teret ponuđača.
Transakcijski račun za uplatu TD za domaće ponuđače: 1610000030950092 kod Raiffeisen bank d.d. Sarajevo (na naloga za uplatu potrebno je navesti i PDV broj ponuđača);
Transakcijski račun za uplatu TD za ino-ponuđače: SWIFT: RZBABA2S, IBAN Code: BA391611000001248933.