OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM POZIVNOG POSTUPKA SA DODATNOM OBJAVOM OBAVJEŠTENJA
Broj nabavke: 106496/23 MK
PREDMET NABAVKE
- Nabavka usluge periodični pregled, kontrolno ispitivanje i servis opreme za gašenje požara u BH Telecomu LOT (1-7), kako slijedi:
- LOT 1 – Periodični pregled, kontrolno ispitivanje i servis opreme za gašenje požara u Generalnoj direkciji i Direkciji Sarajevo;
- LOT 2 – Periodični pregled, kontrolno ispitivanje i servis opreme za gašenje požara u Direkciji Tuzla, Direkciji Brčko i Direkciji Banja Luka;
- LOT 3 – Periodični pregled, kontrolno ispitivanje i servis opreme za gašenje požara u Direkciji Zenica i Direkciji Banja Luka;
- LOT 4 – Periodični pregled, kontrolno ispitivanje i servis opreme za gašenje požara u Direkciji Mostar;
- LOT 5 – Periodični pregled, kontrolno ispitivanje i servis opreme za gašenje požara u Direkciji Bihać i Direkciji Banja Luka;
- LOT 6 – Periodični pregled, kontrolno ispitivanje i servis opreme za gašenje požara u Direkciji Travnik i Direkciji Banja Luka;
- LOT 7 – Periodični pregled, kontrolno ispitivanje i servis opreme za gašenje požara u Direkciji Goražde.
I KOMUNIKACIJA
Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecom-a sa dobavljačima:
Muzafer Kapetan, 033 256 175; e-mail: muzafer.kapetan@bhtelecom.ba
Amra Velić, 033 256 172; e-mail: amra.velic@bhtelecom.ba
Fax: 033 256 171, Web stranica: www.bhtelecom.ba
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencije) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.
II DOSTAVLJANJE PONUDA
Dobavljač će dostaviti ponudu za jedna lot, više lotova ili sve lotove u originalu. Ponuda sa pečatom i potpisom treba biti zapečaćena u jednoj neprovidnoj koverti i sa imenom i adresom dobavljača, na kojoj će pisati slijedeće riječi:
“Ponuda za nabavku usluga periodičnih pregleda, kontrolnih ispitivanja i servisa opreme za gašenje požara u BH Telecomu za LOT broj ____, broj: 106496/23 MK – ne otvaraj“
Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: BH Telecom dd Sarajevo, Generalna direkcija, Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo.
Ponude se trebaju dostaviti najkasnije do 14.12.2023. godine do 10:30 sati.
Ponude se otvaraju dana 14.12.2023. godine u 11:00 sati, u prostorijama BH Telecoma ul. Franca Lehara 7, 71 000 Sarajevo, III sprat, sala broj 3.
Svi dobavljači koji su na vrijeme dostavili ponude ili njihovi predstavnici imaju pravo prisustvovati postupku otvaranja ponuda.
Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.
III IZMJENA ILI POVLAČENJE PONUDA
Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.
Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive. Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku nadmetanja.
IV TENDERSKA DOKUMENTACIJA
Tenderska dokumentacija se ne naplaćuje i ista se može preuzeti svakim radnim danom od 8.00-16:00 sati u prostorijama BH Telecoma, u Ul. Franca Lehara 7, 71 000 Sarajevo – Protokol, uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije broj: 106496/23 MK sa tačnom adresom i kontakt-telefonom/faxom ponuđača i dostavljanje istog na faks broj: 033 256 171 ili e-mail kontakt osobe i ista se može poslati putem obične pošte zainteresovanim dobavljačima.
Bez navedenog pisanog zahtjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta. Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom isto treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku.
BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.
Tenderska dokumentacije se može dostavljati putem e-maila isključivo u PDF formatu.
Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija bude dostavljena elektronskim putem (e-mail), dužan je isto naznačiti u pisanom zahtjevu, uz obavezu da u istom navede e-mail adresu na koju će se dostaviti Tenderska dokumentacija.