OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM JAVNOG NADMETANJA
Predmet nabavke:
Nabavka usluga usluga održavanja vozila iz proizvodnog programa SEAT
LOT 1. – Generalna Direkcija i Direkcija Sarajevo
LOT 2. – Direkcije Tuzla
LOT 3. – Direkcije Zenica
LOT 4. – Direkcije Mostar
LOT 5. – Direkcije Bihać
LOT 6. – Direkcije Travnik
LOT 7. – Direkcije Brčko
1. KOMUNIKACIJA
Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecoma sa dobavljačima: Namik Merzić, tel: +387 33 256 176, e-mail adresa: namik.merzic@bhtelecom.ba ili Slavica Spahić, tel: +387 33 256 094, e-mail adresa slavica.spahic@bhtelecom.ba
Fax: +38733 256 171
Web stranica: www.bhtelecom.ba
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencije) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.
Javno nadmetanje sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača čije se ponude ocjene prihvatljivim u skladu sa odredbama tenderske dokumentacije biće održano na adresi navedenoj u posebno dostavljenom pozivu za javno nadmetanje. Trajanje nadmetanja biće određeno pozivom za javno nadmetanje i biće vremenski ograničeno.
Tok postupka javnog nadmetanja je detaljno opisano modelom tenderske dokumentacije.
2. DOSTAVLJANJE PONUDA
Dobavljač će ponudu dostaviti u originalu koja treba biti sa pečatom i potpisom a dostavlja se na sljedeći način:
Ponuda sa pečatom i potpisom (za svaki LOT posebno) se mora dostaviti u jednoj koverti sa naznakom:
Nabavka usluga održavanja vozila (LOT _______), broj 355554/21 NM LOT/LOT-ovi_______ – NE OTVARAJ“
Unutar koverte za jedan LOT se nalaze dvije neprovidne koverte koje sadrže:
Koverta br. 1 – dokumentacija propisana Tenderskom dokumentacijom za LOT ____,
Koverta br. 2 – cijena ponude i garancija za ozbiljnost ponude (ukoliko se ista zahtjeva za određeni LOT).
Na svim kovertama je potrebno označiti šta se dostavlja unutar iste i za koji LOT.
Ponuda se može dostaviti za jedan LOT, više LOT-ova i sve LOT-ove.
Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: BH Telecom d.d. Sarajevo Franca Lehara 7, 71 000 Sarajevo, BiH
Ponude se trebaju dostaviti najkasnije 15.07.2021. godine do 12:00 sati. Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.
3. IZMJENA ILI POVLAČENJE PONUDA
Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.
Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive.
Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku javnog nadmetanja.
4. TENDERSKA DOKUMENTACIJA
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od 30,00 KM ili 15 EUR. Zainteresirani dobavljači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju isključivo na Protokolu BH Telecoma, prije nego što je otkupe.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom od 8.00-16:00 sati na Protokolu BH Telecoma d.d. Sarajevo, Franca Lehara 7, 71 000 Sarajevo, uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije i dokaza o izvršenoj uplati naknade broj: 355554/21 NM za tendersku dokumentaciju za Nabavku usluga održavanja vozila iz proizvodnog programa SEAT – LOT 1 – 7, sa tačnom adresom i kontakt-telefonom ponuđača i dostavljanje istog na faks broj: +387 33 256 171 na e-mail kontakt osobe iz obavještenja i ista se može poslati putem obične pošte zainteresovanim dobavljačima. Bez navedenog pisanog zahtjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta. Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom isto treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku. BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.
Tenderska dokumentacija se može dostavljati putem e-maila isključivo u PDF formatu.
Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija bude dostavljena elektronskim putem (e-mail), dužan je isto naznačiti u pisanom zahtjevu, uz obavezu da u istom navede e-mail adresu na koju će se dostaviti Tenderska dokumentacija. Transakcijski račun za uplatu TD za domaće ponuđače: 1610000030950092 kod Raiffeisen bank d.d. Sarajevo (na naloga za uplatu potrebno je navesti i PDV broj ponuđača).
Transakcijski račun za uplatu TD za ino-ponuđače: SWIFT: RZBABA2S, IBAN Code: BA391611000001248933.