OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM JAVNOG NADMETANJA
Broj nabavke: 03-23543/21
Predmet nabavke: Nabavka, ugradnju i montažu namještaja za poslovnu zgradu BH Telecoma
– Direkcija Bihać
Predmetna nabavka je podjeljena na Lotove i kako slijedi:
LOT I – Pločasti namještaj,
LOT II – Stolice i garniture za sjednje,
LOT III –Metalni namještaj,
1. Komunikacija
Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecoma sa dobavljačima:
Zehra. Čorhodžić; tel: +387 33 256 175; e-mail adresa: zehra.corhodzic@bhtelecom.ba ili
Amina Zekić tel: +387 33 256 178, e-mail adresa: amina.zekic@bhtelecom.ba
Fax: +387 33 256 171 Web stranica: www.bhtelecom.ba
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencija) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.
Javno nadmetanje sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača čije se ponude ocijene prihvatljivim u skladu sa odredbama tenderske dokumentacije biće održano na adresi navedenoj u posebno dostavljenom pozivu za javno nadmetanje. Trajanje nadmetanja biće određeno pozivom za javno nadmetanje, biće vremenski ograničeno i prilagođeno epidemiološkoj situaciji.
Tok postupka javnog nadmetanja je detaljno opisan tenderskom dokumentacijom.
2. Dostavljanje ponuda
Dobavljač će ponudu dostaviti u originalu koja treba biti sa pečatom i potpisom a dostavlja se na sljedeći način:
Ponuda sa pečatom i potpisom se mora dostaviti u jednoj koverti sa naznakom „Ponuda za Nabavku, ugradnju i montažu namještaja za poslovnu zgradu BH Telecoma- Direkcija Bihać, za LOT xxx; broj nabavke: 03-23543/21 – NE OTVARAJ“.
Unutar iste koverte se nalaze dvije neprovidne koverte koje sadrže:
Koverta br. 1 – dokumentaciju propisanu Tenderskom dokumentacijom,
Koverta br. 2 – cijenu ponude i garanciju za ponudu propisanu Tenderskom dokumentacijom.
Koverta 2 se dostavlja posebno za svaki LOT
Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: BH Telecom d.d. Sarajevo, ul. Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina.
Ponude se trebaju dostaviti najkasnije do 26.05.2021. godine do 9:00 sati.
Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.
3. Izmjena ili povlačenje ponuda
Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o
izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.
Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive.
Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku javnog nadmetanja.
4. Tenderska dokumentacija
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od 20,00 KM ili 10,00 EUR. Zainteresirani dobavljači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju isključivo na Protokolu BH Telecoma, prije nego što je otkupe.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom od 8.00-16:00 sati na Protokolu BH Telecoma d.d. Sarajevo, ul. Franca Lehara 7, Sarajevo, uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije i dokaza o izvršenoj uplati naknade za tendersku dokumentaciju broj: 03-23543/20, sa tačnom adresom i kontakt-telefonom ponuđača i dostavljanje istog na e-mail kontakt osobe/osoba iz ovog obavještenja i ista se na traženje može poslati putem obične pošte zainteresovanim dobavljačima. Bez navedenog pisanog zahtjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta.
Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom isto treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku. BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.
Tenderska dokumentacije se može dostavljati putem e-maila isključivo u PDF formatu.
Ukoliko, umjesto poštom ili ličnog preuzimanja, ponuđač želi da mu Tenderska dokumentacija bude dostavljena elektronskim putem (e-mail), dužan je isto naznačiti u pisanom zahtjevu, uz obavezu da u istom navede e-mail adresu na koju će se dostaviti Tenderska dokumentacija.
Novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije iznosi: 20,00 KM za domaće ili 10,00 EUR za ino-ponuđače.
Transakcijski račun za uplatu za domaće ponuđače: 1610 0000 3095 0092 kod Raiffeisen bank d.d. Bosna i Hercegovina (na nalogu za uplatu je potrebno navesti ID i PDV broj ponuđača);
Transakcijski račun za uplatu TD za ino-ponuđače: SWIFT: RZBABA2S, IBAN Code: BA39 1611 0000 0124 8933