Dodatne Moja TV usluge

Moja TV je više od televizije.
Iskoristite dodatne mogućnosti Moja TV platforme.

Lista omiljenih kanala

Kreirajte listu omiljenih kanala i brže odaberite kanal po želji!

Usluga Omiljeni kanali vam omogućava izradu kategorije „Omiljeni kanali“ unutar koje će se nalaziti lista onih kanala koje učestalo i rado gledate.

Na ovaj način omogućeno vam je jednostavno listanje samo onih kanala koje najčešće gledate. Lista omiljenih kanala se može potpuno mijenjati ili dopunjavati neograničeno mnogo puta, brzo i jednostavno.

Ukoliko imate kreirane pojedinačne Moja TV korisničke profile za ostale članove porodice, lista omiljenih kanala se može različito kreirati za svaki pojedini korisnički profil. Uputstvo za izradu liste omiljenih kanala možete pronaći ovdje.

Kreiranje korisničkih profila

Ova dodatna opcija vam omogućava otvaranje različitih korisničkih profila za svakog pojedinog člana porodice.

Ova dodatna opcija vam omogućava otvaranje različitih korisničkih profila za svakog pojedinog člana porodice. Različiti korisnički profili omogućit će vam postavljanje drugačijih postavki za svaki pojedini profil. Kreiranje različitih korisničkih profila je besplatno i nema ograničenja kada je u pitanju broj profila. Postavke koje možete mijenjati su: roditeljska zaštita, jezik, boja pozadine, redoslijed i nazivi kanala, popis omiljenih kanala i sl. Pristup usluzi kreiranja novih profila je jednostavan. Dovoljno je da putem tipke MENU pristupite opciji “Postavke”, te izaberete “TV interfejs” – “Upravljanje korisnicima”.

Na ovaj način svaki član porodice može napraviti svoj Moja TV profil zaštićen vlastitim PIN-om, te prilagoditi izgled, redoslijed kanala i kreirati listu omiljenih kanala prema svojoj želji. Takođe, ovo je odlična mogućnost roditeljima da naprave dječiji profil sa posebnim restrikcijama i roditeljskom zaštitom na kanalima sa sadržajem neprimjerenim djeci, poput pornografskih ili nasilnih. Velika prednost usluge jeste što je administracija roditeljske zaštite moguća samo sa jednog, tačnije glavnog Moja TV profila.

Detaljno uputstvo za kreiranje, brisanje ili promjenu imena korisničkih Moja TV profila, te uputstvo za način prijave na druge korisničke profile (ukoliko su kreirani)možete pronaći ovdje.

Gledanje unazad

Usluga TimeShift omogućava gledanje propuštenog TV sadržaja.

Moderna, interaktivna Moja TV platforma pored ostalih dodatnih usluga pruža i mogućnost gledanja određenih TV programa i sadržaja u proteklom vremenu, na vaš zahtjev. Usluga koja vas poput vremeplova vraća kroz vrijeme je TimeShift. Gledajte sadržaje koje ste propustili do sedam dana unazad. Korištenje TimeShift usluge je besplatno i jednostavno. Putem elektronskog programskog vodiča – EPG, birate željeni kanal, a potom i sadržaj koji je već emitovan, a kojeg želite gledati. Pritiskom tipke OK na željenom, izabranom sadržaju pokrećete gledanje.

Kanali i sadržaji koji nude mogućnost TimeShift pregleda su na listi kanala označeni zelenom bojom i lako su prepoznatljivi na EPG pregledu. Ukoliko ste propustili neku od svojih omiljenih emisija, mi smo se pobrinuli da ipak uživate. Moja TV usluga omogućava gledanje živih kanala, snimljenih programa, video sadržaja na zahtjev, te korištenje interaktivnih usluga na Vašem TV ekranu u vrhunskoj kvaliteti slike i zvuka.

Roditeljska zaštita

Moja TV je više od televizije. Obezbijedite djeci bezbrižan pristup TV sadržajima dok niste pored TV prijemnika!

Roditeljska zaštita je usluga koja omogućava isključivanje (zabranu) pojedinačnih kanala sa liste kanala i blokiranje programa koji spadaju u određenu TV kategoriju. Dodatnu uslugu Roditeljska zaštita možete koristiti kako bi onemogućili pristup sadržajima neprimjerenim djeci, poput pornografskih ili nasilnih. Postavljanjem roditeljske zaštite također sprječavate gledanje neprimjerenih TV kanala ili filmova iz Videoteke.

Kanali sa neprimjerenim sadržajem su po automatizmu već zaključani, te njihovim izborom iz liste kanala dobijate poruku “Ograničenje pristupa (roditeljska zaštita)”. Kanal otključavate unosom PIN-a za roditeljsku zaštitu. Upravljanje roditeljskom zaštitom je dodijeljeno samo osnovnom/defaultnom korisniku. To znači da morate biti logovani kao osnovni/defaultni korisnik da biste bili u mogućnosti da koristite ovu opciju i stavljate restrikcije na sadržaj ostalim korisnicima vašeg moja TV priključka. Drugim riječima, samo vi možete određene kanale uključiti u liste koje će biti zabranjene ili sakrivene iz liste svih kanala za ostale korisnike na vašem Moja TV računu.

“Ocjena korisnika” je podopcija u sklopu Roditeljske zaštite pomoću koje se definišu godine ispod kojih se podrazumijeva da vrijedi roditeljska zaštita za sadržaj neprimjeren za taj uzrast. Ocjena korisnika se može definisati za svakog korisnika ukoliko ih ima više, a da biste to mogli uraditi morate biti logovani kao osnovni/defaultni korisnik.

Uputstvo za korištenje podopcije “Ocjena korisnika”, te promjenu popisa kanala koji imaju aktiviranu Roditeljsku zaštitu možete pronaći ovdje.

Pay-per-View

Bilo da ste u BiH ili izvan granica naše države uz prenos vrhunskog kvaliteta.

Pay-per-View usluga vam omogućava da putem interneta i vaših pametnih tablet i mobilnih uređaja ponuđene sadržaje u živom prenosu, uz mogućnost ponovnog gledanja.

Uslugu možete koristiti:

  • Bilo da ste u BiH ili izvan granica naše države
  • Bez obzira na trenutnog korisničkog operatera i
  • Uz prenos vrhunskog kvaliteta, „bez trzanja“
Registracija

Uslugu aktivirate besplatno i jednostavno:

  • 1

    Registracija

    Registrujete se putem naše web stranice na linku (nakon čega ćete dobiti e-mail za potvrdu, te vaše pristupne podatke: korisničko ime i lozinku).

  • 2

    Kategorija

    Izaberete jednu od kategorija Pay-Per-View.

    Vidi ponudu kategorija
  • 3

    Plaćanje

    Izabranu opciju plaćate putem online sigurnog plaćanja. Realizacija kartičnog plaćanja vršit će se putem visoko sigurnih i certificiranih sistema za transakciju novca.

Nakon aktivacije, sadržaje možete pratiti putem weba ovdje.

Android aplikaciju za korištenje Pay-Per-View usluge možete besplatno preuzeti na Play Store:

iOS aplikaciju za korištenje Pay-Per-View usluge možete besplatno preuzeti na App Store:

Pay-Per-View usluga se može koristiti na Windows Phone uređajima, kroz web browser – na linku ovdje.
Uputstvo za aktivaciju, plaćanje i korištenje ove usluge možete pogledati ovdje.

Dopuna Ultra kredita

Dopunite Ultra kredit putem TV prijemnika.

Moja TV Commerce usluga vam omogućava dopunu Ultra kredita putem TV aparata, odnosno IPTV usluge, bez napuštanja udobnosti vašeg doma. Za svaku dopunu Ultra kredita neophodno je vaše odobrenje, odnosno unos Moja TV PIN-a i ovaj način zaštite nije moguće isključiti.

Da biste dopunili Ultra kredit putem TV aparata, potrebno je da u izborniku usluge Moja TV odaberete opciju “BH Telecom servisi” a zatim “Ultra dopuna” nakon čega se otvara forma za unos potrebnih podataka. U odgovarajuća polja unosite redom Moja TV PIN, Ultra korisnički broj i iznos dopune, nakon čega potvrđujete transakciju klikom na tipku Potvrdi/OK.

Po izvršenoj dopuni Ultra korisnik dobija SMS obavijest koja sadrži informaciju o iznosu dopune i vašem nazivu kao pretplatnika koji je izvršio dopunu, a vama se na TV ekranu prikaže informacija o uspješnoj transakciji. Pojedinačne dopune kredita mogu biti u proizvoljnim iznosima. Minimalan iznos dopune je 0,01 KM. Mjesečni limit iznosi 30 KM. Dopunjeni iznos se veže za vaš naziv/ID moja TV IPTV usluge.

U slučaju da kombinujete dopunjavanje i sa fiksnog/VoIP telefonskog broja i sa TV aparata, primjenjuje se jedinstven mjesečni limit od 30 KM, neovisno o raspodjeli dopunjavanja. Korištenje Moja TV Commerce usluge možete u potpunosti zabraniti. Dovoljno je da pozovete naš Kontakt centar za podršku korisnicima ili odete do najbližeg prodajnog mjesta.

Uputstvo za korištenje usluge Moja TV Commerce možete pronaći ovdje.

Automatsko prijavljivanje

Ne želite svaki put prilikom pokretanja Moja TV usluge unositi PIN?

Sve što je potrebno jeste uključiti opciju automatskog prijavljivanja. Na ovaj način prilikom pokretanja STB uređaja, odnosno TV aparata, odmah pristupate kanalima. Ukoliko imate kreiranih više Moja TV korisničkih profila, promjenu na drugi kreirani profil  možete izvršiti kada god želite, po uputstvu opisanom ovdje.

Opciju automatskog prijavljivanja možete isključiti ili ponovno aktivirati kada god želite.

Podsjetnici

Ukoliko ne želite propustiti omiljene TV sadržaje.

Ukoliko želite biti unaprijed informisani kako bi na vrijeme bili ispred TV ekrana, preporučujemo korištenje usluge Podsjetnici. Postoje tri različite vrste podsjetnika koje možete postaviti za vaše omiljene programe, i to:

  • automatski podsjetnik,
  • vlastiti prilagođeni podsjetnici,
  • podsjetnik za automatsko prebacivanje.

Automatski podsjetnik predstavlja poruku koja se pojavljuje na ekranu i koja u stvari predstavlja najavu za sljedeću emisiju na tom kanalu. Ova poruka se automatski prikazuje prije početka sljedeće emisije, a vrijeme koliko će se prije pojaviti možete sami podestiti. Detaljno uputstvo o načinu podešavanja možete pronaći ovdje. Ukoliko želite uključiti podsjetnike za različite programe na različitim kanalima, onda je potrebno da koristite vlastite prilagođene podsjetnike. Ovaj tip podsjetnika možete podesiti kroz EPG, a detaljan način podešavanja možete pronaći ovdje. Podsjetnik za automatsko prebacivanje je vrlo sličan prilagođenom podsjetniku. Jedinu razliku predstavlja da se uključivanjem ove opcije, automatski prebacuje na kanal na kojem je postavljen podsjetnik za određenu emisiju i to neposredno prije nego što ta emisija počne. Detaljno uputstvo za kreiranje podsjetnika za automatsko prebacivanje možete pogledati ovdje.

 

Telefonski imenik

Telefonski imenik BH Telecoma možete koristiti i putem Moja TV usluge.

Pristup telefonskom imeniku je jednostavan i brz putem TV aparata, a omogućeno je pretraživanje po broju telefona, fizičkih i pravnih lica. Detaljno uputstvo za korištenje telefonskog imenika putem Moja TV usluge možete pronaći ovdje.

 

 

Račun

Pregled troškova ostvarenih u toku mjeseca.

Kao dodatna pogodnost Moja TV usluge uveden je i pregled troškova koje ostvarite u toku mjeseca, što vam omogućuje da u svakom momentu imate uvid u ostvarene, mjesečne troškove i praćenje stanja svog računa. Do pregleda računa možete doći koristeći tipku MENI, te izborom opcije “Račun”, a detaljno uputstvo za korištenje usluge možete pronaći ovdje.

 

 

Pomoć

Informacije o Moja TV usluzi i načinu korištenja određenih dodatnih usluga.

Pomoć je opcija dostupna u glavnom meniju, u okviru koje možete pronaći osnovne informacije o Moja TV usluzi i načinu korištenja određenih dodatnih usluga. Detaljno uputstvo o pristupu i načinu korištenja možete pronaći ovdje. Takođe, pomoć možete potražiti i unutar svake dodatne usluge koju koristite. Jednostavnim pritiskom na tipku INFO, na ekranu će se pojaviti dodatni prozor sa informacijama o usluzi koju ste izabrali i njenom načinu korištenja, što će dodatno olakšati korištenje onog sadržaja koji vam je u tom trenutku potreban.

 

 

Dodatne pogodnosti za VoIP korisnike

Dodatne usluge i pogodnosti za korisnike VoIP telefonskih priključaka.

Ukoliko koristite VoIP telefonski priključak, u sklopu Moja TV usluge možete koristiti dodatne usluge i pogodnosti. Neke od njih su kreiranje liste telefonskih kontakata, pozivnice, preporuke TV sadržaja i chat. Detalje o korištenju ovih dodatnih usluga možete pronaći ovdje.