JAVNI POZIV ZAINTERESIRANIM PONUĐAČIMA ZA PRIJAVU NA LISTU KVALIFIKOVANIH PONUĐAČA DIONIČKOG DRUŠTVA BH TELECOM D.D. SARAJEVO

U skladu sa članom 84. Pravilnika o nabavkama dioničkog društva BH Telecom Sarajevo objavljuje javni poziv za uvrštavanje zainteresiranih ponuđača na listu kvalifikovanih ponuđača Društva. 

            Grupa predmeta nabavki

  1. Nabavka i realizacija usluga istraživanja i rezultata istraživanja sa agencijama za istraživanje tržišta
  2. Nabavka izvještaja istraživanja / studija
  3. Godišnja nabavka članarina za pristup bazama podataka/izvještajima i bibliotekama
  4. Godišnja nabavka web alat za istraživanje
  5. Godišnja nabavka baze o pravnim licima
  6. Nabavka usluga oglašavanja u elektronskim medijima, printanim medijima, outdoor/indoor oglašavanje
  7. Nabavka usluga oglašavanja na trafikama i brendiranja trafika
  8. Zakup aplikacija za društvene mreže
  9. Pretplata na korištenje fotografija u promotivne svrhe
  10. Usluge izrade i dizajna web stranice
  11. Nabavka reklamno-promotivnih usluga za BH Telecom u okviru atraktivnih sportskih, kulturnih, naučnih, obrazovnih, humanitarnih i drugih društveno-korisnih oblasti
  12. Nabavka usluga organizacije evenata
  13. Nabavka izlagačkog prostora i drugih usluga u vezi sa učešćem BH Telecoma na sajmovima kao izlagača
  14. Nabavke usluga produkcije i koprodukcije A/V promotivnih materijala (TV i radio spotovi, video-prilozi)
  15. Nabavka usluga štampe promotivnih i drugih materijala za potrebe promocije i prodaje (plakati, leci, kese, kalendari, naljepnice, baneri, brošure…)
  16. Nabavka reklamno-propagandnih artikala (majice, kačketi, ruksaci i brojni drugi)
  17. Nabavka usluga spikera
  18. Prodajni pultovi
  19. Sistem za brojanje posjetilaca na prodajnim mjestima
  20. Roba za formiranje asemblirane ponude – Mobilni uređaji
  21. Roba za formiranje asemblirane ponude -Tablet računari
  22. Roba za formiranje asemblirane ponude – Laptopi
  23. Roba za formiranje asemblirane ponude – USB modemi
  24. Roba za formiranje asemblirane ponude – Fiksni bežični telefoni
  25. Roba za formiranje asemblirane ponude – Daljinski upravljači
  26. Roba za formiranje asemblirane ponude – WLAN mobilni routeri
  27. Partnerska ponuda – Bijela tehnika
  28. Partnerska ponuda -TV uređaji
  29. Partnerska ponuda – Dodatna oprema
  30. Nabavka vrijednosnica /SIM programa/ – Ultra start paketi, Ultra zamjenski paketi, Happy start paketi, BH Mobile paketi, BH Mobile zamjenski paketi i Ultra internet paketi
  31. Nabavka službenih uniformi
  32. Nabavka i distribucija sadržaja (TV/radio kanali, autorska i srodna prava)
  33. Nabavka opreme za ličnu i kolektivnu zaštitu na radu i službene odjeće za čuvare
  34. Periodični, sistematski i sanitarni zdravstveni pregledi
  35. Pregled sredstava rada i radnih prostorija
  36. Dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija
  37. Obuka zaposlenika iz zaštite na radu
  38. Nabavka sanitetskog materijala za popunu sanitetskih ormarića i torbica za pružanje prve pomoći
  39. Rješavanje specifičnih potreba iz oblasti zaštite na radu po nalozima inspektora i drugih organa
  40. Stvaranje optimalnih radnih uslova za “fizičku zaštitu” za čuvare na objektu RR
  41. Nabavka opreme i sredstava civilne zaštite
  42. Periodični pregled i servis aparata za gašenje požara i hidrantske mreže
  43. Obuka zaposlenika iz zaštite od požara
  44. Redovna godišnja mjerenja i ispitivanja električnih instalacija, gromobranskih i zaštitnih uzemljenja sa izdavanjem atesta i protokola mjerenja
  45. Pregled ispravnosti i funcionalnosti instalacija i opreme vatrodojave, protivprovale i panik rasvjete i servis sredstava tehničke zaštite
  46. Revizija postojećih planova zaštite od požara i izrada novih, štampanje odgovarajućih
  47. znakova, natpisa i uputstava za obilježavanje požarnih puteva i puteva evakuacije
  48. Nabavka aparata za gašenje požara, mlaznica i crijeva
  49. Specifična sredstva za rješavanje hitnih slučajeva po nalozima inspektora i dr. organa
  50. Nabavka usluge održavanja i servisiranja sistema tehničke zaštite instaliranih u objektima BH Telecoma
  51. Nabavka usluge prenosa i prevoza gotovog novca
  52. Nabavka usluge fizičke zaštite objekata i prostora
  53. Nabavka usluge provjere rukovanja oružjem za certificirane zaposlenike Službe
  54. Nabavka usluge stručne obuke zaposlenika Službe
  55. Nabavka knjiga evidencije iz oblasti sigurnosti i ZPT-a.
  56. Nabavka usluga odrzavanja objekata (građevinsko-zanatski radovi, molersko-farbarski radovi, podopolagački radovi…)
  57. Nabavka usluga održavanja dekorativnog bilja i zelenih površina
  58. Nabavka usluga servisiranja, održavanja, opravki i certificiranja liftova
  59. Nabavka usluga održavanja kanalizacionih otvora
  60. Nabavka usluga održavanja higijene/čistoće
  61. Nabavka usluga angažovanja lica na poslovima održavanja higijene
  62. Nabavka higijenskog materijala
  63. Nabavka elektro/vodo/građevinskog materijala
  64. Nabavka lož ulja i dizel goriva za kotlovnicu i agregat
  65. Nabavka motornih i priključnih vozila
  66. Nabavka usluga održavanja i opravki motornih i priključnih vozila
  67. Nabavka motornog goriva
  68. Nabavka sredstava informisanja (dnevne i sedmične novine i mjesečni časopisi)
  69. Nabavka službenih glasila
  70. Nabavka poštanskih i kurirskih usluga
  71. Nabavka usluga angažovanja lica za rad u kontakt centru BH Telecoma
  72. Nabavka usluga unajmljivanja audio i video opreme
  73. Nabavku usluga istovara, utovara roba, sortiranja i smještaj materijalnih vrijednosti u skladište te drugih manuelnih radova po potrebi
  74. Nabavka advokatskih i notarskih usluga
  75. Nabavka taksenih markica
  76. Nabavka usluga ukoričavanja
  77. Nabavka usluga izrade stručnih mišljenja
  78. Nabavka stručne literature
  79. Usluge obrazovanja radnika
  80. CRM sistem – Jedinstveni registar korisnika/Jedinstvena ponuda i prodaja (JRK/JPP)
  81. Procesni centar elektronskog plaćanja
  82. Trouble Ticketing sistem
  83. Catalog Driven Order Management (CDOM)
  84. Common Inventory
  85. BI/DW/CRM/CEM
  86. SAP ERP
  87. Sistem za sprečavanje zloupotreba -Fraud Managment (FM)
  88. Sistem za automatizaciju praćenja osiguranja prihoda- Ravenue Assurance (RA)
  89. Integracija (SOA)
  90. Medijacijski sistem (EMM)
  91. Billing, kontrola prihoda i rating sistemi
  92. Sistemi za upravljanje i arhiviranje dokumenata (DMS)
  93. Desktop i laptop računari
  94. Štampači i druga periferna IT oprema
  95. Microsoft licence po Enterprise agreement programu
  96. Oracle licence
  97. SAP licence
  98. VM ware licence
  99. Računarska mreža
  100. Enterprise Storage sistemi
  101. Serveri („rack“ i „blade“ konfiguracije)
  102. Alati za unaprijeđenje sistema informacijske sigurnosti
  103. Kontakt centar
  104. Čelični i aluminijski materijali
  105. Vijčana roba
  106. Termopaneli i limeni opšavi
  107. Protuprovalna vrata
  108. Antistatik pod
  109. Podna konstrukcija (hidro i termoizolacija)
  110. Zaptivni materijali
  111. Klima uređaji
  112. Boje i lakovi
  113. Zatezni elementi (čelična užad s priborom)
  114. Sigurnosni sistemi za rad na visini
  115. Betonska galanterija
  116. Gumeni materijali
  117. Potrošni bravarski materijali (elektrode, žice, rezne i brusne ploče…)
  118. Elektromaterijal i oprema
  119. Razvodni ormari
  120. Kablovi energetski
  121. Signalne svjetiljke za noćno obilježavanje stubova
  122. Protupožarne ampule
  123. Tehnički gasovi za industriju
  124. Alati za mašine u proizvodnji
  125. Ručni alati
  126. Sigurnosna oprema za rad na visini
  127. Telekomunikacioni kablovi i oprema (kablovi, spojnice, ODF, spliteri, patch paneli, splice box, patch cord, pigtail, konektori, cjevčica za zaštitu vlakna,  metalizirana traka, ball marker, utičnica, letvice, reglete, spojni moduli,nosači,MDF, PSK opema, UTP kablovi, ranžirna žica..)
  128. PEHD i PVC cijevi i oprema (cijevi, spojnice,držači odstojanja, upozoravajuća traka,račve, brtve, poklopci, markeri, kape, …)
  129. Plastična kablovska okna i metalni poklopci za okna
  130. Ormarići i stubovi (izvodni, razvodni, samostojeći, prolazne kutije, razvodne kutije, VVD kutije…..)
  131. Usponske cijevi i kanalice (cijevi, kanalice, koljena, račve, obujmice, dible sa šarafima, vijci, lukovi, bužir ….)
  132. FeZn cijevi i pribor (cijevi, traka, spojnica….)
  133. Mikro cijevi i pribor (mikro cijevi, spojnice, račve, čepovi….)
  134. Ostalo (šator, baterijska lampa, indikator plina, trihloretilen, inpregnirani stub, stubić za obilježavanje i sl)
  135. Mjerni instrumenti i uređaji
  136. Gorivo za građevisnku mehanizaciju
  137. Usluge autodizalice
  138. Usluge transporta (kamion s „rukom“)
  139. Antikorozivna zaštita – vruće cinčanje
  140. Antikorozivna zaštita – hladno cinčanje
  141. Mehanička obrada čeličnih i aluminijskih materijala
  142. Usluge angažovnaja radne snage
  143. Održavanje i servisiranje mašinskog parka i građevisnke mehanizacije
  144. Izrada idejnih i izvedbenih projekata (A-G faza, elektro i mašinski) za adaptaciju, sanaciju i izgradnju objekata
  145. Geodetske usluge (iskolčenja objekata, cijepanje parcele, uslovno cijepanje parcele, identifikacija parcela, izrada geodetske situacije terena …)
  146. Usluge izrade Urbanističko-tehničkih uslova i stručnog mišljenja
  147. Usluge projektovanja i revizije projektne dokumentacije i dokumentaciji izvedenog stanja
  148. Usluge izrade priloga vatrodojave/protipožarne zaštite za projektnu dokumentaciju
  149. Usluge vršenja stručnog nadzora nad izgradnjom objekata prema važećim Zakonima o prostornom uređenju i građenju
  150. Izrada izvještaja o sistematskom ispitivanju i usluge mjerenja elektromagnetnog zračenja baznih stanica mobilne telefonije
  151. Usluge izrade geoloških elaborata
  152. Usluge stručnog mišljenja u postupku dobijanja upotrebnih dozvola
  153. Baždarenje instrumenata za mjerenje i ispitivanje
  154. Nabvaka tonera, ketridža
  155. Usluga održavanja uređaja za kopiranje i printanje
  156. Isporuke papira za kopiranje i pakovanje
  157. Isporuka kancelarijskog materijala i sitnog inventara
  158. Usluga izrade Potvrde o primjenjenim mjerama zaštite od požara i zaštite na radu sa ovjerom glavnih projekata
  159. Kooperantska usluga izrade arhitektonske faze glavnog projekta
  160. Građevinski radovi na izgradnji baznih stanica
  161. Građevinski, elektro-mašinski i zanatski radovi na izgradnji zidanih objekata
  162. Građevinski, elekto-mašinski i zanatski radovi na adaptaciji i sanaciji prostora
  163. Radovi na izradi EE priključaka
  164. Građevinski radovi na izgradnji kablovske kanalizacije, pristupnih mreža i OSP
  165. Radovi na izradi kućnih instalacija
  166. Radovi montaže telekomunikacione opreme
  167. Bankarske usluge
  168. Poslovi osiguranja radnika, imovine i vozila Dioničkog društva BH Telecom
  169. Usluge špedicije i skladištenja
  170. Eksterne revizije
  171. Usluge aktuara 

Zainteresirani ponuđači u svojim prijavama iskazuju interes za listu kvalifikovanih ponuđača uz obavezno ispunjenje sljedećih uslova sa odgovarajućim dokazima:

  1. Ispunjene obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza i ostalih javnih davanja u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

Dokaz za rezidente BiH: U Federaciji BiH i RS, potvrda koju izdaje Porezna uprava, koja je izdata u periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava a može biti original ili kopija.

Dokaz  za nerezidente: Dokaz je dokument nadležnog organa u zemlji u kojoj je isti registrovan a koji je izdat u periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava a može biti original ili kopija.

Napomena za rezidente: Kao dokaz za ispunjavanje obaveza u vezi sa plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, odnosno obaveza u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, prihvata se i sporazum zainteresiranog ponuđača s nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odgođenom plaćanju obaveza ponuđača po osnovu poreza i doprinosa i indirektnih poreza, uz potvrdu poreskih organa da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze  koja je izdata u periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava a može biti original ili kopija.

  1. Ispunjene obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

Dokaz za rezidente BiH: potvrda koju izdaje Uprava za indirektno oporezivanje (UIO)  a koja je izdata u periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava a može biti original ili kopija.

Dokaz za nerezidente: Dokaz je dokument nadležnog organa u zemlji u kojoj je isti registrovan a koji je izdat u periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava a može biti original ili kopija.

Napomena: U slučaju da zainteresirani ponuđač nije obveznik PDVa, kao dokaz za uslov br.2 potrebno je dostaviti Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) kojim se konstatuje da ponuđač nije PDV obveznik.

  1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti.

Dokaz za rezidente BiH: Original ili kopija izvoda iz sudskog registra, odnosno originalom ili kopijom rješenja nadležne službe za upravu. Datum izdavanja potvrde/izvoda treba biti u periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava.

Dokaz za nerezidente: Original ili kopija dokumenata kojima se dokazuje registracija u relevantnim profesionalnim ili drugim relevantnim registrima zemlje inostranog ponuđača/nerezidenta kojim se dokazuje obavljanje odgovarajuće profesionalne djelatnosti. Datum izdavanja dokumenta treba biti u  periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava.

  1. Ekonomska i finansijska podobnost

Dokaz: Odgovarajuće bankovno pismo kojim se dokazuje da je glavni račun ponuđača aktivan u periodu od tri mjeseca od momenta izdavanja bankovnog pisma u kojem banka treba da navede da je navedeni račun glavni račun. Datum izdavanja potvrde/bankovnog pisma treba biti u periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava.

Napomena za nerezidente: u slučaju da dokazi koji se dostavljaju nisu izdati na jednom od službenih jezika u BiH (bosanski/hrvatski/srpski) uz iste se dostavlja prevod od strane ovlaštenog sudskog tumača na jedan od službenih jezika BiH.

Napomena: dokumentacija navedena u tačkama 1,2,3 i 4 Poziva mora biti izdata u periodu od objave javnog poziva do krajnjeg roka za podnošenje prijava (06.10.2023. godine do 03.11.2023. godine) a može biti original ili kopija (ne zahtjeva se ovjera kopije).

Analizu prijava vrši komisija BH Telecoma. Lista kvalifikovanih ponuđača će se se objaviti  na web stranici Društva i važeća je do momenta objave nove/ažurirane Liste kvalifikovanih ponuđača na web stranici.

Ponuđači koji su ocjenjeni kao kvalifikovani na osnovu javnog poziva nisu obavezni dostavljati dokumentaciju (iz javnog poziva) prilikom učešća u postupcima nabavke koje raspisuje/provodi Društvo. Ponuđači koji nisu dostavili dokumentaciju/nisu učestvovali po javnom pozivu, te se ne nalaze na listi kvalifikovanih ponuđača, su obavezni dostavljati svu dokumentaciju traženu TD  u postupcima nabavke koje provodi Društvo.

U slučaju da ponuđač nije iskazao interes za prijavu na javni poziv i nije uvršten na listu kvalifikovanih ponuđača, isto se neće smatrati kao ograničavajući faktor za učešće u postupcima nabavki koje provodi Društvo.

Prijave se podnose u zatvorenoj koverti na Protokol BH Telecoma, Franca Lehara br. 7, Sarajevo  sa naznakom

„Prijava na listu kvalifikovanih ponuđača Dioničkog društva BH Telecom d.d. Sarajevo – ne otvaraj“

Rok za podnošenje prijava je 03.11.2023. godine do 16:00 sati.

Sve eventualne upite u vezi sa objavljenim Javnim pozivom slati na e-mail adrese: kenan.cepic@bhtelecom.ba ili azra.softic@bhtelecom.ba