JAVNI OGLAS ZA PRODAJU RASHODOVANIH SREDSTAVA DRUŠTVA
I.
Predmet Javnog poziva je izbor najpovoljnijeg ponuđača za kupovinu rashodovanih sredstava BH Telecoma d.d., a prema ovjerenoj specifikaciji kako slijedi:
LOT – 1 Mobilni telefoni (374 komada) i tablet racunari (54 komada)
Stanje opreme: korišteno i novo
Početna prodajna vrijednost – 4.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 4.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladiste Alipašin Most – Halilovići
LOT – 2 Centralni sistem klimatizacije YORK YCAM 400 TUV 315 KW
Stanje opreme: korišteno / ispravno
Početna prodajna vrijednost – 3.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 3.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladiste Alipašin Most – Halilovići
LOT – 3 Rashodovane GSM Antene ( 247 komada) sa pripadajucim Jumper i feeder kablovima
Stanje opreme: korišteno / ispravno
Početna prodajna vrijednost – 2.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 2.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladiste Bosanska poljana Tuzla/ Halilovići
LOT – 4 Rashodovana informaticka oprema
– serveri – 37 komada,
– switchevi – 18 komada
– LCD Monitori – 16 komada
– rezervni dijelovi za desk-top racunare
Stanje opreme: korišteno / ispravno
Početna prodajna vrijednost – 2.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 2.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladiste Alipašin Most- Halilovići
LOT – 5 Rashodovani kancelarijski namještaj
– vitrine i ormari – 15 komada
– kancelarijski stolovi – 5 komada
– pokretne kasete – 5 komada
– kancelarijske stolice – 86 komada
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 1.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 1.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; Priručno skladište Telecom Inženjering
LOT – 6 Ostala rashodovana oprema
– Rashodovani FTTB ormari za vanjsku montažu – 8 komada
– Rashodovani PP aparati – 12 komada
– Rashodovani agregat (neispravan) – 1 komad
– Rashodovane autogume – 225/75/15C – 4 komada i 165/70/14 – 4 komada
Stanje opreme: korišteno / ispravno
Početna prodajna vrijednost – 600,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 600,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; Alipašin Most – Halilovići
LOT – 7 Rashodovani ispravljački moduli (37 komada), MCU jedinice (37 komada) i sistemi napajanja (40 komada)
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 4.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 4.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladiste Alipašin Most – Halilovići, skladiste Tuzla – Bosanska poljana
LOT – 8 Rashodovane AKU baterije ( 596 komada)
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 20.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – pismeno javno nadmetanje
Visina i način polaganja depozita – 20.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladiste Alipašin Most – Halilovići, skladište Tuzla – Bosanska poljana
II.
Detaljnije informacije o rashodovanim sredstvima koja su predmet prodaje zainteresovani kupci mogu dobiti u skladištu rashodovanih sredstava Društva Alipšain most – Halilovići, Džemala Bijedića 177, 71000 Sarajevo, svakim radnim danom u terminu od 09.00 – 14.00 sati, uz obaveznu prethodnu najavu.
Osobe ovlaštene za davanje informacija: – Kemal Šalaka, T: 062 330 066 (kemal.salaka@bhtelecom.ba) – Sead Bičo, T: 033 766 666; ( sead.bico@bhtelecom.ba)
Sva rashodovana sredstva su uskladištena na sljedećim lokacijama:
- Skladište rashodovane opreme Alipašin most – Halilovići, Džemala Bijedića 177, Sarajevo
- Prirucno skladište rashodovane opreme Telecom inženjering, Bulevar Meše Selimovića 18, Sarajevo
- Skladište Tuzla, Bosanska poljana b.b., Tuzla
Postupak prodaje će izvršiti Komisija za prodaju sredstava društva koja je imenovana od strane Generalnog direktora Rješenjem broj: 03-16-75333-8/20 od 23.09.2020. godine.
III.
· Način prodaje:
- Usmeno javno nadmetanje / licitacija za LOT-ove 1,2,3,4,5,6,7!
- Pismeno javno nadmetanje za LOT-8!
· Depozit / garancija za ozbiljnost ponude:
- Svi učesnici u postupku dužni su kao sredstvo obezbjeđenja za ozbiljnost ponude uplatiti depozit na depozitni račun Društva kod Raiffeisen bank d.d. Sarajevo br. 1610000030950092 (odnosi se na ponuđače – pravna i fizička lica) u iznosu od 100% početne prodajne vrijednosti LOT-a na kojem učestvuje.
- · Uplata ponuđene cijene izvršiti će se u skladu sa izdatim predračunom odnosno zadržavanjem iznosa depozita u visni postignute kuporodajne cijene.
- Predaja kupljenih sredstava kupcu – najpovoljnijem ponuđaču će se izvršit na navedenoj lokaciji uskladištenja, po izvršenoj uplati kupoprodajne cijene i uz obostrani potpis otpremnice / zapisnika o primopredaji, bez prava na naknadnu reklamaciju.
- Povrat uplaćenih sredstava koji su ponuđači uplatili na ime depozita izvršit će se na tekući/transakcioni račun ponuđača, izuzev onom ponuđaču koji je izabran kao najpovoljniji kojem će se ukupna obaveza plaćanja ugovorene prodajne cijene umanjiti za iznos uplaćenog depozita.
- U slučaju da najpovoljniji ponuđač odustane od kupovine, prodavac zadržava sredstva uplaćena po osnovu garancije za ozbiljnost ponude (depozit), a sredstva koja su predmet prodaje će se ponuditi sljedećem rangiranom ponuđaču, ukoliko je to u interesu prodavca.
- Sva oprema koja je predmet prodaje kupuje se u zatečenom stanju bez mogućnosti naknadne reklamacije.
IV.
Prijave za učestvovanje na Javnom nadmetanju / licitaciji za kupovinu rashodovane opreme iz tačke I. ovog javnog poziva se trebaju predati na Protokol BH Telecom-a, Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, ili dostaviti preporučenom poštom u zatvorenoj koverti sa upisanim podacima o ponuđaču i naznačenim brojem LOT-a/ova za koje učestvuje sa naznakom „Prijava za javno nadmetanje po Javnom Oglasu za prodaju rashodovanih sredstava – (NE OTVARATI!)“, najkasnije do četvrtka 24.06.2021.godine do 10:00 sati (za sve LOT-ove)
· Prijave koje na Protokol BH Telecom-a d.d. Sarajevo budu dostavljene nakon navedenog roka neće biti uzete u razmatranje i bit će ODMAH vraćene!
Prijava treba da sadrži:
a) prijavu sa upisanim iznosom incijalne ponude/ cijene za svaki LOT,
b) lične i kontakt podatke o ponuđaču ( adresa, telefon, fax, e-mail) kao i podatke o bankovnom transakcijskom / tekućem računu ponuđača,
c) ovjerenu kopiju Rješenja o registraciji i porezni ID Broj za pravna lica – ovjera Opština,
d) ovjerenu kopiju lične karte za fizička lica – ovjera Opština,
e) potpisanu i ovjerenu izjavu o prihvatanju ponuđene opreme u zatečenom stanju – ovjera Opština,
f) potpisanu i ovjerenu izjavu ponuđača kojom se obavezuje da će, ukoliko bude izabran kao najpovoljniji, izvršiti uplatu ukupnog ugovorenog iznosa u roku 10 (deset) dana – ovjera Opština,
g) potpisanu i ovjerenu izjavu ponuđača kojom se obavezuje da će, ukoliko bude izabran kao najpovoljniji, kupljenu opremu iskoristiti za dalju upotrebu (za LOT 1,2,4) – ovjera Opština
h) potpisanu i ovjerenu izjavu o roku važenja licitirane ponude (30 dana) – ovjera Opština,
i) dokaz o ispunjenju obaveze dostavljanja sredstva obezbjeđenja za ozbiljnost ponude (dokaz o uplati depozita / kaucije) – Uplatnica,
j) odobrenje nadležnog organa za zbrinjavanje elektroničkog otpada (LOT 3,7,8)
Javno nadmetanje će se obaviti u utorak 29.06.2021.godine u 10:00 sati (za sve LOT-ove), u glavnoj upravnoj zgradi Društva – Generalna direkcija, Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo – Sala za sastanke, V sprat.
Osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača isključivo će se zasnivati na najvećoj ponuđenoj cijeni formalno-pravno zadovoljavajuće ponude.
NAPOMENA:
· Prisustvo na javnom nadmetanju dozvolit će se samo ovlaštenim predstavnicima ponuđača ili njihovim opunomoćenicima uz obavezno pridržavanje svih važećih epidemidemioloških mjera.
· U sali može biti prisutno samo jedno lice ispred svakog ponuđača.