Poništen javni oglas
U skladu sa članom 20a. st. (1) i (2) Zakona o radu („Službene novine F BiH“ br. 26/16 i 89/18) i članom 4. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Federaciji BiH („Službene novine F BiH“ broj: 13/19 i 9/21), a na osnovu člana 43. Priloga broj 1. Pravilnika o radu o radu Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo-prečišćeni tekst, te u vezi sa tačkom I i II Odluke o poništenju i ponovnom objavljivanju javnog oglasa za prijem u radni odnos, broj: 11.7-46-352643/21 u Dioničkom društvu BH Telecom Sarajevo, v.d.direktor Direkcije Bihać Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo
PONIŠTAVA JAVNI OGLAS
za prijem radnika na neodređeno vrijeme uz probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca u Direkciji Bihać, sa mjestom rada u Cazinu, objavljen dana 04.02.2021. godine u dnevnom listu „Dnevni avaz“, za prijem radnika na radnom mjestu:
– 25. Šalterski radnik, SSS – 1 (jedan) izvršilac, u Odjeljenju za plasman usluga rezidencijalnim korisnicima (front office) u Službi za plasman usluga i podršku rezidencijalnim korisnicima
te ponovo objavljuje
JAVNI OGLAS
Za prijem radnika na radno mjesto 25.Šalterski radnik, SSS – 1 (jedan) izvršilac, na neodređeno vrijeme, uz probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca, u Odjeljenju za plasman usluga rezidencijalnim korisnicima (front office) Službe za plasman usluga i podršku rezidencijalnim korisnicima u Direkciji Bihać, sa mjestom rada u Cazinu.
Opis poslova i radnih zadataka:
1. Vrši prodaju roba i usluga u neposrednom kontaktu sa korisnicima na prodajnim mjestima, po nalogu neposrednog rukovodioca i izvan prodajnog mjesta,
2. Vrši promovisanje prodajno promotivnih akcija za rezidencijalne korisnike na prodajnim mjestima,
3. Permanentno praćenje potreba rezidencijalnih korisnika i optimizacija korištenja usluga, te informisanje, edukacija i podrška korisnicima,
4. Vrši gotovinsku naplatu za prodate robe i usluge,
5. Vrši naplatu računa za usluge BH Telecoma, te po potrebi obavlja poslove kontrolora,
6. Po potrebi vrši usaglašavanje stanja dugovanja i potraživanja od korisnika i promtnog uključenja korisnika odmah nakon uplate računa,
7. Vrši dostavu pologa pazara i dostavu lista za rasknjižavanje realizovanih uplata na dnevnoj osnovi,
8. Vrši prijem, obradu zahtjeva i reklamacija za usluge,
9. Koordinira i učestvuje u rješavanju reklamacija na terminalnu opremu za rezidencijalne korisnike u saradnji sa nadležnom službom za podršku korisnicima,
10. Vrši prijem rezervazija korisnika za terminalnu opremu,
11. Stalno komunicira sa korisnicima uz ponavljanje istovrsnih zadataka,
12. Dugotrajno boravi u relativno malom prostoru,
13. Radi u nepovoljnim mikroklimatskim uslovima (poslovi se obavljaju na radnom mjestu sa strujanjem hladnog i toplog zraka),
14. Radi na radnom mjestu sa povećanim strujanjem prašine,
15. Poslovi koje obavlja zahtijevaju posebne psiho-fizičke sposobnosti (visok stepen pažnje i usredotočenosti na posao),
16. Vrši izdavanje kopija računa i analitičkih kartica,
17. Uredno i blagovremeno priprema dokumentaciju za pologe pazara i knjiženja,
18. Izvještava o dnevnim, sedmičnim i mjesečnim realizacijama poslova,
19. Odgovoran je nadležnom rukovodiocu za blagovremeno izvršavanje preuzetih radnih zadataka,
20. Obavlja i druge poslove i radne zadatke po nalogu neposrednog rukovodioca u okviru stručne spreme,
21. Obavlja poslove u skladu sa ovlaštenjima i odgovornostima internim i eksternim propisima i propisanim odgovarajućim QMS procedurama Dioničkog društva.
I Opšti uslovi
– da je kandidat državljanin Bosne i Hercegovine;
– da ima opštu zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta (samo kandidat koji bude izabran dužan je da u roku od 5 dana od dana konačnosti Odluke o prijemu u radni odnos, dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti, kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uslovima radnog mjesta).
II Posebni uslovi
– Srednja stručna sprema ( IV stepen stručne spreme), Srednja škola tehničkog ili društvenog smjera.
– radno iskustvo nakon sticanja potrebne stručne spreme na istim ili sličnim poslovima, u trajanju od najmanje 6 (šest) mjeseci.
III Način prijave:
Kandidat je dužan dostaviti svojeručno potpisanu prijavu, koja sadrži adresu, kontakt telefon i kratku biografiju.
Uz prijavu se obavezno dostavlja:
– Diploma/svjedočanstvo o sticanju tražene stručne spreme;
– Izvod iz matične knjige rođenih;
– Uvjerenje o državljanstvu;
– Uvjerenje ili potvrda poslodavca o dužini radnog iskustva nakon sticanja potrebne stručne spreme na istim ili sličnim poslovima u trajanju od 6 (šest) mjeseci, koja obavezno treba da sadrži: osnovne podatke o kandidatu, naziv radnog mjesta, stručnu spremu radnog mjesta na kojem je kandidat stekao radno iskustvo, trajanje radnog odnosa i kratak opis poslova (radna knjižica i potvrda nadležnog PIO/MIO o ostvarenom radnom stažu ne prihvataju se kao relevantan dokaz o radnom iskustvu).
Napomena:
1. U slučaju da, u toku postupka izbora kandidata za prijem u radni odnos, neki od kandidata ostvare jednak broj bodova, prednost pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima će imati kandidat koji ima svojstvo demobiliziranog branioca, člana porodice demobiliziranog branioca, djeteta šehida – poginulog branioca, umrlog ratnog vojnog invalida, ili umrlog dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja.
Prednost pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima kandidat ostvaruje, samo ukoliko pored opštih i posebnih uslova javnog oglasa, ispunjava i sljedeće:
– da je nezaposleno lice,
– da je demobilizirani branilac ili član njegove porodice, ili da je dijete šehida – poginulog branioca, umrlog ratnog vojnog invalida ili umrlog dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja.
Prednost pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima kandidati dokazuju dostavljanjem sljedećih dokaza:
– Uvjerenje o statusu nezaposlenog lica izdato od nadležnog organa za vođenje evidencije o nezaposlenim licima, ne starije
od 15 dana, od dana izdavanja;
– Rješenje/uvjerenje nadležnog organa o priznavanju svojstva demobiliziranog branioca, člana porodice demobiliziranog
branioca, svojstva djeteta šehida – poginulog branioca, umrlog ratnog vojnog invalida, ili umrlog dobitnika ratnog priznanja i
odlikovanja.
2. -Svi traženi dokumenti trebaju biti original ili ovjerene kopije;
-Ukoliko na obrascu Izvoda iz matične knjige rođenih nema naznake da je bez roka važenja, isti ne može biti stariji od 6 (šest) mjeseci;
-Uvjerenje o državljanstvu ne može biti starije od 6 (šest) mjeseci;
-Uvjerenje ili potvrda poslodavca o dužini radnog iskustva koja ne sadrži sve elemente iz tačke III, alineja 4. ovog oglasa, smatrat će se nepotpunom.
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova traženih javnim oglasom, dostavljaju se u zatvorenoj koverti neposredno na protokol Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo ili putem pošte na adresu:
Dioničko društvo BH Telecom Sarajevo, Direkcija Bihać
Sa naznakom ”Prijava na javni oglas za radno mjesto 25. Šalterski radnik u Direkciji Bihać – ne otvarati”
Ul. Bosanska 5
77000 Bihać
Neuredne, nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Dioničko društvo BH Telecom Sarajevo će lične podatke kandidata dostavljene u prijavi i prijavnoj dokumentaciji obrađivati u svrhu provođenja postupka prijema novog radnika.
Upute za apliciranje na javne oglase u Dioničkom društvu BH Telecom Sarajevo, možete naći na slijedećem linku: https://www.bhtelecom.ba/karijera/