BH Telecom donirao 1,5 miliona KM za pomoć građanima u poplavljenim područjima
BH Telecom tradicionalno svake godine raspisuje javni poziv za dodjelu sredstava koja se doniraju od ostvarene dobiti kompanije.
Zbog katastrofalnih poplava koje su početkom oktobra zadesile nekoliko bh. gradova i njihova okolna područja, Nadzorni odbor BH Telecoma, u dogovoru i saradnji s Vladom Federacije Bosne i Hercegovine na hitnoj sjednici donio je odluku o izdvajanju 1,5 miliona KM novčanih sredstava za unesrećena područja kojima je pomoć potrebna.
Spisak dobitnika i iznos odobrenih donacija:
Red. br. |
Naziv pravnog lica |
Naziv projekta |
Odobreni iznos sredstava |
1. |
Općina Jablanica |
Saniranje posljedica poplava |
375.000,00 KM |
2. |
Općina Kiseljak |
Saniranje posljedica poplava |
375.000,00 KM |
3. |
Općina Konjic |
Saniranje posljedica poplava |
250.000,00 KM |
4. |
Općina Kreševo |
Saniranje posljedica poplava |
250.000,00 KM |
5. |
Općina Fojnica |
Saniranje posljedica poplava |
250.000,00 KM |
BH Telecom će zaključiti pojedinačne ugovore sa dobitnicima donacija i izvršiti transfer doniranih novčanih sredstava na njihove korisničke račune.
U izuzetnim i vanrednim slučajevima, Nadzorni odbor BH Telecoma može donijeti odluku o dodjeli donacije na način koji nije definisan javnim oglasom, a u svrhu iskazivanja pomoći društvenoj zajednici.
Kompanija BH Telecom izdvajajući 1 posto od ostvarene dobiti u proteklim godinama je do sada donirala 23.340,093 KM različitim neprofitnim organizacijama, a u svrhu realizacije brojnih projekata iz oblasti zdravstva, obrazovanja, kulture, sporta, socijalne pomoći i humanitarnih aktivnosti, što ga čini najvećim pojedinačnim donatorom u BiH.
Društvena odgovornost je ključna vrijednost u poslovnoj filozofiji BH Telecoma. Dobru praksu i dobre priče o podršci zajednici i različitim segmentima društva kompanija BH Telecom će nastaviti i u budućem periodu.
Pravna lica koja su aplicirala na Javni oglas BH Telecoma za dodjelu donacija u 2024. godini uskoro će biti obaviještena o načinu raspodjele preostalih pola miliona KM kroz poziv/kampanju „2 miliona razloga za dobre priče“.
Moja priča. BH Telecom