Instalacija I love Sarajevo postavljena na platou ispred SCC-a
Grad Sarajevo je od danas bogatiji za još jednu turističku atrakciju koja će sigurno privući pažnju građana, ali i brojnih turista.
Zanimljiva instalacija dužine 14 metara i visine 2 metra u vidu slova „I love Sarajevo“ je postavljena na platou ispred SCC-a i dio je promotivne kampanje BH Telecoma kao glavnog sponzora Sarajevo Film Festivala.
„Instalacija je poklon BH Telecoma glavnom gradu, građanima i gostima, a ova poruka, po uzoru na evropske i svjetske prijestolnice, krasit će prostor ispred SCC-a u periodu od 8. do 24. avgusta. Vjerujemo da će slova „I love Sarajevo“ vrlo brzo biti na listi simbola grada, mjesto koje će biti jednako atraktivno turistima i bh. građanima. Poruka „I love Sarajevo“ je sastavljena od velikih aluminijskih slova i predstavlja svojevrsnu umjetničku instalaciju. Slova će na prostoru ispred SCC-a biti postavljena za vrijeme trajanja Sarajevo Film Festivala, nakon čega ćemo ih pokloniti Gradu Sarajevu, a Uprava Grada će odlučiti o lokaciji na kojoj će trajno ostati. Do tada, nemojte propustiti priliku da među prvima napravite originalne fotografije i priče“, rekao je Sedin Kahriman, v.d. generalnog direktora BH Telecoma.
Abdulah Skaka, gradonačelnik Sarajeva, je izjavio da se raduje novom partnerskom projektu sa BH Telecomom.
„Grad Sarajevo sa BH Telecomom, domaćom društveno odgovornom kompanijom, nastavlja graditi pozitivne priče. Nakon EYOF-a, ovaj put u fokusu će biti Sarajevo Film Festival. Našu uspješnu saradnju nastavljamo sa reklamnim slovima „I love Sarajevo“ koje će Gradu Sarajevu darovati menadžment naše vodeće telekomunikacijske kompanije. Time će se naš grad pridružiti porodici filmskih prijestolnica koje će poput Cannesa, Venecije i Amsterdama ubuduće krasiti ovaj reklamni brand, kojim se ponosimo i hvalimo. Ima li bolje i poželjnije reklame za jedan grad“, izjavio je gradonačelnik Skaka.
Kako je nedavno najavljeno na press konferenciji, ovo je samo jedno od brojnih iznenađenja koje je BH Telecom pripremio za svoje korisnike, građane i posjetioce Sarajeva tokom festivalskih dana u sklopu promotivne kampanje pod sloganom „Moje Sarajevo. Moja priča“.