Dodatno osiguranje uređaja
Kupili ste novi mobitel, pametni sat, tablet, laptop, router…?! Brinete zbog nezgoda i oštećenja?
Od sada, to više ne morate. Iskoristite mogućnost da kupljeni uređaj dodatno osigurate i pokrijete štete nastale fizičkim oštećenjem, krađom, vodom, vatrom…
Samo u BH Telecomu pri kupovini mobilnih telefona, tableta, PC-a, laptopa, pametnih satova, fiksnih i IP telefona, mobilnih Wlan routera, imate mogućnost da osigurate kupljeni uređaj sa ASA osiguranjem koje pokriva štete nastale usljed:
Sa osiguranjem proširenog pokrića bezbrižni u svakom trenutku!
Osiguranje ugovarate:
- na svim prodajnim mjestima BH Telecoma
- isključivo pri kupovini uređaja
- na 24 mjeseca
Visina mjesečne naknade ovisi od vrijednosti uređaja:
Visina mjesečne naknade ovisi od vrijednosti uređaja:
- 1,73 KM mjesečno za uređaje vrijednosti do 149,00 KM*
- 3,02 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 150,00 KM do 319,00 KM*
- 4,88 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 320,00 KM do 639,00 KM*
- 7,15 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 640,00 KM do 1.279,00 KM*
- 12,88 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 1.280,00 KM do 2.500,00 KM*
- 18,58 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 2.501,00 KM do 3.000,00 KM
- 21,25 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 3.001,00 KM do 3.500,00 KM
- 24,33 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 3.501,00 KM do 4.000,00 KM
- 27,33 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 4.001,00 KM do 4.500,00 KM
- 30,42 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 4.501,00 KM do 5.000,00 KM
Iznos mjesečne naknade je iskazan bez PDV-a.
Vrijednost uređaja je iskazana sa PDV-om.Korisnik nema učešća (franšize) u šteti.
Ukoliko dođe do štete koju pokriva osiguranje proširenog pokrića za mobilne elektronične uređaje potrebno je da odmah obavijestite ASA Osiguranje, odnosno najkasanije 3 dana od nastupanja štete i to možete učiniti:
- pozivom call centra 080 02 02 09
- slanjem e-maila na adresu: prijava.steta@asa.ba
Korisnicima osiguranja na raspolaganju je servis na području cijele Bosne i Hercegovine i za vas će:
- preuzeti poziv/prijavu osiguranog uređaja,
- preuzeti uređaj dva sata od momenta prijave štete
- dostaviti uređaj do ovlaštenog servisa,
- isporučiti novi ili servisirani uređaj
Rok za rješavanje prijave štete osiguranog uređaja, kojim su obuhvaćene zamjena uređaja, novi uređaj, isplata štete i sl., je maksimalno tri dana od momenta kompletiranja dokumentacije
*U navedeni rok se ne računa vrijeme koje je uređaj proveo u ovlaštenom servisnom centru.