Dodatno osiguranje uređaja

Kupili ste novi mobitel, pametni sat, tablet, laptop, router…?! Brinete zbog nezgoda i oštećenja?
Od sada, to više ne morate. Iskoristite mogućnost da kupljeni uređaj dodatno osigurate i pokrijete štete nastale fizičkim oštećenjem, krađom, vodom, vatrom…
Saznaj više

Samo u BH Telecomu pri kupovini mobilnih telefona, tableta, PC-a, laptopa, pametnih satova, fiksnih i IP telefona, mobilnih Wlan routera, imate mogućnost da osigurate kupljeni uređaj sa ASA osiguranjem koje pokriva štete nastale usljed:

fizičkog oštećenja ili uništenja
djelovanja vode ili vatre
otuđenja: krađe, provalne krađe i razbojništva
neovlaštenih poziva sa osiguranog uređaja nakon otuđenja u vrijednosti do 3.000 KM sa PDV-om
štete nastale izvan proizvođačevog garantnog roka, a koja bi inače bila pokrivena garancijom proizvođača

Sa osiguranjem proširenog pokrića bezbrižni u svakom trenutku!

Osiguranje ugovarate:

  • na svim prodajnim mjestima BH Telecoma
  • isključivo pri kupovini uređaja
  • na 24 mjeseca

Visina mjesečne naknade ovisi od vrijednosti uređaja:

Visina mjesečne naknade ovisi od vrijednosti uređaja:

  • 1,73 KM mjesečno za uređaje vrijednosti do 149,00 KM*
  • 3,02 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 150,00 KM do 319,00 KM*
  • 4,88 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 320,00 KM do 639,00 KM*
  • 7,15 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 640,00 KM do 1.279,00 KM*
  • 12,88 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 1.280,00 KM do 2.500,00 KM*
  • 18,58 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 2.501,00 KM do 3.000,00 KM
  • 21,25 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 3.001,00 KM do 3.500,00 KM
  • 24,33 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 3.501,00 KM do 4.000,00 KM
  • 27,33 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 4.001,00 KM do 4.500,00 KM
  • 30,42 KM mjesečno za uređaje vrijednosti od 4.501,00 KM do 5.000,00 KM

Iznos mjesečne naknade je iskazan bez PDV-a.Vrijednost uređaja je iskazana sa PDV-om.

Korisnik nema učešća (franšize) u šteti. 

Ukoliko dođe do štete koju pokriva osiguranje proširenog pokrića za mobilne elektronične uređaje potrebno je da odmah obavijestite ASA Osiguranje, odnosno najkasanije 3 dana od nastupanja štete i to možete učiniti:

  • pozivom call centra 080 02 02 09
  • slanjem e-maila na adresu: prijava.steta@asa.ba

Korisnicima osiguranja na raspolaganju je servis na području cijele Bosne i Hercegovine i za vas će:

  • preuzeti poziv/prijavu osiguranog uređaja,
  • preuzeti uređaj dva sata od momenta prijave štete
  • dostaviti uređaj do ovlaštenog servisa,
  • isporučiti novi ili servisirani uređaj

Rok za rješavanje prijave štete osiguranog uređaja, kojim su obuhvaćene zamjena uređaja, novi uređaj, isplata štete i sl., je maksimalno tri dana od momenta kompletiranja dokumentacije

*U navedeni rok se ne računa vrijeme koje je uređaj proveo u ovlaštenom servisnom centru.