Blog: 5 najčešćih pitanja iz našeg inboxa u januaru
Brojna su pitanja koja nam šaljete u inbox. U svakom trenutku nastojimo vam izaći u susret i dostaviti adekvatne informacije. Ukoliko imate poteškoća u korištenju usluga ili vam su vam potrebne dodatne informacije o uslugama, statusu vaših zahtjeva ili računa, svakako nas kontaktirajte kako bismo vam pomogli pri izboru i rješavanju eventualnih problema.
U nastavku teksta pročitajte odgovore na 5 najčešćih pitanja koja ste nam postavljali u proteklom periodu a koja se odnose na usluge iz ponude BH Telecoma.
1.Koji kanali su dostupni na Moja TV?
Uz Moja TV uslugu dostupno je preko 175 TV kanala u SD i HD rezoluciji i preko 50 radio kanala. Do 1. aprila, uz najbolje informativne, zabavne, serijske i filmske kanale, dodatno su tu i Arena Sport BiH HD, Arena Sport 2 HD, Arena Sport 3 HD i Arena Sport 4 HD – za potpuni sportski u vrhunskoj HD kvaliteti slike i zvuka. Napominjemo da se trenutna akcija ne odnosi se na korisnike paketa Moja TV BiH i Moja TV Phone BiH.
Listu svih kanala možete pogledati na sljedećem linku: https://www.bhtelecom.ba/kanali-na-moja-tv/
2.Kako dobiti više GB mobilnog interneta i besplatno korištenje Facebooka, Instagrama i TikToka na Ultri?
Od 28. januara je počela akcija “Puno giga za manje briga” za korisnike Ultre i korisnike kombinovanih paketa (Combo NET, Teen, TeenZ, Student NET i Student NET+). Korisnici koji aktiviraju jedan od ponuđenih dokupa mobilnog interneta mogu besplatno koristiti Facebook, Instagram i TikTok. Za dokupe aktivirane putem Moj BH Telecom aplikacije korisnike nagrađujemo sa dodatnim poklonom – 50% VIŠE GIGA!
Opcije dokupa su:
- 10 GB / 1 dan / 2 KM + free Facebook / Instagram / TikTok i
- 15 GB / 7 dana / 7 KM + free Facebook / Instagram / TikTok.
Sve opcije dokupa i dodatne informacije možete pogledati na: http://bit.ly/fantasticniultradokupi
3.Na koji način mogu izvršiti kupovinu uređaja u BH Telecomu?
Kupovinu uređaja možete izvršiti na svim prodajnim mjestima BH Telecoma kao i putem webshopa, gdje se možete informisati o cijenama i karakteristikama uređaja, uslovima kupovine i načinu plaćanja. Također, putem webshopa možete provjeriti i dostupnost uređaja, a ukoliko neki uređaj trenutno nemamo na stanju kliknite na „Obavijesti me kada bude dostupno“ i informisati ćemo Vas čim uređaj bude dostupan na webshopu.
4.Da li mogu koristiti MojaTV uslugu na mojoj adresi?
Kako bi provjerili da li na Vašoj adresi možete koristiti MojaTV uslugu podnesite zahtjev za neki od paketa iz ponude. Zahtjev možete podnijeti, na svim prodajnim mjestima, pozivom na besplatni telefon 1444 ili putem webshopa. Na linku: https://bit.ly/2MW77Mf je dostupan pregled svih paketa koji su u ponudi sa cijenama i uslovima korištenja.
5. Na koji način mogu izvršiti plaćanje BH Telecom računa?
BH Telecom račune možete platiti:
- Na prodajnim mjestima BH Telecoma širom Bosne i Hercegovine (bez provizije),
- Putem webshopa za sve korisnike koji imaju aktiviran e-račun (bez provizije),
- Putem OPA aplikacije za klijente Raiffeisen banke,
- Popunjavanjem uplatnice u BH Pošti ili u bankama,
- Popunjavanjem uplatnice u aplikaciji elektronskog ili mobilnog bankarstva,
- Mobilnim plaćanjem SMS porukom za klijente Raiffeisen banke, Intesa Sanpaulo banke ili NLB banke (bez provizije),
- E-uplatnicom kroz aplikaciju mobilnog bankarstva za klijente Sberbank ili BBI banke,
- Plaćanjem putem trajnog naloga za klijente Sberbank ili BBI banke.
Javljajte nam se i dalje, a naša podrška će vam izaći u susret sa odgovorima na sva vaša pitanja koja se odnose na akcije, ponude, uređaje u aktuelnoj ponudi, te tehničke informacije. Ovdje možete pogledati kontakt informacije, gdje pored Facebooka, možete takođe pitati za servisne informacije:
Podrška korisnicima
Kontakt centar mreža BH Telecoma: 1444
Pitanja tehničke prirode: podrska@bhtelecom.ba
Sugestije, pohvale ili prigovori na rad uposlenika: 0800 20002
Kontakt centar pozivi iz drugih mreža: 0800 27777
Fax: 1425
Prijava nedozvoljenih aktivnosti i uznemiravanja: abuse@bih.net.ba