Niste vješti sa popravkama u kući?

Imate kvar na automobilu?

Pokvario vam se mobilni telefon?

Rješenje za vas su Asistentski servisi nova usluga BH Telecoma

Trebate pomoć na cesti?

Upoznajte se sa uslugama koje vam mogu olakšati nastavak putovanja!

Roadside Oryx Assistence

Saznajte više o proizvodu Roadside

Roadside ORYX Assistance

Roadside ORYX Assistance klijentima BH Telecom-a omogućava besplatnu tehničku pomoć na cesti koja uključuje popravak vozila na cesti (sitni popravci koje je moguće obaviti na licu mjesta), prijevoz vozila u slučaju saobraćajne nesreće ili kvara ili kad popravak nije moguće obaviti na licu mjesta, korištenje zamjenskog vozila, smještaja u hotelu ili alternativnog prijevoza, čuvanja vozila ili dostave vozila nakon popravka.

Pokriveni
događaji

Kvar vozila
Saobraćajna nesreća
Nemarno rukovanje
Vanjski utjecaj

 

Roadside ORYX Assistance glasi na klijenta koji može koristiti pogodnosti proizvoda Roadside ORYX Assistance ukoliko se u trenutku nesreće nalazio u predmetnom vozilu, bez obzira je li ili nije vlasnik vozila, te je li vozač ili putnik u vozilu.

Roadside ORYX Assistance paketi

PAKET Bosna i Hercegovina

Sadržaj paketa Roadside Assistance u paketu Bosna i Hercegovina

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Kontaktni centar 0 – 24h/ 365 dana u godini
Pomoć (popravak vozila) na cesti jednokratno za vrijeme trajanja pokrića (bez ograničenja udaljenosti)
Prijevoz vozila (šlepanje) jednokratno za vrijeme trajanja pokrića (do prvog ovlaštenog ili neovlaštenog servisa)
Zamjensko vozilo 1 dan, 100 KM/dan
Smještaj u hotelu 1 dan, 100 KM / dan / po osobi
Drive Angel Neograničeno

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina

 

PAKET Regija

Sadržaj paketa Roadside Assistance u okviru paketa Regija

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Kontaktni centar 0 – 24h/ 365 dana u godini
Pomoć (popravak vozila) na cesti do 550 KM
Prijevoz vozila (šlepanje) do 900 KM
Zamjensko vozilo 3 dana, 100 KM / dan
Alternativni prijevoz do 400 KM
Smještaj u hotelu 3 dana, 100 KM / dan / po osobi
Dostava vozila do 50 KM
Čuvanje vozila 4 dana
Drive Angel neograničeno

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Srbija i Crna Gora

 

PAKET Europa

Sadržaj paketa Roadside Assistance u okviru paketa Europa

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Kontaktni centar 0 – 24h/ 365 dana u godini
Pomoć (popravak vozila) na cesti do 600 KM
Prijevoz vozila (šlepanje) do 1.250 KM
Zamjensko vozilo 3 dana, 100 KM / dan
Alternativni prijevoz do 500 KM
Smještaj u hotelu 3 dana, 100 KM / dan / po osobi
Dostava vozila do 50 KM
Čuvanje vozila 5 dana
Drive Angel neograničeno

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina i Europa

 

Opći uslovi korištenja paket Bosna i Hercegovina
Opći uslovi korištenja paket Regija
Opći uslovi korištenja paket Europa

Backup Car Oryx Assistance

Saznajte više o proizvodu Backup Car

Backup Car Assistance

Backup Car ORYX Assistance klijentima BH Telecom-a koji imaju ugovoren odgovarajući paket od 1, 3, 5, 7, 10 ili 15 dana u pokriću omogućava korištenje zamjenskog vozila nakon saobraćajne nesreće koja je za posljedicu imala aktivaciju police autoodgovornosti.

Usluge iz proizvoda korisnik može koristiti nakon prijave odštetnog zahtjeva odgovornoj osiguravajućoj kući po polici automobilske odgovornosti vozila korisnika ili po polici automobilske odgovornosti vozila treće osobe koje je imalo sudar/nesreću s vozilom korisnika uslijed saobraćajne nezgode/nesreće.

Backup Car ORYX Assistance glasi na korisnika koji je ugovorio proizvod, a pokriva vozilo koje je korisnik prijavio prilikom ugovaranja proizvoda.

PAKETI Backup Car

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT
Kontakt centar 0-24 h, 365 dana u godini
Dostava vozila Na adresi po želji korisnika
Preuzimanje vozila Na adresi po želji korisnika
Zamjensko vozilo (klasa: MINI: VW up!, Renault Twingo, Citroen C1 i sl.) do 1, 3, 5, 7, 10 i 15 dana sukladno ugovorenom paketu

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina

Opći uslovi korištenja proizvoda Backup Car

Pomoć na putu AS AUTO

Saznajte više o proizvodu Pomoć na putu AS AUTO

Pomoć na putu AS AUTO

Pomoć na putu AS AUTO je paket usluga za klijente BH Telecoma uz koji možete računati na pomoć na cesti 24 sata na području cijele BiH ali i u zemljama regije i Evrope. Asistencije iz paketa odnose se na pokriće troškova nastalih u slučaju saobraćajne nezgode ili kvara na vozilu, uz organizaciju pomoći i prijevoz vozila do najbližeg servisa.

Pokriveni događaji

  • Kvar vozila
  • Saobraćajna nezgoda
  • Prijevoz vozila

Pomoć na putu AS AUTO paketi

PAKET AS AUTO L

Sadržaj paketa Pomoć na putu AS AUTO L

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Servisiranje informacija 0 – 24h/ 365 dana u godini
Pomoć na putu Popravka na licu mjesta u slučaju manjeg kvara do 100 KM, 1 slučaj godišnje
Prijevoz vozila u slučaju saobraćajne nezgode Besplatno (do najbližeg servisa ili autootpada)
Prijevoz vozila u slučaju kvara do 150 KM

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina

PAKET AS AUTO XL

Sadržaj paketa Pomoć na putu AS AUTO XL

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Servisiranje informacija 0 – 24h/ 365 dana u godini
Popravak vozila Popravka na licu mjesta u slučaju manjeg kvara do 100 KM, 1 slučaj godišnje
Prijevoz vozila u slučaju saobraćajne nezgode Besplatno (do najbližeg servisa ili autootpada) u BiH ili regiji, 1 slučaj godišnje
Prijevoz vozila u slučaju kvara do 150 KM, na teritoriji BiH
Prijevoz vozila u slučaju kvara Besplatno (do najbližeg servisa), u regiji, 1 slučaj godišnje
Obezbijeđivanje prenoćišta Za vozača i putnike ukoliko se vozilo ne može osposobiti isti dan, 1 slučaj godišnje
Alternativni prijevoz Prijevoz vozača i putnika do odredišta, 1 slučaj godišnje

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Crna Gora i Sjeverna Makedonija.

PAKET AS AUTO XXL

Sadržaj paketa Pomoć na putu AS AUTO XXL

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Servisiranje informacija 0 – 24h/ 365 dana u godini
Popravak vozila Popravka na licu mjesta u slučaju manjeg kvara do 100 KM, 1 slučaj godišnje
Prijevoz vozila u slučaju saobraćajne nezgode Besplatno (do najbližeg servisa ili autootpada) u BiH, regiji ili Europi, 1 slučaj godišnje
Prijevoz vozila u slučaju kvara do 150 KM, na teritoriji BiH, 1 slučaj godišnje
Prijevoz vozila u slučaju kvara Besplatno (do najbližeg servisa), teritorija Europe, 1 slučaj godišnje
Obezbijeđivanje prenoćišta Za vozača i putnike ukoliko se vozilo ne može osposobiti isti dan, 1 slučaj godišnje
Alternativni prijevoz Prevoz vozača i putnika do odredišta, 1 slučaj godišnje
Zamjensko vozilo u slučaju kvara ili udesa u BiH ili u regiji do 50 KM za 24h ili do 100,00 KM u slučaju kvara ili udesa na teritoriji Europe, 1 slučaj godišnje
Zamjensko vozilo u slučaju kvara ili udesa u Europi do 100,00 KM u slučaju kvara ili udesa na teritoriji Europe, 1 slučaj godišnje

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina, regija i Europa

Potrebna vam je asistencija u kući?

Otkrijte usluge koje će vam olakšati svakodnevnicu!

Kućna asistencija

Saznajte više o proizvodu Kućna asistencija

Kućna asistencija

Kućna asistencija je usluga BH Telecoma koja podrazumijeva organizaciju intervencije stručnog lica radi saniranja neispravnosti i šteta koje nastanu u domaćinstvu korisnika. U paketu usluga uključen je servis električara, servis vodoinstalatera, servis stolara, servis bravara, servis staklara i slično.

Pokrivene asistencije

  • Troškovi intervencije majstora
  • Troškovi sitnih materijala za popravku
  • Usluga upućivanja saradnika raznih profila na zahtjev korisnika

 

PAKET Kućna asistencija

Sadržaj paketa Kućna asistencija.

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Organizacija intervencije stručnog lica 0-24, 365 dana u godini
Troškovi usluge majstora i sitnih materijala za popravku 0-24, 365 dana u godini
Upućivanje saradnika iz ABS/COFUS baze raznih profila 0-24, 365 dana u godini

Home Oryx Assistence

Saznajte više o proizvodu Home

Home ORYX Assistance

Home ORYX Assistance je proizvod koji sadrži usluge tehničke pomoći u slučaju hitnih intervencija zbog kvarova na vodovodnim instalacijama, kvarova na električnim instalacijama te oštećenjima na vanjskim otvorima objekta (prozori, vrata).

Kada korisnik može aktivirati uslugu?

Korisnik usluge iz proizvoda može aktivirati bezuslovno u hitnim slučajevima. Hitnim slučajem smatra se iznenadni i neočekivani događaj koji je rezultirao oštećenjem, odnosno uništenjem imovine korisnika i čija hitna sanacija je nužna kako bi se spriječilo:

  • daljnje oštećenje stana/kuće i predmeta koji se nalaze u objektu
  • ugrožavanje zdravlja ili sigurnosti korisnika zbog štete u objektu
  • neadekvatni boravak korisnika zbog štete nastale u objektu

Home ORYX Assistance glasi na korisnika koji je ugovorio proizvod, a pokriva glavni objekat i njemu pripadajuće pomoćne objekte na adresi koju je korisnik prijavio prilikom ugovaranja proizvoda. Adresu je moguće jednom u toku godine dana promijeniti u slučaju preseljenja ili sl.

PAKET Home

Sadržaj proizvoda Home ORYX Assistance

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT
Kontaktni centar 0-24, 365 dana u godini
Vodoinstalater do 450 KM
Električar
Bravar
Staklar
Stolar

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina

Opći uslovi korištenja proizvoda Home

GoodLife (Lični asistent)

Saznajte više o proizvodu GoodLife

GoodLife (Lični asistent)

GoodLife (Lični asistent) je asistentska usluga iz ponude BH Telecoma koja korisnicima pruža mogućnost da imaju podršku ličnog asistenta za potrebe obavljanja svakodnevnih poslovnih ili privatnih zadataka 24 sata dnevno.

Pokrivene asistencije

  • Pribavljanje informacija o radnom vremenu institucija, agencija i prevoznika
  • Rezervacija ulaznica i smještaja
  • Organizacija prevoza, povratka u zemlju iz inostranstva i dostave poklona
  • Prosljeđivanje poruka i usluga podsjetnika na obaveze

 

PAKET GoodLife

Sadržaj paketa GoodLife (Lični asistent).

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT
Podrška ličnog asistenta 0-24, 365 dana u godini
Prikupljanje informacija 0-24, 365 dana u godini
Rezervacije ulaznica, karata, hotelskog smještaja 0-24, 365 dana u godini
Organizacija različitih aktivnosti 0-24, 365 dana u godini

Polomljen ekran na mobilnom uređaju?

Imamo uslugu koja vas rješava brige i stresa!

MobiExpress Oryx Assistance

Saznajte više o proizvodu MobiExpress

MobiExpress Oryx Assistance

MobiExpress je proizvod koji u slučaju loma ekrana mobilnog uređaja omogućuje besplatno preuzimanje, popravak i dostavu popravljenog uređaja na lokaciju po želji korisnika. Korisnik usluge iz proizvoda može aktivirati u slučaju loma zaslona uređaja, neovisno o uzroku loma.

MobiExpress Oryx Assistance paketi

PAKET Start

Sadržaj usluga proizvoda MobiExpress u paketu Start

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Kontaktni centar 0 – 24h/ 365 dana u godini
Izlazak na teren i preuzimanje oštećenog uređaja 1x god.
Izlazak na teren i dostava popravljenog uređaja 1x god.
Besplatan popravak uređaja 1x god. do 170 KM

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina

 

PAKET Plus

Sadržaj usluga proizvoda MobiExpress u paketu Plus

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Kontaktni centar 0 – 24h/ 365 dana u godini
Izlazak na teren i preuzimanje oštećenog uređaja 1x god.
Izlazak na teren i dostava popravljenog uređaja 1x god.
Besplatan popravak uređaja 1x god. do 330 KM

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina

 

PAKET Premium

Sadržaj usluga proizvoda MobiExpress u paketu Premium

Aktiviraj na webshopu

NAZIV USLUGE LIMIT I POGODNOSTI
Kontaktni centar 0 – 24h/ 365 dana u godini
Izlazak na teren i preuzimanje oštećenog uređaja 1x god.
Izlazak na teren i dostava popravljenog uređaja 1x god.
Besplatan popravak uređaja 1x god. do 480 KM

*Teritorijalno pokriće: Bosna i Hercegovina

Opći uslovi korištenja proizvoda MobiExpress

Drive Angel

Saznajte više o proizvodu Drive Angel

Drive Angel ORYX Assistance

Aplikacija Drive Angel pretvara pametan telefon u “sigurnosni uređaj” koji u slučaju saobraćajne nesreće omogućuje brzo informisanje i skraćuje vrijeme izlaska hitnih službi na intervenciju.

Podržani operativni sustavi

Kako aktivirati Drive Angel aplikaciju?

Za korištenje aplikacije Drive Angel potreban je aktivacijski kod kojeg ste dobili putem SMS-a. Ako vam je potrebno ponovno poslati aktivacijski kod kliknite ovdje.

Što je uključeno u aplikaciji Drive Angel?

Kontakt centar

Kontakt centar 0-24h, 365 dana u godini

E-call

E-call omogućava prepoznavanje saobraćajne nesreće automatski alarmira Call centar te organizuje intervenciju svih hitnih službi

B-call

Omogućava vozaču da u slučaju kvara na vozilu jednim klikom pozove Roadside Assistance (pomoć na cesti)

Upozorenje

Upozorenje za brzu vožnju, preveliku buku u vozilu, te u slučaju neprekidne vožnje duže od 2h

Podijeli vožnju

Aplikacija omogućuje dijeljenje vožnje s najbližima i to putem Facebooka, E-maila, SMS-a, Whatsappa, Vibera i drugih aplikacija

 

NAZIV USLUGE LIMIT
Kontaktni centar 0-24, 365 dana u godini
e-call neograničeno
b-call
Upozorenja

Za više informacija i pregled svih asistentskih paketa pogledaj na webshopu.

Pogledaj na webshopu