IZGRADNJA OPTIČKE INFRASTRUKTURE NA PODRUČJU OPĆINE ILIDŽA POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA PUTEM PREGOVARAČKOG POSTUPKA SA OBJAVOM OBAVJEŠTENJA BROJ 04-58854/24

I.

PUNI NAZIV I ADRESA

Organizacija: BH Telecom d.d. Sarajevo Kontakt-osobe: Azra Softić / Amra Velić

Adresa direkcije : Franca Lehara br.7 Poštanski broj: 71000

Grad : Sarajevo Identifikacioni broj: 4200211100005 PDV broj: 200211100005

Telefon: 033/256-177; 033/256-172

Fax: 033/256 – 171

Elektronska pošta (e-mail kontakt osobe):

azra.softic@bhtelecom.ba

amra.velic@bhtelecom.ba

Internet adresa (web) : www.bhtelecom.ba

I.1 OPIS PREDMETA NABAVKE

Nabavka izgradnje optičke infrastrukture na području Općine Ilidža sa uslugama projektovanja i pribavljanja saglasnosti i odobrenja za slijedeće funkcionalne cjeline/obuhvate: Ilidža uži centar, Pejton, Otes, Lužani, Vreoca, Plandište i Hrasnica, kao i aktivnu opremu, uključujući i terminalnu opremu (CPE) kod korisnika i usluge sve u skladu sa tekstom Poziva za dostavljanje ponuda (u daljem tekstu: Poziv) i Tenderskom dokumentacijom koja se dostavlja u prilogu ovog Poziva.

Nabavka je podijeljenja na Glavu I i Glavu II. Ponuđači dostavljaju ponude u okviru kojih je zadovoljen u potpunosti prethodno opisani predmet nabavke, kao i kvalifikacioni uslovi koji su definisani ovom tenderskom dokumentacijom i pripadajućim Glavama. Ponuđač je dužan u inicijalnoj ponudi dostaviti:

– Jedinične i ukupnu cijenu, prema obrascu za cijenu ponude (obrazac treba biti potpisan od strane ovlaštene osobe ispred ponuđača i opečaćen);

Svi direktni i indirektni porezi po ovom/budućem Ugovoru će biti obračunati u skladu sa zakonskom regulativom FBiH/BiH. U slučaju da usluga podliježe porezu po odbitku (POD), ista će biti obračunata u skladu sa Sporazumom o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja i važećim propisima Zakona o porezu na dobit FBiH. Ukoliko je dobavljač koji učestvuje u predmetnoj nabavci rezident u državi sa kojom Bosna i Hercegovina ima važeći ugovor o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja potrebno je da dostavi potvrdu o rezidentnosti izdatu od nadležnog poreznog organa te države kao i popunjen obrazac Izjave POD-820 propisan od strane Federalnog ministarstva finansija, a u svrhu oslobađanja poreza po odbitku.

– Uslovi plaćanja: Definisat će se tokom pregovora;

– Ugovorna kazna: Definisat će se tokom pregovora;

I.2 TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

II: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE

II. 1. GARANCIJA ZA PONUDU

Ne zahtijeva se u inicijalnoj ponudi – garancija za ozbiljnost ponude se dostavlja uz konačnu ponudu.

II.2 . IZJAVA ZA GARANCIJU ZA DOBRO IZVRŠENJE POSLA

Ponuđač je u ponudi dužan dostaviti izjavu da će u slučaju potpisa ugovora dostaviti originalnu bezuslovnu bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla u iznosu od 10% ukupne vrijednosti ugovora bez PDV-a, u roku od 10 dana od dana potpisa ugovora, a prije bilo kakvog plaćanja od strane BH Telecoma, sa rokom važnosti: rok trajanja ugovora + 30 dana. (prema formi koja se dostavlja u prilogu)

II. 3. USLOVI ZA UČEŠĆE – OGRANIČENJE ZA UČEŠĆE DOBAVLJAČA

Uslovi/ dokazi:

• Uslov: Ponuđač je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza i ostalih javnih davanja u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

– Dokaz za ponuđače registrovane u BiH je uvjerenje nadležne poreske uprave (U FBiH i RS potvrdu izdaje Porezna Uprava) ne starije od šest mjeseci od krajnjeg roka za dostavljanja ponude. Traženi dokument ponuđač može dostaviti u originalu ili kopiji.

– Dokaz za ino ponuđače je dokument nadležnog organa u zemlji u kojoj je isti registrovan ne stariji od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude. Traženi dokument ponuđač može dostaviti u originalu ili kopiji.

• Uslov: Ponuđač je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

– Dokaz u BiH: potvrda koju izdaje Uprava za indirektno oporezivanje (UIO), ne starija od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude (original ili kopija).

U slučaju da ponuđač nije obveznik PDV-a, kao dokaz za prethodnu tačku je potrebno dostaviti ovjerenu i potpisanu izjavu kojom ponuđač navodi da nije obveznik PDV-a ili Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) kojim se konstatuje da ponuđač nije PDV obveznik.

– Za ino ponuđače, dokaz je dokument nadležnog organa u zemlji u kojoj je isti registrovan (original ili kopija) ne stariji od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude. Traženi dokument ponuđač može dostaviti u originalu ili kopiji.

Kao dokaz za ispunjavanje obaveza u vezi sa plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, odnosno obaveza u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, prihvata se i sporazum ponuđača s nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odgođenom plaćanju obaveza ponuđača po osnovu poreza i doprinosa i indirektnih poreza, uz potvrdu poreskih organa da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze.

II. 4. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST OBAVLJANJA PROFESIONALNE DJELATNOSTI

Ponuđač dokazuje sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti dostavljanjem u ponudi slijedećeg dokumenta

a) Original ili kopija izvoda iz sudskog registra čiji datum izdavanja nije stariji od 6 (šest) mjeseci od dana dostavljanja ponude, ukoliko je kandidat ponuđač domaće pravno lice, odnosno originalom ili kopijom rješenja nadležne službe za upravu.

b) Original ili kopija dokumenata kojima se dokazuje registracija u relevantnim profesionalnim ili drugim relevantnim registrima zemlje inostranog ponuđača čiji datum izdavanja nije stariji od 6 (šest) mjeseci od dana dostavljanja ponude, a kojim se dokazuje obavljanje odgovarajuće profesionalne djelatnosti.

II. 5. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST

Ponuđači, dokazuju svoju ekonomsku i finansijsku podobnost prilaganjem odgovarajućeg bankovnog pismo kojim se dokazuje da je račun ponuđača aktivan posljednja tri mjeseca do momenta izdavanja bankovnog pisma, s tim da datum izdavanja bankovnog pisma ne može biti stariji od jednog mjeseca od krajnjeg roka za dostavljanje ponuda.

U bankovnom pismu domaćeg ponuđača banka je dužna navesti da je račun za koje izdaje bankovno pismo ujedno i glavni račun ponuđača.

NAPOMENA

U slučaju da se ponuđač nalazi na listi kvalifikovanih ponuđača objavljenoj na web stranici BH Telecoma, isti nije u obavezi dostavljati dokumente tražene tačkama II.3, II.4 i II.5 ovog Poziva. U slučaju da ponudu dostavlja grupa ponuđača od kojih se neki nalaze na listi kvalifikovanih ponuđača, a neki ne, ponuđači koji se nalaze na listi kvalifikovanih ponuđača nisu u obavezi dostavljati dokumente tražene tačkama II.3, II.4 i II.5 ovog Poziva.

Zajednička ponuda obavezno mora sadržavati ugovor o zajedničkom nastupanju odnosno ugovor o konzorciju, kojim je utvrđen nosilac grupe ponuđača.

Jedan ponuđač može biti član samo jedne grupe ponuđača koja učestvuje u određenom postupku nabavke ili samo jednog ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. Članovi grupe ponuđača trebaju dostaviti jedan paket dokumenata koji su navedeni u Pozivu. Dokumenti koji su navedeni pod tačkom II.3. i II.4. moraju se posebno pripremiti za svakog člana grupe ponuđača. Ukoliko se jedan član grupe ponuđača nalazi na konkurentskoj listi ili na listi nepodobnih ponuđača, takvoj grupi neće biti omogućeno učestvovanje u postupcima nabavke Društva.

II. 6. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA

Najniža cijena prihvatljive ponude

II.7. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE

Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom između dobavljača i ugovornog organa moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. Ponuda u postupku nabavke može biti dostavljena i na engleskom jeziku ili bilo kojem drugom odgovarajućem jeziku uz obavezno

dostavljanje zvaničnog prevoda na jedan od službenih jezika u BiH. Dijelovi ponude i prilozi ponude, u smislu certifikata, testova, tehničkih karakteristika ili sličnih dokumenata mogu biti dostavljeni i na engleskom jeziku.

II. 8. ROK ZA PRIJEM PONUDA 05.08.2024. godine do 16:00 sati

II.9. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI: 05.12.2024. godine.

II. 10. DATUM I MJESTO PREGOVORA U slučaju da ponuđač bude ocijenjen kao kvalifikovan biti će naknadno obaviješten o mjestu i terminu pregovora

II. 11. DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija se može zatražiti putem e- maila kontakt osobe ( Azra Softić) a koja je navedena u ovom Pozivu ili preuzeti svakim radnim danom od 8.00-16:00 sati na Protokolu BH

Telecoma d.d. Sarajevo, Franca Lehara br.7 uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije i sa tačnom adresom i kontakt-telefonom ponuđača. Poziv za dostavu ponude i tenderska dokumentacija sa prilozima se može dostaviti putem e-maila isključivo u PDF formatu ili putem obične pošte zainteresovanim ponuđačima. Bez navedenog pisanog zahjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta. Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom isto treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku. BH Telecom d.d. Sarajevo ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.

Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija bude dostavljena elektronskim putem (e-mail), dužan je isto naznačiti u pisanom zahtjevu, uz obavezu da u istom navede e-mail adresu na koju će se dostaviti Tenderska dokumentacija.

Svi zainteresirani ponuđači moraju navesti ispravne e-mail adrese koje će biti kontakt osobe , a na koje će se dostavljati po potrebi odgovori na upite ponuđača/izmjene tenderske dokumentacije i ostale informacije potrebne za sačinjavanje ponude a koje se smatraju sastavnim dijelom tenderske dokumentacije.

Ponuđač odgovara za ispravnost svoje e-mail adrese.

Ponuđač je dužan dostaviti sve tražene dokumente, svi dokumenti treba da budu složeni i označeni rednim brojevima, a sve stranice ponude numerisane i čvrsto uvezane.

Zapečaćenu kovertu sa ponudom i naznačenom punom adresom kandidata dostaviti poštom ili lično na adresu: BH Telecom d.d. Sarajevo, Protokol: Franca Lehara br.7 sa naznakom: «Ponuda za nabavku broj 04-58854/24 AS – NE OTVARAJ».

Neblagovremeno pristigla ponuda i ponuda koja nije predata putem Protokola, neće se razmatrati i bit će vraćena na adresu ponuđača neotvorena. O datumu i mjestu pregovora Ponuđač će biti naknadno obaviješten ukoliko bude ocijenjen kao kvalifikovan. Sve dodatne informacije se mogu dobiti na pismeni upit dostavljen putem e-maila: azra.softic@bhtelecom.ba i amra.velic@bhtelecom.ba.

Krajni rok za postavljanje upita je 25.07.2024. godine do 16:00 sati.

 

Number: 05.2.1.1-4.1-58854/24 AS

Sarajevo, July 5, 2024

CONSTRUCTION OF OPTICAL INFRASTRUCTURE IN THE TERITORY OD ILIDŽA MUNICIPALITY INVITATION TO SUBMIT OFFERS THROUGH NEGOTIATED PROCEDURE WITH PUBLICATION OF NOTICE, NUMBER – 04-58854/24

II.

Name and address

Organization: BH Telecom JSC Sarajevo Contact person: Azra Softić / Amra Velić

Address of the Directorate: Franca Lehara no.7 Postal code: 71000

City: Sarajevo ID number: 4200211100005 VAT number: 200211100005

Phone: 0038733256177; 0038733256172

Fax: 033/256 – 171

E-mail:

azra.softic@bhtelecom.ba

amra.velic@bhtelecom.ba Web address: www.bhtelecom.ba

I.1 DESCRIPTION OF PROCUREMENT SUBJECT

The subject of this procurement includes construction of optical infrastructure in the territory of Ilidža Municipality with the services of designing and obtaining consents and approvals for the following functional units/scopes: Ilidža narrow center, Pejton, Otes, Lužani, Vreoca, Plandište and Hrasnica, as well as active equipment, including terminal equipment (CPE) at users and services in accordance with the text of the Invitation to submit offers (hereinafter: Invitation) and Tender Documentation attached to this Invitation as described in detail below in the tender documentation.

The purchase is divided into Section I and Section II. Tenderers submit bids within the framework of which the previously described procurement subject is completely satisfied, as well as the qualification conditions defined by this tender documentation and the associated Sections.

The bidder is required to submit the following in the initial bid:

– Unit and total price, according to the bid price form (the form should be signed by an authorized person on behalf of the bidder and sealed);

All direct and indirect taxes under this/future Contract will be calculated in accordance with the legal regulations of the Federation of Bosnia and Herzegovina/Bosnia and Herzegovina. In case the service is subject to withholding tax (WHT), it will be calculated in accordance with the Agreement on the Avoidance of Double Taxation and the applicable provisions of the Law on Corporate Income Tax of the Federation of Bosnia and Herzegovina. If the supplier participating in the procurement is a resident in a

country with which Bosnia and Herzegovina has a valid double taxation avoidance agreement, it is necessary to provide a residency certificate issued by the competent tax authority of that country as well as a completed form of Statement OP-820 prescribed by the Federal Ministry of Finance, for the purpose of exemption from withholding tax.

Payment terms: To be defined during negotiations;

Contractual penalty: To be defined during negotiations;

I.2 DURATION OF THE CONTRACT / CONTRACT EXECUTION DEADLINE

From the mutually signed contract until December 31, 2025.

II: LEGAL, ECONOMIC, AND TECHNICAL INFORMATION

II. 1. TENDER BOND

Not required in the initial bid – tender bond must be submitted within the final bid.

II.2 . STATEMENT FOR PERFORMANCE BOND

The bidder is required to submit a statement that, upon contract signing, they will provide an original unconditional bank guarantee for the proper execution of the contract in the amount of 10% of the total contract value, within 10 days from the date of contract signing, and before any payment from BH Telecom, with the validity period: the duration of the contract + 30 days (according to the form attached).

II. 3. PARTICIPATION CONDITIONS – BIDDER PARTICIPATION RESTRICTIONS

Conditions/Evidence:

Condition: The bidder has fulfilled obligations related to the payment of direct taxes and other public duties in accordance with relevant legal provisions in Bosnia and Herzegovina or the country of registration.

– Evidence for foreign bidders is a document issued by the competent authority in the country of registration, not older than six months from the date of bid submission. The requested document can be submitted by the bidder in original or copy.

Condition: The bidder has fulfilled obligations related to the payment of indirect taxes in accordance with relevant legal provisions in Bosnia and Herzegovina or the country of registration.

– For foreign bidders, evidence is a document issued by the competent authority in the country of registration (original or copy), not older than six months from the date of bid submission.

II. 4. PARTICIPATION CONDITIONS – CAPACITY TO PERFORM PROFESSIONAL ACTIVITIES

The bidder proves the ability to perform professional activities by submitting the following document within the bid:

Original or copy of documents proving registration in relevant professional or other relevant registers of the foreign bidder’s country, issued no more than 6 (six) months prior to the bid submission date, demonstrating the performance of the corresponding professional activity.

II. 5. PARTICIPATION CONDITIONS – ECONOMIC AND FINANCIAL ELIGIBILITY

Bidders shall demonstrate their economic and financial eligibility by submitting an appropriate bank letter confirming that the bidder’s account has been active for the last three months up to the date of issuance of the bank letter, provided that the date of issuance of the bank letter is not older than one month from the deadline for submitting bids.

NOTE

Should a bid be submitted by a consortium of bidders, it is imperative that said consortium furnishes either a joint performance contract or a consortium agreement, delineating the leading bidder within the consortium. A bidder can be a member of only one bidder group participating in a specific procurement process or only one business-technical cooperation agreement. Therefore, members of the bidder group are required to submit a single set of documents as specified in this Invitation. Documents listed under points II.3 and II.4. must be prepared separately for each member of the bidder group. If a member of a bidder group is listed on the competitor list or the list of ineligible bidders, such a group will not be allowed to participate in the Company’s procurement procedures.

II. 6. CRITERIA FOR CONTRACT AWARD

Lowest price of the acceptable offer

II.7. REQUIREMENTS REGARDING THE LANGUAGE OF THE OFFER

The offer and all documents and correspondence related to the offer between the bidder and the contracting authority must be written in one of the official languages of Bosnia and Herzegovina. In procurement proceedings, the offer may also be submitted in English or any other appropriate language, provided that an official translation into one of the official languages of Bosnia and Herzegovina is submitted alongside it. Parts of the offer and accompanying documents, such as certificates, tests, technical specifications, or similar documents, may be provided in English.

II. 8. DEADLINE FOR SUBMISSION OF BIDS until 05.08. 2024. until 4:00 pm

II.9. MINIMUM VALIDITY PERIOD OF THE OFFER THAT THE BIDDER MUST PROVIDE: December 5., 2024.

II. 10. DATE AND LOCATION OF NEGOTIATIONS If the bidder is assessed as qualified, they will be informed later about the location and schedule of negotiations.

II. 11. ADDITIONAL INFORMATION

Tender documentation can be requested via e-mail of the contact person (Azra Softić) specified in this Invitation or downloaded every working day from 8.00 a.m. to 4:00 p.m. on the Protocol of BH Telecom d.d. Sarajevo, Franca Lehara no. 7, with the obligatory attachment of a written request for the takeover of the tender documentation and with the exact address and contact phone number of the bidder. The invitation for submission of bids and tender documentation with attachments can be submitted by e-mail only in PDF format or by ordinary mail.

The bidder is required to submit all requested documents, all documents should be arranged and marked with serial numbers, and all pages of the offer should be numbered and securely bound. The sealed envelope with the bid and the candidate’s full address indicated should be sent by mail or delivered in person to the address: BH Telecom JSC Sarajevo, Protocol: Franca Lehara no.7, marked with: “Bid for procurement number – 04-58854/24- DO NOT OPEN”

Untimely received bids and bids not submitted via Protocol will not be considered and will be returned unopened to the bidder’s address. The bidder will be notified later about the date and location of negotiations if assessed as qualified. Additional information can be obtained by written inquiry sent via email to: azra.softic@bhtelecom.ba and amra.velic@bhtelecom.ba.

The deadline for sending inquiries is 25.07. 2024, until 04:00 pm.