3d-flat-icon-freelancer-researching-laptop-cozy-library-emphasizing-comfort-focus-car (1)

Edu720

Jedinstveni online sistem za učenje

Edu720 je jedinstveni online edukativni sistem za učenje, dostupan svim poslovnim korisnicima BH Telecoma. To je platforma koja je u potpunosti bazirana na inovativnom „nanolearning” konceptu učenja i namijenjena je svim kompanijama koje imaju kontinuiranu potrebu da educiraju i informišu svoje zaposlenike.

Osnovne karakteristike dodatne usluge edu720

Edu720 je dodatna usluga koja obuhvata:

  • Korištenje mobilne i desktop aplikacije kao alata za realizaciju edukacije zaposlenika uz kontinuirano mjerenje, izvještavanje i praćenje napretka u učenju i razvoju zaposlenika. U ponudi je 11 paketa za pristup i korištenje platforme u ovisnosti od broja zaposlenika koji će koristiti istu.
  • Priprema edukativnih materijala, na dodatni zahtjev i po potrebi korisnika.

U okviru platforme, omogućen je administracijski i analitički panel koji su usmjereni na pokretanje edukacije uvažavajući organizacijsku strukturu kompanije i analizi uspješnosti usvajanja znanja u okviru pokrenutih edukacija.

Prednosti edu720

Edu720 se koristi s ciljem prezentovanja edukativnih sadržaja zaposlenicima iz različitih oblasti i prosljeđivanje bitnih informacija istim u realnom vremenu. Osnovna namjena platforme obuhvata upoznavanje zaposlenika sa:

  • Specifičnim karakteristikama proizvoda i usluga s ciljem unapređenja prodaje,
  • Karakteristikama novih proizvoda i usluga,
  • Specifičnim tehnologijama i radnim procesima,
  • Opštim vještinama (prodaja, prezentacija, menadžment, odnos sa klijentima…),
  • Pravilnicima organizacije,
  • Opštim informacijama o organizaciji,
  • Historiji i korporativnim vrijednostima organizacije,
  • Strategiji, misiji i viziji organizacije,
  • Bitnim informacijama, periodičnim ili dnevnim obavještenjima,
  • Video obraćanjem direktora/menadžera zaposlenicima.

Kako izgleda sadržaj edukacija na edu720?

Edu720 platforma je bazirana na video sadržaju podijeljenom u više kraćih cjelina, u trajanju od 2 – 3 minute. Ovakav vid edukacije omogućava učesnicima da nauče i zapamte najvažnije aspekte prezentovanog, ali i da odgovore na pitanja vezana za sadržaj ne gubeći previše vremena.

Pitanja i odgovore, administrator unosi prilikom postavljanja edukacije direktno u administratorsku platformu.

Pravila prilikom postavljanja pitanja/odgovora u edu720 platformi su sljedeća:

  • Pitanja bi trebala biti postavljena na način da korisnik može sve tačne odgovore pronaći u video edukaciji,
  • Administrator bi trebao postaviti najviše 4 pitanja,
  • Svako pitanje ne bi trebalo imati manje od 2 i više od 5 odgovora,
  • Samo jedan odgovor po pitanju može biti tačan.

Ostale bitne informacije za zaposlenika/korisnika kojem je namijenjena edukacija su navedene u videu.

Zainteresovani ste za Edu720 uslugu?
Edu720 usluga
$
+

Administratorski panel omogućava fleksibilnu organizaciju edukacije po organizacionim jedinicama, službama, radnoj poziciji zaposlenika, gradovima…

Ključne funkcionalnosti administracijskog panela su:

  • Kreiranje strukture vlastite organizacije,
  • Kreiranje vrste edukacija i tipova zaposlenika/učesnika edukacije,
  • Dodavanje korisnika i ovlaštenja za svakog korisnika,
  • Dodavanje zaposlenika u hijerarhijskoj strukturi organizacije,
  • Dodavanje edukacija – pitanja, odgovora i učesnika u edukaciji,
  • Potpuni pristup analitičkom portalu.

U okviru analitičkog panela, administrator ima mogućnost kontinuiranog i detaljnog analiziranja progresa zaposlenika kojima je edukacija namijenjena i to:

  • Na nivou organizacije,
  • Na nivou pojedinih odjela,
  • Na nivou pojedinih teritorijalnih jedinica (regija, država),
  • Na nivou pojedinca,
  • Na nivou pojedine edukacije ili seta edukacija,
  • Na nivou određenog vremenskog perioda.

Dodatno, omogućeni su dodatni alati praćenja uspješnosti edukacije poput:

  • Proračuna indeksa uspješnosti (EEI – Education Efficiency Index),
  • Identifikacije najčešćih grešaka i najtežih pitanja kako bi se stavio dodatni fokus na te teme i omogućilo bolje razumijevanje oblast,
  • Rangiranje zaposlenika po pojedinim indeksima što omogućava implementaciju sistema nagrađivanja,
  • Mogućnost samostalnog kreiranja izvještaja po parametrima,
  • Eksport svih izvještaja u excel ili pdf format ili direktan print.

Ko može koristiti uslugu edu720?

Dodatna usluga edu720 je omogućena svim pravnim licima BH Telecoma koji koriste usluge:

  • Širokopojasnog pristupa internetu i/ili
  • Postpaid uslugu mobilne telefonije

Ukoliko se pravno lice odluči na korištenje dodatne usluge edu720, istu može upotrijebiti za edukaciju svih zaposlenika unutar organizacije bez obzira na to da li sjede u kancelarijama ili su u pokretu. Svaki zaposlenik platformi može pristupiti putem web responsive portala koristeći jednostavan web browser ili preko tableta i smartphone-a, putem posebno kreiranih android i iOS aplikacija.

Edu720 korisnici mogu pristupiti edu720 platformi putem web preglednika (Google Chrome), ali i putem Android i iOS aplikacija za smartphone i tablet uređaje. Svi korisnički podaci uključujući e-mail, ime i prezime korisnika i šifre su enkriptovani i sigurni. Edu720 posjeduje i SSL certifikat koji osigurava sigurnost prilikom prijenosa podataka sa Vaših uređaja na edu720 servere.

Kako postati korisnik dodatne usluge edu720?

Zahtjev za aktivaciju / deaktivaciju usluge edu720, korisnici mogu podnijeti:

  • na prodajnim mjestima BH Telecoma (BH Telecom centri i šalteri),
  • slanjem faksa na broj 1425,
  • slanjem email-a na adresu:
    mailto:mvk.sarajevo@bhtelecom.ba,
    mvk.bihac@bhtelecom.ba,
    mvk.tuzla@bhtelecom.ba,
    mvk.mostar@bhtelecom.ba,
    mvk.zenica@bhtelecom.ba,
    mvk.travnik@bhtelecom.ba,
    mvk.gorazde@bhtelecom.ba.

Naknada za korištenje dodatne usluge edu720

U okviru usluge edu720, naplata se vrši po dva osnova:

  • Mjesečna naplata za pristup i korištenje mobilne i desktop aplikacije (platforme). U ponudi je 11 paketa za pristup i korištenje platforme u ovisnosti od broja zaposlenika koji će koristiti istu,
  • Jednokratna naplata za priprema edukativnih materijala, na dodatni zahtjev i po potrebi korisnika.

Pretplatniku će biti omogućeno besplatno probno korištenje platforme u trajanju od 30 dana, u toku kojeg može odustati od daljeg korištenja usluge podnošenjem zahtjeva za odjavu usluge. Nakon isteka probnog perioda, ukoliko korisnik u tom periodu ne odjavi korištenje usluge, počinje se obračunavati naknada za korištenje usluge.

Prilikom aktivacije usluge, pretplatniku će besplatno biti pripremljen jedan video materijal za realizaciju probne edukacije.

Edu720 Način naplate Cijena (KM)
1. Pristup i korištenje platforme
1.1 0-30             korisnika mjesečno 292,50
1.2. 31-50           korisnika mjesečno 351,00
1.3. 51-70           korisnika mjesečno 526,50
1.4. 71-100         korisnika mjesečno 643,50
1.5. 101-150       korisnika mjesečno 936,00
1.6. 151-200       korisnika mjesečno 1.170,00
1.7. 201-300       korisnika mjesečno 1.521,00
1.8. 301-500       korisnika mjesečno 2.340,00
1.9. 501-1.000    korisnika mjesečno 2.925,00
1.10. 1.001-1.500 korisnika mjesečno 3.744,00
1.11. >1.501         korisnika mjesečno 4.095,00
2. Priprema video/audio materijala
2.1. priprema video materijala jednokratno po materijalu 70,20

U cijene je uključen iznos PDV-a.

Dodatne napomene:

  • Naknada za korištenje platforme se plaća mjesečno, bez ugovaranja obaveznog trajanja, za svaki mjesec u kojem je usluga bila aktivirana.
  • Mjesečna naknada u prvom i posljednjem mjesecu korištenja usluge se obračunava po broju dana korištenja, to jeste, od dana isteka probnog perioda do dana realizacije zahtjeva za deaktivaciju usluge.
  • Sve naknade za korištenje dodatne usluge (korištenje platforme, priprema video materijala) se ispostavljaju na mjesečnom računu za osnovnu uslugu.
  • Usluga se koristi primarno u skladu sa uslovima partnera (vlasnika usluge) a koje će pretplatnik prihvatiti prilikom inicijalizacije usluge na strani partnera.

Često postavljena pitanja

Kako mogu pristupiti usluzi edu720?

Dodatnu uslugu edu720 možete aktivirati podnošenjem zahtjeva za aktivaciju usluge u BH Telecomu (slanjem emaila, faksom ili dolaskom na šalter BH Telecoma).

Zbog čega se ne mogu samostalno registrovati na edu720?

Edu720 je platforma namijenjena poslovnim korisnicima (pravnim licima). S tim u vezi, svi korisnički računi moraju biti kreirani od strane već postojećih korisnika s administratorskim ovlastima ili edu720 administratora.

Putem kojih uređaja mogu pristupiti platformi edu720?

Korisnici mogu pristupiti edu720 platformi putem web preglednika (Google Chrome), ali i putem Android i iOS aplikacija za smartphone i tablet uređaje.

Primio/la sam e-mail sa porukom da sam od sada dio edukacijskog procesa u mojoj kompaniji. Šta da radim?

E-mail koji ste primili sadrži Vaše pristupne podatke – korisničko ime (username) i šifru (password) kao i linkove na kojima možete preuzeti aplikacije (Android ili iOS) na Vaš uređaj. Sljedeći korak koji biste trebali napraviti je slijediti instrukcije iz e-maila, preuzeti aplikaciju za Vaš mobilni uređaj i unijeti Vaše korisničke podatke. Ukoliko nemate adekvatan mobilni uređaj ili ne želite da se prijavljujete putem mobilnog uređaja, edu720 platformi možete pristupiti putem sljedećeg linka: edu720.com/auth/login

Zaboravio sam svoju šifru, kako da dobijem novu?

Ukoliko ste zaboravili Vašu šifru za pristup edu720 platformi, nova šifra Vam se može obezbijediti na dva načina. Prvi je da posjetite sljedeći link www.edu720.com/home , da kliknete na link „Zaboravili ste šifru“ i da slijedite dalja uputstva. Drugi način je da kontaktirate Vašeg edu720 administratora unutar kompanije koji Vam može postaviti novu šifru.

Kako mogu dobiti odgovore na pitanja koja nisu obuhvaćena ovdje?

Kontaktirajte službu za podršku korisnicima BH Telecoma (1322) za pitanja, savjet ili pomoć.

Ko može imati uvid u moje rezultate i moj napredak na pojedinim edukacijama?

Lokalni administratori edu720 platforme unutar kompanije su jedine osobe koje imaju uvid u rezultate edukacija, pojedinačne i grupne ocjene, indekse i izvještaje.

Jesu li moji lični podaci sigurni na edu720 platformi?

Da, svi korisnički podaci uključujući e-mail, ime i prezime korisnika i šifre su enkriptovani i sigurni. Edu720 posjeduje i SSL certifikat koji osigurava sigurnost prilikom prijenosa podataka sa Vaših uređaja na edu720 servere.

Kako izgleda sadržaj edukacija na edu720?

Edu720 platforma je bazirana na video sadržaju podijeljenom u više kraćih cjelina. Nijedna pojedinačna edukacija ne bi trebala biti duža od 2 – 3 minute. To omogućava učesnicima edukacije da nauče i zapamte najvažnije aspekte prezentovanog, ali i da odgovore na pitanja vezana za sadržaj ne trošeći na to previše vremena.

Kako da znam da sam dobio novu edukaciju?

Kada Vam Vaš administrator pošalje novu edukaciju primit ćete e-mail sa obavještenjem. Korisnici koji imaju instaliranu edu720 mobilnu aplikaciju će dobiti obavještenje na svoj mobilni uređaj.

Mogu li sam odlučiti koje ću edukacije raditi, a koje ne?

Ne, administrator platforme unutar Vaše kompanije određuje koji će korisnici dobiti određene edukacije.

Imam aplikaciju instaliranu na mobilnom uređaju, ali mi ne dolaze „obavještenja“.

Provjerite jeste li unijeli Vaše pristupne podatke u aplikaciju i da li ste prijavljeni.

Šta je EEI (Education Efficency Index)?

EEI je indeks (broj) koji mjeri uspjeh u učenju sadržaja svakog korisnika. U izračun ovog indeksa ulaze dva faktora – vrijeme reakcije na edukaciju i broj pogrešno odgovorenih pitanja.

Nepoznat tehnički problem se pojavio dok sam koristio web okruženje edu720 ili aplikaciju. Šta da radim?

U slučaju bilo kakvih tehničkih poteškoća prilikom pristupa i rada na edu720 platformi, kontaktirajte službu za podršku korisnicima BH Telecoma (1322).