comprehensive-financial-strategy-document-isolated-white-background-financial-planning-inves

Pantheon Cloud

Računovodstvo u oblaku

Pantheon Cloud, računovodstvo u oblaku, je usluga za optimiziranje poslovanja preduzeća. Omogućava malim i srednjim preduzećima povezivanje poslovnih procesa i njihovu potpunu kontrolu u jedinstvenom sistemu. Podržava sve poslovne procese, od robnog poslovanja, računovodstva i finansija do kadrova, plata ili jednostavne proizvodnje, te ima dodatne funkcionalnosti za međunarodno poslovanje, kao i poslovnu analitiku za upravljački kadar.

Usluga Pantheon Cloud nudi novi način pristupa i pohranjivanja podataka, koji više nisu smješteni lokalno na računaru već u cloudu (oblaku), što znači da korisnik programu može pristupiti sa više uređaja, u bilo koje vrijeme i s različitih lokacija. Baze podataka korisnika se sigurno pohranjuju u data centru BH Telecoma, i dostupne su korisniku non-stop (24/7).

Aplikacija Pantheon se redovno osvježava u skladu sa promjenama u zakonodavstvu (plate, porez na dohodak, PDV itd). Sve promjene se online  automatski prenose do korisnika – brzo i jednostavno.

Usluga Pantheon Cloud je oblikovana i razvijena specijalno za računovođe, kojima je potreban profesionalan i moćan alat za razmjenu podataka sa svojim klijentima. Na raspolaganju je više korisnih funkcija računovodstvenih servisa kojima se olakšava obavljanje rutinskih zadataka, slanja dokumenata i odlazaka kod klijenata radi potreba knjiženja.

Ključne prednosti usluge Pantheon Cloud:

  • Bez troškova  kupovine i održavanja servera i potrebnih licenci
  • Bez investicije: korisnik plaća onoliko koliko koristi uslugu
  • Sigurnost sačuvanih podataka
  • Jednostavan i brz pristup putem interneta gdje god se nalazite
  • Veća preglednost i upravljanje poslovnim procesima
  • Istovremeni pristup računovodstvenog servisa i klijenta istoj bazi optimizira poslovni proces
  • Elektronsko arhiviranje podataka
  • Rasterećenje finansijskih odjeljenja, više vremena za savjetovanje i analize, a manje za unos podataka
  • Prelazak na elektronsko poslovanje
  • Ušteda na vremenu i putnim troškovima

Pantheon Cloud je u ponudi BH Telecoma na raspolaganju u više verzija.

Informacije o cijenama i uslovima korištenja.

Zainteresovani ste za Pantheon Cloud uslugu?
Pantheon Cloud usluga
$
+

PANTHEON Web Light

PANTHEON Web Light je jednostavna online verzija programa za vođenje poslovanja, koja omogućava korisniku pristup poslovnim podacima bilo gdje i bilo kada sa bilo kojeg uređaja.

Pantheon Web Light je osnovna usluga za nove poslovne korisnike i postojeće Pantheon Cloud poslovne korisnike koja uključuje:

  • prostor za pohranu 250 MB
  • Online prijem i izdavanje računa
  • Dokumenti i zadaci na jednom mjestu
  • Online putni nalozi
  • Zalihe i skladišta
  • Evidencija radnog vremena

U slučaju da određena kompanija treba da obezbijedi samo određene funkcionalnosti usluge Pantheon Web Light za više zaposlenika odnosno nisu joj potrebne sve funkcionalnosti koje uključuje osnovna usluga Pantheon Web Light, na raspolaganju su i samostalni dokupi dodatnih usluga:

  1. Online putni nalozi
  2. Evidencija radnog vremena
  3. Dokumenti i zadaci
  4. e-Dokumentacija pretplate

Online putni nalozi

Online putni nalozi predstavlja samostalni modul koji omogućava dokup dijela funkcionalnosti PANTHEON Web Light.
Modul online putni nalozi može aktivirati korisnik sa osnovnom licencom PANTHEON WEB (samostalna) + dodatnu uslugu (jednu ili više njih).

Evidencija radnog vremena

Evidencija radnog vremena je samostalni modul koji omogućava dokup dijela funkcionalnosti PANTHEON Web Light.
Modul evidencija radnog vremena može aktivirati korisnik sa osnovnom licencom PANTHEON WEB (samostalna) + dodatnu uslugu (jednu ili više njih).

Dokumenti i zadaci

Dokumenti i zadaci je samostalni modul koji omogućava dokup dijela funkcionalnosti PANTHEON Web Light
Modul dokumenti i zadaci može aktivirati korisnik sa osnovnom licencom PANTHEON WEB (samostalna) + dodatnu uslugu (jednu ili više njih).

e-Knjiženje

e-Knjiženje je sistem za prepoznavanje sadržaja skeniranih računa koji omogućava snimanje i raspoznavanje podataka iz papirnatog dokumenta u oblik e-Računa, automatsko knjiženje u saldakonta i glavnu knjigu.
Uslugu e-Knjiženje može aktivirati korisnik usluge e-Dokumentacija pretplata + e-Dokumentacija 10 GB ili e-Dokumentacija 50 GB ili e-Dokumentacija 100 GB.

e-Dokumentacija

Usluga podrazumijeva pohranu cjelokupne dokumentacije koja se koristi u preduzeću. U dokumentaciji se može čuvati:
- Ulazna i izlazna pošta (zajedno sa vođenjem poštanske knjige)
- Računovodstveni dokumenti
- Komercijalna dokumentacija
- Tehnička dokumentacija

e-Dokumentacija se može koristiti samostalno (mjesečnu pretplata + veličina skladišta koju korisnik izabere) kao i kombinovati sa svim licencama uključujući i uslugu i e-Knjiženje
Dodatne usluge e–Dokumentacije 10GB i 50GB se aktiviraju jednom. Ukoliko korisnik potroši raspoloživi iznos GB u okviru paketa, u mogućnosti je promijeniti paket na veći sa uključenim većim brojem GB.
Dodatna usluga e-Dokumentacija 100GB se može aktivirati više puta u mjesecu. U slučaju da korisnik e-Dokumentacije 100GB potroši raspoloživi iznos GB, u mogućnosti je izvršiti ponovnu aktivaciju usluge u istom mjesecu.

Konektor licence

Konektor licenca je licenca koja se koristi za povezivanje vanjskih/dodatnih aplikacija i uređaja na PANTHEON bazu podataka.

Konektor licence su obavezne za sljedeće aplikacije:
- web-trgovina, SharePoint plug-in, integracija portala
- add-on aplikacije
- mobilne aplikacije drugog provajdera
- robote.

Usluga Konektor licence je dodatna usluga na sljedeće pakete:
- Micro LX
- Mali LT
- Mali + mrežna upotreba (do tri korisnika)
- Trgovačko preduzeće RE
- Malo preduzeće SE
- Budžetski korisnik GE
- Srednje napredno preduzeće ME
- Veliko proizvodno preduzeće MF.