Pantheon Cloud
Računovodstvo u oblaku
Pantheon Cloud, računovodstvo u oblaku, je usluga za optimiziranje poslovanja preduzeća. Omogućava malim i srednjim preduzećima povezivanje poslovnih procesa i njihovu potpunu kontrolu u jedinstvenom sistemu. Podržava sve poslovne procese, od robnog poslovanja, računovodstva i finansija do kadrova, plata ili jednostavne proizvodnje, te ima dodatne funkcionalnosti za međunarodno poslovanje, kao i poslovnu analitiku za upravljački kadar.
Usluga Pantheon Cloud nudi novi način pristupa i pohranjivanja podataka, koji više nisu smješteni lokalno na računaru već u cloudu (oblaku), što znači da korisnik programu može pristupiti sa više uređaja, u bilo koje vrijeme i s različitih lokacija. Baze podataka korisnika se sigurno pohranjuju u data centru BH Telecoma, i dostupne su korisniku non-stop (24/7).
Aplikacija Pantheon se redovno osvježava u skladu sa promjenama u zakonodavstvu (plate, porez na dohodak, PDV itd). Sve promjene se online automatski prenose do korisnika – brzo i jednostavno.
Usluga Pantheon Cloud je oblikovana i razvijena specijalno za računovođe, kojima je potreban profesionalan i moćan alat za razmjenu podataka sa svojim klijentima. Na raspolaganju je više korisnih funkcija računovodstvenih servisa kojima se olakšava obavljanje rutinskih zadataka, slanja dokumenata i odlazaka kod klijenata radi potreba knjiženja.
Ključne prednosti usluge Pantheon Cloud:
- Bez troškova kupovine i održavanja servera i potrebnih licenci
- Bez investicije: korisnik plaća onoliko koliko koristi uslugu
- Sigurnost sačuvanih podataka
- Jednostavan i brz pristup putem interneta gdje god se nalazite
- Veća preglednost i upravljanje poslovnim procesima
- Istovremeni pristup računovodstvenog servisa i klijenta istoj bazi optimizira poslovni proces
- Elektronsko arhiviranje podataka
- Rasterećenje finansijskih odjeljenja, više vremena za savjetovanje i analize, a manje za unos podataka
- Prelazak na elektronsko poslovanje
- Ušteda na vremenu i putnim troškovima
Pantheon Cloud je u ponudi BH Telecoma na raspolaganju u više verzija.
Informacije o cijenama i uslovima korištenja.
PANTHEON Web Light
PANTHEON Web Light je jednostavna online verzija programa za vođenje poslovanja, koja omogućava korisniku pristup poslovnim podacima bilo gdje i bilo kada sa bilo kojeg uređaja.
Pantheon Web Light je osnovna usluga za nove poslovne korisnike i postojeće Pantheon Cloud poslovne korisnike koja uključuje:
- prostor za pohranu 250 MB
- Online prijem i izdavanje računa
- Dokumenti i zadaci na jednom mjestu
- Online putni nalozi
- Zalihe i skladišta
- Evidencija radnog vremena
U slučaju da određena kompanija treba da obezbijedi samo određene funkcionalnosti usluge Pantheon Web Light za više zaposlenika odnosno nisu joj potrebne sve funkcionalnosti koje uključuje osnovna usluga Pantheon Web Light, na raspolaganju su i samostalni dokupi dodatnih usluga:
- Online putni nalozi
- Evidencija radnog vremena
- Dokumenti i zadaci
- e-Dokumentacija pretplate