BH Telecom učesnik 2. kampanje „Glavu gore! Stop korištenju mobitela u saobraćaju!“
Usljed zabrinjavajućih statističkih podataka o sigurnosti saobraćaja na cestama, velikog broja žrtava i teško ozlijđenih osoba u prethodnim godinama, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija danas, 27. marta, u zgradi Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sarajevu je najavilo pokretanje druge medijske kampanje pod nazivom “Glavu gore! Stop korištenju mobitela u saobraćaju, koja počinje u utorak, 02. aprila 2024. godine.
Ovaj datum je simbolično odabran budući da je 3. aprila 1973. godine obavljen prvi poziv mobitelom. Kampanja će trajati do 30. aprila 2024. godine, a BH Telecom, HT Eronet i JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine će u sklopu svojih promotivnih aktivnosti poticati svijest sudionika u prometu o neprihvatljivosti korištenja mobilnih uređaja za vrijeme vožnje.
Vođeni pozitivnim rezultatima prethodne kampanje, djelujući kao pokretač, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je u okviru vlastitog resora prepoznalo vrijedne nosioce društvene odgovornosti i osjetljivosti – BH Telecom, HT Eronet i JP Autoceste Federacije BiH, kao ključne partnere u ostvarenju ove inicijative.
Ova inicijativa, usklađena s općim javnim interesom, ima za cilj smanjenje korištenja mobilnih uređaja za vrijeme vožnje, što će posljedično rezultirati smanjenjem broja saobraćajnih nesreća i ozljeda.
Načelnik Jedinice za sigurnost u Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija Tomislav Bojić izjavio je da su podaci sigurnosti saobraćaja na cestama BiH porazni, kao i statistika zemalja iz EU.
„Među vodećim uzrocima saobraćajnih nesreća je korištenje mobilnih telefona za vrijeme vožnje. Odlučili smo pokrenuti i drugu kampanju kako bismo probudili svijest u svima nama, u građanima da ne koriste mobilni telefon“, riječi su Bojića.
BH Telecom prepoznao važnost učešća u projektu
„Kompanija BH Telecom, zajedno sa ostalim partnerima, i ove godine je prepoznala važnost učestvovanja u projektu koji ima za cilj smanjenje korištenja mobilnih uređaja za vrijeme vožnje i samim tim sačuva živote. Ove godine će fokus komunikacije biti na targetiranju mlađe populacije, koja prema istraživanjima najviše koristi mobilni telefon za vrijeme vožnje, a također ćemo u saradnji sa Autocestama FBiH dijeliti promo materijal na ulaznim rampama jer vjerujemo da značajan broj mladih koristi mobilni uređaj i snima vožnju pri velikim brzinama rizikujući tako svoj život i živote drugih učesnika u saobraćaju“, izjavila je Nađa Lutvikadić Fočo, rukovoditeljica Sektora za upravljanje promocijom u BH Telecomu, ističući kako je kampanja prošle godine na 2. Social Media Summitu nagrađena priznanjem za najbolju edukativnu digitalnu kampanju.
„Misijana Brkić-Milinković, rukovoditeljica odjela za korporativne komunikacija HT Eroneta kako je ovogodišnje vizuelno rješenja kampanje HT Eroneta jednostavno i upečatljivo i da se nada da će poruka doprijeti do svijesti učesnika u saobraćaju.
„Kampanju nastojimo proširiri te apelirati i na pješake da ostave mobitel po strani dok prelaze ulicu, kazala je Brkić-Milinković.
Nadležna Ministarstva unutarnjih poslova (MUP) u kantonima, kao ključna karika u lancu sigurnosti prometa na cestama, dosljedno će provoditi aktivnosti u skladu s Zakonom o sigurnosti prometa na cestama u Bosni i Hercegovini. Njihov neosporni doprinos proizlazi iz redovnih aktivnosti usmjerenih na unapređenje sigurnosti u prometu, čime se kontinuirano radi na stvaranju sigurnijeg prometnog okruženja za sve sudionike.
Ovom prilikom pozivamo Vas da postanete promjena koju želite vidjeti na cestama!
Glavu gore! Stop korištenju mobitela u saobraćaju!
Moja priča. BH Telecom