OBAVJEŠTENJE O NABAVCI I UGRADNJI AMPULA SA NOSAČEM ZA AUTOMATSKO GAŠENJE POŽARA (LOT 1- LOT 5)
Broj nabavke: 8371/24 AZK (5097)
Predmet nabavke: „Nabavka i ugradnja ampula sa nosačem za automatsko gašenje požara (LOT 1 – LOT 5)“, podijeljena po lotovima,kako slijedi:
LOT 1 – Nabavka i ugradnja ampula sa nosačem za automatsko gašenje požara za objekte na području Direkcije Tuzla
LOT 2 – Nabavka i ugradnja ampula sa nosačem za automatsko gašenje požara za objekte na području Direkcije Mostar
LOT 3 – Nabavka i ugradnja ampula sa nosačem za automatsko gašenje požara za objekte na području Direkcije Travnik
LOT 4 – Nabavka i ugradnja ampula sa nosačem za automatsko gašenje požara za objekte na području Direkcije Zenica
LOT 5 – Nabavka i ugradnja ampula sa nosačem za automatsko gašenje požara za objekte na području Direkcije Sarajevo
I Komunikacija
Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecom-a sa dobavljačima: Alma Zajko-Kadrić, 033 256 097, e-mail: alma.zajko-kadric@bhtelecom.ba Muzafer Kapetan, 033 256 175, e-mail: muzafer.kapetan@bhtelecom.ba
Fax: 033 256 171, Web stranica: www.bhtelecom.ba
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencije) između BH Telecoma d.d. Sarajevo i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.
II Dostavljanje ponuda
Dobavljač će dostaviti jednu ponudu u originalu. Ponuda sa pečatom i potpisom treba biti zapečaćena u jednoj neprovidnoj koverti sa nazivom i adresom dobavljača, na kojoj će pisati slijedeće riječi:
“Ponuda za nabavku i ugradnju ampula sa nosačem za automatsko gašenje požara (LOT 1 – LOT 5), broj: 8371/24 AZK, za LOT br.____ – NE OTVARAJ“
Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: Franca Lehara br. 7, 71000 Sarajevo – PROTOKOL
Ponude se trebaju dostaviti najkasnije do 29.03.2024. godine do 13:00 sati.
Ponude se otvaraju dana 29.03.2024. godine u 13:30 sati, u prostorijama BH Telecoma Franca Lehara br. 7, Sarajevo, sala na III spratu. Svi dobavljači koji su na vrijeme dostavili ponude ili njihovi predstavnici imaju pravo prisustvovati postupku otvaranja ponuda.
Svi dobavljači koji su na vrijeme dostavili ponude ili njihovi predstavnici imaju pravo prisustvovati postupku otvaranja ponuda.
Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.
III Izmjena ili povlačenje ponuda
Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.
Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive. Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku nadmetanja.
IV Tenderska dokumentacija
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom od 08:00-16:00 sati u prostorijama BH Telecoma Protokol, Franca Lehara 7, Sarajevo, uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije, broj: 8371/24 AZK-„Nabavka i ugradnja ampula sa nosačem za automatsko gašenje požara (LOT 1 – LOT 5)“ sa tačnom adresom i kontakt-telefonom ponuđača i dostavljanje istog na faks broj: 033 256 171 ili e-mail kontakt osobe i ista se može poslati putem obične pošte zainteresovanim dobavljačima. Bez navedenog pisanog zahjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta. Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom isto treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku.
BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.
Tenderska dokumentacije se može dostavljati putem e-maila isključivo u PDF formatu.
Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija bude dostavljena elektronskim putem (e-mail), dužan je isto naznačiti u pisanom zahtjevu, uz obavezu da u istom navede e-mail adresu na koju će se dostaviti Tenderska dokumentacija,