PARTNERSKI
PROGRAM
Partnerstvo koje oblikuje poslovni rast
ZNANJE I ISKUSTVO
INFRASTRUKTURAI SIGURNOST
ŠIROKAKORISNIČKA BAZA
PREPOZNATLJIVOSTBRENDA
Strateški značajna saradnja
Strateški veoma ozbiljno pristupamo korporativnoj odgovornosti, s iznimnom predanošću prepoznavanju brzog razvoja industrije kojoj pripadamo. Naš cilj je doprinijeti dobrobiti društva u cjelini putem inovativnih usluga koje nudimo.
Partnerski program BH Telecoma ima za cilj razvoj i implementaciju novih tehnoloških i/ili poslovnih rješenja u saradnji s potencijalnim poslovnim partnerima. Naša zajednička svrha je plasirati nove usluge temeljene na tim rješenjima kako bismo zadovoljili potrebe krajnjih korisnika.
Naši partneri
Rješenja koja oblikuju budućnost
Zašto postati naš partner?
Poslovna izvrsnost uz pouzdano partnerstvo!
BH Telecom svojim budućim partnerima nudi naprednu i pouzdanu infrastrukturnu podršku, snažne prodajne kapacitete i kanale promocije uz široku korisničku bazu, dostupnost BH Telecomovoj bazi znanja te uspostavljenu lojalnost, prepoznatljivost i povjerenje u odnosima s korisnicima.
Ukoliko u svom portfoliju posjedujete stručno specijalističko znanje, vještine i kompetencije iz određenog područja, kontaktirajte nas kako bismo sinergijom obostranih prednosti i stručnosti otvorili nove poslovne mogućnosti s ciljem zadovoljenja potreba tržišta i postizanja impresivnih poslovnih rezultata.
Postanite partner BH Telecoma
Inovativni ste, spremni za nove poslovne modele i zainteresirani za saradnju i timski rad? Postanite partner BH Telecoma.
Slanje prijave:
Prijavu za uključenje u Partnerski program možete podnijeti popunjavanjem forme ili nam svoj prijedlog za saradnju pošaljite direktno putem protokola BH Telecoma (Franca Lehara 7, Sarajevo), a mi ćemo Vas u najkraćem roku kontaktirati.
Prihvatljivost prijave:
U dijelu Partnerskog programa neće biti razmatrani predmeti koji se odnose na: nabavku sadržaja, TV kanala i sve ostale nabavke roba i usluga, koje se ugovaraju u skladu sa drugim odgovarajućim opštim aktima BH Telecoma, te ponude koje predstavljaju plasman postojećih usluga i proizvoda kroz promotivno-prodajni aranžman/sponzorski aranžman.