Pozivamo korisnike na veće korištenje digitalnih servisa
Povodom aktuelne epidemiološke situacije pozivamo korisnike BH Telecoma da intenzivnije koriste digitalne servise kao što su: mobilna aplikacija Moj BH Telecom, digitalni kanali za dopunu kredita, e-račun i mobilno plaćanje računa, a sve kako bi se kretanje i zadržavanje u BH Telecom centrima svelo na minimum.
Mobilna aplikacija Moj BH Telecom na brz i jednostavan način omogućava vam uvid u korisne informacije o korisničkom mobilnom broju, potrošnji, kao i aktivaciju dokupa interneta, minuta i SMS-ova. Svi mobilni korisnici BH Telecoma, bez obzira na vrstu paketa usluga besplatno mogu koristiti aplikaciju Moj BH Telecom. Aplikacija je trenutno dostupna na Google Play store-u.
Korisnički servis moj.bhtelecom.ba omogućava upravljanje, aktivaciju i korištenje dodatnih usluga namjenjenim BH Telecom korisnicima putem web stranice. Registracijom / prijavom na korisnički servis pristupate personaliziranom korisničkom meniju prema uslugama koje koristite.
Dopuna Ultra kredita može se izvršiti iz udobnosti doma bez nepotrebnog odlaska na prodajna mjesta BH Telecoma ili najbliže trafike!
U svakoj prilici odaberite jedno od dostupnih mogućnosti za dopunu Ultra kredita putem:
- Moj BH Telecom aplikacije,
- web stranice,
- TV uređaja – usluga Moja TV,
- SMS poruke,
- fiksnog telefona ili mobilnog telefona na račun fiksnog telefona
- OPA aplikacije
Više detalja, kao i uputstvo o korištenju navedenih načina dopune može se pronaći na linku ovdje.
Iskoristite SOS kredit!
Usluga podrazumijeva dodjelu jednokratnog SOS kredita (zaduženja na Ultra računu) u iznosu od 2 KM Ultra korisniku, koji zbog trenutnog stanja ne može dopuniti svoj Ultra račun na uobičajen način. Aktivacija SOS kredita se vrši slanjem besplatne SMS poruke na broj 061 11 077.
Koristi Moj vodič *110# !
Usluga Moj vodič namijenjena je svim korisnicima mobilne mreže BH Telecoma. Nakon što ste ukucali kod *110# na vašem uređaju pojaviti će se personalizirani vodič kreiran u skladu sa omogućenim uslugama za vaš tarifni model.
Aktivirajte e-račun!
Usluga bht e-račun omogućava vam da primate BH Telecom račune putem elektronske pošte. Elektronski račun po svojoj formi je identičan papirnom računu koji stiže na kućnu adresu. Apeliramo na naše korisnike da iskoriste prednosti brže i sigurnije dostave računa, posebno u uslovima i situaciji u kojoj se trenutno nalazimo. Aktivacija e-računa se može izvršiti vrlo jednostavno logiranjem putem web stranice bhtelecom.ba, kao pozivom na besplatni broj 1444.
Platite račune BH Telecoma putem SMS-a, OPA aplikacije ili E-uplatnicom kroz aplikaciju mobilnog bankarstva!
Plaćanje računa putem OPA aplikacijeje moguće izvršiti na brz jednostavan i siguran način. U aplikaciji OPA, izaberite opciju “Plaćanje” te potom „E uplatnica“, registrujte se za e-uplatnice i plaćajte dospjele račune BH Telecoma. Potvrdu o izvršenom plaćanju ćete dobiti kroz OPA aplikaciju. Više informacija je dostupno na www.opa.ba
Usluga mobilnog plaćanja računa SMS-om omogućava jednostavno, brzo i sigurno plaćanje putem mobilnog telefona, pri čemu se tereti vaš tekući račun kao klijenta Raiffeisen Bank, Intesa Sanpaolo banke BiH ili NLB banke. Korištenje usluge je potpuno besplatno, bez troškova slanja SMS poruke, i bez provizije po transakciji i mjesečne naknade. Više detalja je dostupno na linku ovdje.
Plaćanje putem e-uplatniceje dostupno pretplatnicima BH Telecoma koji imaju aktiviranu uslugu „bht e-račun“ i koji u partnerskoj banci imaju otvoren transakcijski račun i aktiviranu uslugu elektronskog/mobilnog bankarstva. Partnerske banke sa kojima BH Telecom ima ugovorenu ovu uslugu su Sberbank (u okviru Click Pay) i Bosna Bank International (u okviru e-Režije usluge). Više informacija o ovoj usluzi možete pronaći na web stranicama partnerskih banaka.
Napominjemo da korisnici mogu aktivirati značajan broj drugih usluga putem web stranice bhtelecom.ba (logiranjem na korisničku stranicu), putem daljinskog upravljača na Moja TV meniju, kao i pozivom na besplatni broj 1444.
BH Telecom je već ranije preduzeo preventivne mjere zaštite među kojima je i pojačana dezinfekcija i higijenska kontrola poslovnih objekata i BH Telecom centara s ciljem sprečavanja mogućnosti širenja zaraze među korisnicima i zaposlenicima. Odgovorno pratimo kretanje i epidemiološku situaciju u vezi sa koronavirusom, te u skladu s tim poduzimamo odgovarajuće aktivnosti!