Nova usluga Asistentski servisi u BH Telecomu
Niste vješti sa popravkama u kući, imate kvar na automobilu ili vam se pokvario mobilni telefon?
Rješenje za vas su Asistentski servisi, nova usluga BH Telecoma koja starta 01. marta, a koju nudimo u saradnji sa ABS Grupa i ORYX Partnerima!
Usluga je namijenjena svim korisnicima BH Telecoma, a podrazumijeva pomoć u nepredviđenim i nezgodnim situacijama koje vas mogu zadesiti u svakodnevnom životu.
Svrha asistentskih servisa je unapređenje vašeg kvaliteta života, pružanjem adekvatne i pravovremene pomoći kada vam to zatreba.
Ponuda usluge Asistentski servisi sa ABS Grupa Partnerom
Kućna asistencija
Ugovorite BH Telecom Kućnu asistenciju koja podrazumijeva organizaciju i intervencije stručnog lica radi saniranja neispravnosti i šteta koje nastanu u vašem domaćinstvu: servis električara, servis vodoinstalatera, servis stolara, servis bravara, servis staklara i slično.
GoodLife (Lični asistent)
Iskusite luksuz podrške ličnog asistenta od 0-24h. Lični asistent korisnicima pruža sljedeće pogodnosti:
- Pribavljanje informacija o radnom vremenu različitih institucija, redu letenja, vremenskoj prognozi, touring informacije;
- Rezervacije ulaznica za kino, pozorište, koncert, avio karte, restorana, hotelskog smještaja;
- Organizacija rent a car-a, povratka u zemlju iz inostranstva, dostave cvijeća i poklona, kontaktiranje određene osobe na zahtjev i prosljeđivanje poruke, podsjetnik na obavezu i sl.
Pomoć na putu
Usluga Pomoć na putu nudi servisiranje informacija i organizaciju pomoći na putu od 0-24h, na teritoriji BiH, u regiji i Evropi, u slučaju kvara vozila, saobraćajne nezgode, oštećenja ili uništenja vozila, krađe vozila ili krađe dijelova vozila. Pomoć na putu nudimo kroz tri različita paketa:
- AS AUTO L
- AS AUTO XL
- AS AUTO XXL
Ponuda usluge Asistentski servisi sa ORYX Partnerom
Home ORYX Assistance
U slučaju hitnih intervencija, usluga omogućava brz i bezbijedan popravak i sanaciju oštećenja u vašoj kući.
Home ORYX Assistance uključuje usluge vodoinstalatera, električara, bravara, staklara i stolara.
Roadside ORYX Assistance
Usluga Roadside ORYX Assistance pruža pomoć na putu korisnicima BH Telecom usluga prilikom kvara na vozilu, nemarnog rukovanje, ali i spoljnih uticaji i saobraćajnih nesreća.
Korisnici BH Telecom usluga mogu koristiti uslugu Roadside ORYX Assistance u slučaju saobraćajne nesreće, kvara vozila, nemarnog rukovanja, te vanjskih utjecaja, i to u tri paketa: Bosna i Hercegovina, Regija i Evropa.
Backup Car ORYX Assistance
Usluge Backup Car ORYX Assistance korisnici mogu koristiti u slučaju aktivacije police auto odgovornosti, prilikom čega mogu aktivirati i koristiti zamjensko vozilo u slučaju saobraćajne nesreće, bez obzira ko je kriv i bez obzira da li je vozilo bilo pokretno ili ne. Usluga se može aktivirati za 1, 3, 5, 7, 10 ili 15 dana.
MobiExpress ORYX Assistance
MobiExpress ORYX Assistance (u paketima: Start, Plus i Premium), je inovativna usluga koja, u slučaju polomljenog ekrana telefona, pruža besplatno preuzimanje, popravku i dostavu popravljenog uređaja na lokaciju po vašem izboru.
Podrška
Kontakti za podršku ABS Grupa Partnera:
- 0038733555078 za pozive iz BiH i inostranstva.
Kontakti za podršku ORYX Partnera:
- 0800 80058 za pozive unutar Bosne i Hercegovine
- 0038733901398 za pozive iz inostranstva.
Napomena:
Aktivaciju usluge Asistentski servisi za privatne korisnike možete podnijeti putem: webshopa, pozivom na Kontakt centar (poziv ili fax na broj 1444) ili na šalteru BH Telecoma. Rezidencijalni korisnici BH Telecom-a, svoje upite i druge zahtjeve mogu slati putem e-mail-a na adresu: podrska@bhtelecom.ba.
Zahtjev za aktivaciju/deaktivaciju usluge Asistentski servisi poslovni korisnici mogu podnijeti: putem faxa, putem maila, slanje poštom, dostavljanjem zahtjeva preko MVK-ova; te na bilo kojem prodajnom mjestu BH Telecoma. Poslovni korisnici BH Telecom-a, svoje upite i druge zahtjeve mogu slati putem e-mail-a na adresu: poslovna.podrska@bhtelecom.ba.
BH Telecom. Moja priča