JAVNI OGLAS ZA PRODAJU RASHODOVANIH SREDSTAVA DRUŠTVA
I.
Predmet Javnog poziva je izbor najpovoljnijeg ponuđača za kupovinu rashodovanih sredstava BH Telecoma d.d., a prema ovjerenoj specifikaciji kako slijedi:
LOT – 1 RASHODOVANA TK KABLOVI, BATERIJE, ISPRAVLJAČI I NAPOJNI MODULI
– Rahodovani TK kablovi – cca 10 t
– Aku baterija 44 kg – 1 kom
– Ispravljači – 2 kom
– Napojni modul – 5 kom
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 35.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Pismeno javno nadmetanje
Visina i način polaganja depozita – 35.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladište Alipašin Most – Halilovići,
LOT – 2 RASHODOVANA INFORMATIČKA I TK OPREMA
– Štampači – 14 kom
– Monitor/TV – 5 kom
– Slušalice – 1 kom
– Fiksni telefon – 2 kom
– Skener – 1 kom
– Fiskalni printer – 1 kom
– Mobitel – 1 kom
– Sitni TK alat – 13 kom + kofer
– PC – 14 kom
– Software/licence – 3 kom
– DSLAM, modemi, router, WiFi oprema, switch, RDLU – 135 kom
– Platforma za SMS – 3 kom
– Telefonske govornice – 30 kom
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 1.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 1.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladište Alipašin Most – Halilovići,
LOT – 3 RASHODOVANI NAMJEŠTAJ, SISTEMI KLIMATIZACIJE I ALAT
– Sto sa ormarićem – 1 kom
– Radna stolica – 4 kom
– Sistemi klimatizacije – 7 kom
– Kompresor – 1 kom
– Motorna brusilica – 1 kom
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 300,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 300,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; skladište Alipašin Most – Halilovići,
II.
Detaljnije informacije o rashodovanim sredstvima koja su predmet prodaje zainteresovani kupci mogu dobiti u skladištu rashodovanih sredstava Društva Alipašin Most – Halilovići, Džemala Bijedića 177, 71000 Sarajevo, svakim radnim danom u terminu od 10.00 – 14.00 sati, uz obaveznu prethodnu najavu.
Osobe ovlaštene za davanje informacija: – Adnan Najetović, T: 033 256 163 (adnan.najetovic@bhtelecom.ba) – Kemal Šalaka, T: 062 330 066 ( kemal.salaka@bhtelecom.ba) – Sead Bičo, T: 033 766 666; ( sead.bico@bhtelecom.ba)
Sva rashodovana sredstva su uskladištena na sljedećim lokacijama:
ü Skladište Halilovići, Džemala Bijedića 177, Sarajevo
Postupak prodaje će izvršiti Komisija za prodaju sredstava društva koja je imenovana od strane Generalnog direktora Rješenjem broj: 03-16-75333-8/20 od 23.09.2020. godine.
III.
· Način prodaje:
Ø Usmeno javno nadmetanje / licitacija za LOT2, LOT3.
Ø Pismeno javno nadmetanje za LOT 1.
· Depozit / garancija za ozbiljnost ponude:
Svi učesnici u postupku dužni su kao sredstvo obezbjeđenja za ozbiljnost ponude uplatiti depozit na depozitni račun Društva kod Raiffeisen bank d.d. Sarajevo br. 1610000030950092 u iznosu od 100% početne prodajne vrijednosti svakog pojedinačnog LOT-a na kojem učestvuje.
Ø Za svaki pojedinačni LOT na kojem učesnik u postupku želi da se prijavi, obavezan je za svaki LOT zasebno izvršiti uplatu depozita a uplatnice priložiti uz ostalu dokumentaciju.
Ø Na svakoj uplatnici jasno naznačiti za koji LOT se uplata odnosi jer se u protivnom ista neće uzeti u razmatranje.
· Uplata ponuđene cijene izvršit će se u skladu sa izdatim predračunom odnosno zadržavanjem iznosa depozita u visni postignute kupoprodajne cijene za taj LOT.
· Predaja kupljenih sredstava kupcu – najpovoljnijem ponuđaču će se izvršiti na navedenoj lokaciji uskladištenja, po izvršenoj uplati kupoprodajne cijene i uz obostrani potpis otpremnice / zapisnika o primopredaji, bez prava na naknadnu reklamaciju.
· Povrat uplaćenih sredstava po LOT-ovima koji su ponuđači uplatili na ime depozita izvršit će se na tekući/transakcioni račun ponuđača, izuzev onom ponuđaču koji je izabran kao najpovoljniji kojem će se ukupna obaveza plaćanja ugovorene prodajne cijene umanjiti za iznos uplaćenog depozita za konkretno taj LOT.
· U slučaju da najpovoljniji ponuđač odustane od kupovine, prodavac zadržava sredstva uplaćena po osnovu garancije za ozbiljnost ponude (depozit), a sredstva koja su predmet prodaje će se ponuditi sljedećem rangiranom ponuđaču, ukoliko je to u interesu prodavca.
· Sva oprema koja je predmet prodaje kupuje se u zatečenom stanju bez mogućnosti naknadne reklamacije.
· Oprema koja se prodaje, a koja ima status elektronskog i električnog otpada ce se ustupiti samo ponuđačima koji posjeduju validno Rješenje/dozvolu nadležnog organa o zbrinjavanju istog.
IV.
Prijave za učestvovanje na Javnom nadmetanju / licitaciji za kupovinu rashodovanih sredstava i opreme iz tačke I. ovog javnog poziva se trebaju predati na Protokol BH Telecoma, Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, ili dostaviti preporučenom poštom u zatvorenoj koverti sa upisanim ličnim i kontakt podacima o ponuđaču i naznačenim brojem LOT-a/ova za koje učestvuje sa naznakom „Prijava za javno nadmetanje po Javnom Oglasu za prodaju rashodovanih sredstava – (NE OTVARATI!)“, najkasnije do ponedjeljka 10.10.2022. godine do 10:00 sati (za sve LOT-ove!)
· Prijave koje na Protokol BH Telecoma d.d. Sarajevo budu dostavljene nakon navedenog roka neće biti uzete u razmatranje i bit će ODMAH vraćene!
Prijava treba da sadrži:
a) prijavu sa upisanim iznosom inicijalne ponude/ cijene za svaki LOT,
b) lične i kontakt podatke o ponuđaču ( adresa, telefon, fax, e-mail) kao i podatke o bankovnom transakcijskom / tekućem računu ponuđača,
c) ovjerenu kopiju Rješenja o registraciji i porezni ID Broj za pravna lica – ovjera Opština,
d) ovjerenu kopiju lične karte za fizička lica – ovjera Opština,
e) potpisanu i ovjerenu izjavu o prihvatanju ponuđene opreme u zatečenom stanju – ovjera Opština,
f) potpisanu i ovjerenu izjavu o roku važenja licitirane ponude (30 dana) – ovjera Opština,
g) potpisanu i ovjerenu izjavu ponuđača kojom se obavezuje da će, ukoliko bude izabran kao najpovoljniji, izvršiti uplatu ukupnog ugovorenog iznosa u roku 48 sati od dana izdavanja predračuna – ovjera Opština,
h) potpisanu i ovjerenu izjavu ponuđača kojom se obavezuje da će, ukoliko bude izabran kao najpovoljniji, kupljenu opremu/sredstva staviti u dalju upotrebu (za LOT 3) – ovjera Opština
i) dokaz o ispunjenju obaveze dostavljanja sredstva obezbjeđenja za ozbiljnost ponude (dokaz o uplati depozita / kaucije) – Uplatnica/e za svaki LOT pojedinačno,
Javno nadmetanje će se obaviti u srijedu 12.10.2022.godine u 10:00 sati (za sve LOT-ove), u zgradi Telecom Inženjeringa, Bulevar Meše Selimovića 18, 71000 Sarajevo – Kafeterija, I sprat.
Osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača isključivo će se zasnivati na najvećoj ponuđenoj cijeni formalno-pravno zadovoljavajuće ponude.
NAPOMENA:
· Prisustvo na javnom nadmetanju dozvolit će se samo ovlaštenim predstavnicima ponuđača ili njihovim opunomoćenicima.
· Članovima komisije, licima koja vrše prodaju, radnicima sa posebnim ovlaštenjima i odgovornostima, rukovodnim radnicima i članovima organa upravljanja Društva nije dozvoljeno učestvovanje na javnom nadmetanju u svojstvu ponuđača!
· U sali može biti prisutno samo jedno lice ispred svakog ponuđača!
· Za LOT-ove 1 i 2 obavezna je dozvola o zbrinjavanju elektronskog otpada i samo firmama, odnosno njihovim predstavnicima, koji posjeduju odgovarajuću dozvolu će se dozvoliti učešće na nadmetanju.