Tri pitanja iz našeg Facebook inboxa

Na našu adresu svakodnevno pristiže veliki broj pitanja koja nam šaljete u inbox. U svakom trenutku naši agenti podrške nastoje vam izaći u susret i dostaviti adekvatne informacije.

U nastavku teksta pročitajte odgovore na 3 najčešća pitanja koja ste nam postavljali u proteklom periodu.


1. Kako kupiti tarifu ili uslugu putem Moj webshopa?

Na jednostavan način možete pregledati sve usluge iz naše ponude dolaskom na web stranicu www.bhtelecom.ba. Nakon što odaberete uslugu, automatski će biti preusmjeren na webshop putem kojeg možete izvršiti kupovinu tarifa ili usluga bez potrebe za dolaskom na prodajno mjesto.

Kako bismo Vam olakšali kupovinu putem webshoopa, za Vas smo kreirali video uputstvo koje se može pogledati ovdje.


2. Gdje mogu pronaći pogodnosti ili trenutne aktuelne popuste na uređaje?

Posjetite www.bhtelecom.ba. i na ikonici AKCIJE, pronađite sve uređaje koji su trenutno sniženi, uz koje dolaze posebne pogodonosti ili pokloni.
Ovi uređaji su također označeni u gornjem desnom uglu sa stikerom „AKCIJA“.

Bogat izbor uređaja i usluga BH Telecoma su Vam na raspolaganju 24/7, uz besplatnu dostavu na kućnu adresu, bilo gdje u BiH. Iskoristite nevjerovatne popuste i napokon obraduj sebe ili svoje najbliže odabirom omiljenog uređaja iz naše bogate ponude!


3. Kako mogu prenijeti broj iz druge mreže u BH Mobile mrežu?

Prenos broja možete izvršiti veoma lako – odlaskom na našu stranicu ovdje. Svoj zahtjev možete podnijeti online, a mi ćemo Vas kontaktirat u što skorijem roku!

Ukoliko imate poteškoća u korištenju usluga ili vam su vam potrebne dodatne informacije o uslugama, statusu vaših zahtjeva ili računa, svakako nas kontaktirajte kako bismo vam pomogli pri izboru i rješavanju eventualnih problema.

Ovdje možete pogledati kontakt informacije, gdje pored Facebooka, možete takođe pitati za servisne informacije:

 

Podrška korisnicima

Kontakt centar mreža BH Telecoma: 1444

Pitanja tehničke prirode: podrska@bhtelecom.ba

Sugestije, pohvale ili prigovori na rad uposlenika: 0800 20002

Kontakt centar pozivi iz drugih mreža: 0800 27777

Fax: 1425

Prijava nedozvoljenih aktivnosti i uznemiravanja: abuse@bih.net.ba