JAVNI OGLAS ZA PRODAJU RASHODOVANIH SREDSTAVA DRUŠTVA
I.
Predmet Javnog poziva je izbor najpovoljnijeg ponuđača za kupovinu rashodovanih sredstava BH Telecoma d.d., a prema ovjerenoj specifikaciji kako slijedi:
LOT – 1 Komponente antenskih stubova ( željezo) – cca. 25 tona
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 7.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Pismeno javno nadmetanje
Visina i način polaganja depozita – 7.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; krug Telecom Inženjering / ATC AP
LOT – 2 Komora za pjeskarenje – 1 komad
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 2.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 2.000,00 KM – Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; krug Objekta Telecom Inženjeringa
II
Detaljnije informacije o rashodovanim sredstvima koja su predmet prodaje zainteresovani kupci mogu dobiti u skladištu rashodovanih sredstava Društva Alipšain most – Halilovići, Džemala Bijedića 177, 71000 Sarajevo, svakim radnim danom u terminu od 09.00 – 14.00 sati, uz obaveznu prethodnu najavu.
Osobe ovlaštene za davanje informacija:
- Kemal Šalaka, T: 062 330 066 (salaka@bhtelecom.ba)
- Sead Bičo, T: 033 766 666; ( bico@bhtelecom.ba)
Sva rashodovana sredstva su uskladištena na slijedećim lokacijama:
- Prirucno skladište rashodovane opreme Telecom inženjering, Bulevar Meše Selimovića 18, Sarajevo
Postupak prodaje će izvršiti Komisija za prodaju sredstava koja je imenovana od strane direktora Izvršne direkcije za pravne poslove i upravljanje organizacijom Društva Rješenjem broj: 03-16-75333-8/20 od 23.09.2020. godine.
III.
- Način prodaje:
- Usmeno javno nadmetanje / licitacija za LOT-2
- Pismeno javno nadmetanje za LOT-1
- Depozit / garancija za ozbiljnost ponude:
- Svi učesnici u postupku dužni su kao sredstvo obezbjeđenja za ozbiljnost ponude uplatiti depozit na depozitni račun Društva kod Raiffeisen bank d.d. Sarajevo br. 1610000030950092 (odnosi se na ponuđače – pravna i fizička lica) u iznosu od 100% početne prodajne vrijednosti LOT-a na kojem učestvuje.
- Uplata ponuđene cijene izvršiti će se u skladu sa izdatim predračunom odnosno zadržavanjem iznosa depozita u visni postignute kuporodajne cijene.
- Predaja kupljenih sredstava kupcu – najpovoljnijem ponuđaču će se izvršit na navedenoj lokaciji uskladištenja, po izvršenoj uplati kupoprodajne cijene i uz obostrani potpis otpremnice / zapisnika o primopredaji, bez prava na naknadnu reklamaciju.
- Povrat uplaćenih sredstava koji su ponuđači uplatili na ime depozita izvršit će se na tekući / transakcioni račun ponuđača, izuzev onom ponuđaču koji je izabran kao najpovoljniji kojem će se ukupna obaveza plaćanja ugovorene prodajne cijene umanjiti za iznos uplaćenog depozita.
- U slučaju da najpovoljniji ponuđač odustane od kupovine, prodavac zadržava sredstva uplaćena po osnovu garancije za ozbiljnost ponude (depozit), a sredstva koja su predmet prodaje će se ponuditi sljedećem rangiranom ponuđaču, ukoliko je to u interesu prodavca.
- Sva oprema koja je predmet prodaje kupuje se u zatečenom stanju bez mogućnosti naknadne reklamacije.
IV.
Prijave za učestvovanje na Javnom nadmetanju / licitaciji za kupovinu rashodovane opreme iz tačke I. ovog javnog poziva se trebaju predati na Protokol BH Telecom-a, Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, ili dostaviti preporučenom poštom u zatvorenoj koverti sa upisanim podacima o ponuđaču i naznačenim brojem LOT-a/ova za koje učestvuje sa naznakom „Prijava za javno nadmetanje po Javnom Oglasu br. 05.2.3-175-14549/21-1 (NE OTVARATI!)“, najkasnije do srijede 03.03.2021.godine do 10:00 sati (za sve LOT-ove)
- Prijave koje na Protokol BH Telecom-a d.d. Sarajevo budu dostavljene nakon navedenog roka neće biti uzete u razmatranje i bit će ODMAH vraćene!
Prijava treba da sadrži:
- prijavu sa upisanim iznosom incijalne ponude/ cijene za svaki LOT,
- lične i kontakt podatke o ponuđaču (ime i prezime / naziv, adresa, telefon, fax, e-mail)
- podatke o bankovnom transakcijskom / tekućem računu ponuđača,
- ovjerenu kopiju Rješenja o registraciji i porezni ID Broj za pravna lica – ovjera Opština,
- ovjerenu kopiju lične karte za fizička lica – ovjera Opština,
- potpisanu i ovjerenu izjavu o prihvatanju ponuđene opreme u zatečenom stanju – ovjera Opština,
- potpisanu i ovjerenu izjavu ponuđača kojom se obavezuje da će, ukoliko bude izabran kao najpovoljniji, izvršiti uplatu ukupnog ugovorenog iznosa u roku 10 (deset) dana – ovjera Opština,
- potpisanu i ovjerenu izjavu o roku važenja licitirane ponude (30 dana) – ovjera Opština,
- dokaz o ispunjenju obaveze dostavljanja sredstva obezbjeđenja za ozbiljnost ponude (dokaz o uplati depozita / kaucije) – Uplatnica,
Javno nadmetanje će se obaviti u petak 05.03.2021.godine u 10:00 sati (za sve LOT-ove), u upravnoj zgradi Društva – Generalna direkcija, Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo – Sala za sastanke, V sprat.
Osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača isključivo će se zasnivati na najvećoj ponuđenoj cijeni formalno-pravno zadovoljavajuće ponude.
- Prisustvovanje na javnom nadmetanju dozvolit će se samo ovlaštenim predstavnicima ponuđača ili njihovim opunomoćenicima uz obavezno pridržavanje svih važećih epidemidemioloških mjera.
- U sali može biti prisutno samo jedno lice ispred svakog ponuđača.