OBAVJEŠTENJE O PRODUŽENJU ROKA ZA PRIJEM PONUDA U POSTUPKU NABAVKE PUTEM JAVNOG NADMETANJA

OBAVJEŠTENJE O PRODUŽENJU ROKA ZA PRIJEM PONUDA U POSTUPKU NABAVKE PUTEM JAVNOG NADMETANJA

Broj nabavke: 02-9516/19

 

Predmet nabavke: Materijal za redovno održavanje optičkih pristupnih mreža                    

           

I.                   Komunikacija

Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecoma sa dobavljačima: 

 

Amina Zekić           tel: +387 33 256 178, e-mail adresa: amina.zekic@bhtelecom.ba ili

Zehra. Čorhodžić;  tel: +387 33 256 175; e-mail adresa: zehra.corhodzic@bhtelecom.ba

Fax: +387 33 256 171

Web stranica: www.bhtelecom.ba

Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencija) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.

 

Javno nadmetanje sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača čije su ponude ocjene prihvatljivim u skladu sa tenderskom dokumentacijom biće održano na adresi navedenoj u posebno dostavljenom pozivu za javno nadmetanje. Trajanje nadmetanja biće određeno pozivom za javno nadmetanje i biće vremenski ograničeno.

Tok postupka javnog nadmetanja je detaljno opisan Tenderskom dokumentacijom.

 

II.            Produženje roka za dostavljanje ponuda

Dobavljač će dostaviti ponudu u originalu i ista treba biti sa pečatom i potpisom a dostavlja se na sljedeći način:

Ponuda sa pečatom i potpisom se mora dostaviti u jednoj koverti sa naznakom „Ponuda za materijal za redovno održavanje optičkih pristupnih mreža broj: 02-9516/19 – NE OTVARAJ“.

 

Unutar iste se nalaze dvije neprovidne koverte koje sadrže:

Koverta br.1 – dokumentaciju propisanu Tenderskom dokumentacijom,

Koverta br. 2 – cijenu ponude i garanciju za ponudu propisanu Tenderskom dokumentacijom.  

 

Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: BH Telecom d.d . Sarajevo, ul. Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Ovim se dobavljači obavještavaju o produženju roka za prijem ponuda tako da važeći rok glasi: Ponude se trebaju dostaviti najkasnije do 21.3.2019. godine do 10:00 sati.

Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.

 

III.           Ostalo

 

Ostali elementi tenderske dokumentacije ostaju neizmijenjeni.

 

Takodje napominjemo na tačku I.1 tenderske dokumentacije u dijelu koji glasi: „Prolongiranje roka ne mijenja rokove definisane tenderskom dokumentacijom po pitanju dokumenata kojim  se dokazuje ispunjenje kvalifikicionih uslova/prihvatljivosti ponude u dijelu bankovnih garancija. Izmjene/dopune tenderske dokumentacije postaju i smatraju se sastavnim dijelom tenderskom dokumentacijom.“