OBAVJEŠTENJE O PRODUŽENJU ROKA ZA PRIJEM PONUDA U POSTUPKU NABAVKE PUTEM JAVNOG NADMETANJA broj: 06-13250/19

OBAVJEŠTENJE O PRODUŽENJU ROKA ZA PRIJEM PONUDA U POSTUPKU NABAVKE PUTEM JAVNOG NADMETANJA broj: 06-13250/19

Predmet nabavke: Nabavka građevinskih i montažnih radova i usluga za izgradnju FTTC pristupnih mreža za potrebe BH Telecom d.d. Sarajevo, sedam lotova

           

I.                   Komunikacija

Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecoma sa dobavljačima: 

 

Amina Zekić           tel: +387 33 256 178, e-mail adresa: amina.zekic@bhtelecom.ba ili

Zehra. Čorhodžić;  tel: +387 33 256 175; e-mail adresa: zehra.corhodzic@bhtelecom.ba

Fax: +387 33 256 171

Web stranica: www.bhtelecom.ba

Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencija) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.

 

Javno nadmetanje sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača čije su ponude ocijene prihvatljivim u skladu sa tenderskom dokumentacijom biće održano na adresi navedenoj u posebno dostavljenom pozivu za javno nadmetanje. Trajanje nadmetanja biće određeno pozivom za javno nadmetanje i biće vremenski ograničeno.

Tok postupka javnog nadmetanja je detaljno opisan Tenderskom dokumentacijom.

 

II.            Produženje roka za dostavljanje ponuda

 

Dobavljač će dostaviti ponudu u originalu i ista treba biti sa pečatom i potpisom a dostavlja se na sljedeći način:

Ponuda sa pečatom i potpisom se mora dostaviti u jednoj koverti sa naznakom „Ponuda za građevinske i montažne radove i usluge za izgradnju FTTC – pristupnih mreža za potrebe BH Telecom d.d. Sarajevo, lot/ovi broj (navesti broj i naziv lota)______, broj nabavke: 06-13250/19 – NE OTVARAJ“.

 

Unutar iste se nalaze dvije neprovidne koverte koje sadrže:

Koverta br.1 – dokumentaciju propisanu Tenderskom dokumentacijom,

Koverta br. 2 – cijenu ponude i garanciju za ponudu propisanu Tenderskom dokumentacijom, obavezno odvojeno za svaki lot.  

 

Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: BH Telecom d.d. Sarajevo, ul. Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

 

Ovim se dobavljači obavještavaju o produženju roka za prijem ponuda tako da važeći rok glasi: Ponude se trebaju dostaviti najkasnije do 4.4.2019. godine do 10:00 sati.

Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.

 

III.           Ostalo

 

Ostali elementi tenderske dokumentacije ostaju neizmijenjeni.

 

Takodje napominjemo na tačku I.1 tenderske dokumentacije u dijelu koji glasi: „Prolongiranje roka ne mijenja rokove definisane tenderskom dokumentacijom po pitanju dokumenata kojim  se dokazuje ispunjenje kvalifikicionih uslova/prihvatljivosti ponude u dijelu bankovnih garancija. Izmjene/dopune tenderske dokumentacije postaju i smatraju se sastavnim dijelom tenderskom dokumentacijom.“