OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM JAVNOG NADMETANJA broj: 02-4622/16
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM JAVNOG NADMETANJA broj: 02-4622/16
Predmet nabavke: USLUGE FINANSIJSKOG I DATA KLIRINGA
I. Komunikacija
Lice/Lica koje/a je/su ovlašteno/a da vodi/e komunikaciju u ime BH Telecoma sa dobavljačima:
Amina Zekić tel: +387 33 256 178, e-mail adresa: amina.zekic@bhtelecom.ba ili
Zehra Čorhodžić tel: +387 33 256 175; e-mail adresa: zehra.corhodzic@bhtelecom.ba
Fax: +387 33 256 171
Web stranica: www.bhtelecom.ba
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencije) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.
Javno nadmetanje sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača čije su ponude ocijene prihvatljivim u skladu sa tenderskom dokumentacijom biće održano na adresi navedenoj u posebno dostavljenom pozivu za javno nadmetanje.Trajanje nadmetanja biće određeno pozivom za javno nadmetanje i biće vremenski ograničeno.
Tok postupka javnog nadmetanja je detaljno opisano modelom tenderske dokumentacije.
II. Dostavljanje ponuda
Dobavljač će dostaviti jednu ponudu u originalu. Ponuda sa pečatom i potpisom treba biti zapečaćena u jednoj neprovidnoj koverti i sa imenom i adresom dobavljača, na kojoj će pisati sljedeće riječi:
„Ponuda za usluge finansijskog i data kliringa, broj nabavke: 02-4622/16“.
Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo
Ponude se trebaju dostaviti najkasnije do 14.4.2016. godine do 10:00 sati.
Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.
III. Izmjena ili povlačenje ponuda
Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.
Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive.
Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku javnog nadmetanja.
IV. Tenderska dokumentacija
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od 19,00 KM/ 10,00 EUR. Zainteresirani dobavljači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju isključivo na Protokolu BH Telecoma, prije nego što je otkupe.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom od 8.00-16:00 sati u prostorijama BH Telecoma, Franca Lehara 7, Sarajevo, uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije (sa brojem nazivom nabavke) i dokaza o izvršenoj uplati 19,00 KM za domaće ili 10,00 EUR za ino-ponuđače; na račun broj: 1610 0000 3095 0092 kod Raiffeisen bank d.d. Sarajevo (na nalogu za uplatu je potrebno navesti ID i PDV broj ponuđača) a za inostrane ponuđače: SWIFT: RZBABA2S, IBAN Code: BA39 1611 0000 0124 8933, sa tačnom adresom i kontakt-telefonom ponuđača. Ukoliko navedeno ne bude priloženo pred preuzimanje tenderske dokumentacije isto je potrebno prethodno dostaviti na faks broj: 033 256 171.
Bez navedenog pisanog zahjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta. Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom isto treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku.
BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.