Dodatni servis u slučaju oštećenja za Samsung Galaxy S10+, S10 i S10e
Nakon kupovine vašeg uređaja sačuvajte račun, registrujte se na linku i unošenjem IMEI koda i datuma kupovine na računu stičete pravo na zamjenu ekrana u slučaju nezgode. Registraciju je potrebno uraditi u roku od 7 dana od datuma kupovine uređaja. Kupci koji su već kupili uređaj se trebaju što prije registrovati.
Aktivacijom nakon kupovine uređaja Samsung Galaxy S10+, S10 i S10e kupac dobija dodatno pravo na jednu godinu osiguranja u slučaju oštećenja ekrana uz plaćanje znatno niže, fiksne naknade u slučaju loma.
Registraciju možete izvršiti klikom ovdje.
Servis za oštećenje ekrana je validan samo uz priloženu polisu osiguranja (koju ćete dobiti registracijom na navedeni link), popunjen, ovjeren i potpisan garantni list i uz priložen račun.
Dodatni servis je moguće iskoristiti u slučaju:
- Fizičkih oštećenja uređaja
- Oštećenja uređaja nastalih udarcem ili djelovanjem spoljne sile.