Dodatni servis u slučaju oštećenja za Samsung Galaxy S10+, S10 i S10e

Nakon kupovine vašeg uređaja sačuvajte račun, registrujte se na linku i unošenjem IMEI koda i datuma kupovine na računu stičete pravo na zamjenu ekrana u slučaju nezgode. Registraciju je potrebno uraditi u roku od 7 dana od datuma kupovine uređaja. Kupci koji su već kupili uređaj  se trebaju što prije registrovati.

 

Aktivacijom nakon kupovine uređaja Samsung Galaxy S10+, S10 i S10e kupac dobija  dodatno pravo na jednu godinu osiguranja u slučaju oštećenja ekrana uz plaćanje znatno niže, fiksne naknade u slučaju loma.

 

Registraciju možete izvršiti klikom ovdje

 

Servis za oštećenje ekrana je validan samo uz priloženu polisu osiguranja (koju ćete dobiti registracijom na navedeni link), popunjen, ovjeren i potpisan garantni list i uz priložen račun. 

 

Dodatni servis je moguće iskoristiti u slučaju:

  • Fizičkih oštećenja uređaja  
  • Oštećenja uređaja nastalih udarcem ili djelovanjem spoljne sile.