Obavijest o izmjenama Cjenovnika – izmjene u ponudi Cinemax, HBO i HBO Premium dodatnih paketa i izmjene u ponudi osnovnih Moja TV paketa

Obavještavamo korisnike da se od 1.septembra ove godine vrše sljedeće izmjene u ponudi/Cjenovniku BH Telecoma:

 

Izmjene u ponudi dodatnih paketa Cinemax, HBO i HBO Premium

 

BH Telecom je osigurao korisnicima da i dalje mogu pratiti vrhunske filmove i serije na HBO i Cinemax kanalima. Osim što uz tri HBO kanala i dva Cinemax kanala korisnici mogu uživati u originalnim serijama i filmskim blockbusterima vrhunske produkcije 24 sata dnevno, i to u HD kvaliteti slike i zvuka, od 1. septembra su im omogućeni dodatno i Time Shift opcija – gledanje TV programa unazad 7 dana, te HBO OD videoteka sa više hiljada video naslova, koja sadrži najbolje svjetske filmove, čitave sezone gledanih serija, atraktivne dokumentarce, izvanredne dječije programe i mnoštvo drugih zanimljivih video sadržaja.

 

U ponudi/Cjenovniku se od 1.septembra vrše sljedeće izmjene:

 

Cinemax paket:

o promjena cijene mjesečne naknade sa 4,68 KM na 4,50 KM /sa PDV/

o uvođenje Time Shift opcije / gledanje propuštenih TV sadržaja do 7 dana unazad

HBO paket:

o promjena cijene mjesečne naknade sa 7,61 KM na 8,50 KM /sa PDV/ i

o unapređenje uključenih sadržaja:

§ neograničen pristup hit filmovima i serijama iz HBO OD videoteke

§ uvođenje Time Shift opcije / gledanje propuštenih TV programa do 7 dana unazad

HBO Premium paket:

o promjena cijene mjesečne naknade sa 10,53 KM na 12 KM /sa PDV/ i

o unapređenje uključenih sadržaja:

§ neograničen pristup hit filmovima i serijama iz HBO OD videoteke

§ uvođenje Time Shift opcije / gledanje propuštenog TV programa do 7 dana unazad

§ uvođenje besplatnog probnog perioda za HBO Premium paket – besplatan prvi mjesec korištenja / prvi mjesec bez pretplate, koji će od 1.9. biti omogućen svim novim korisnicima i postojećim korisnicima koji prvi put aktiviraju ovaj dodatni paket.

 

Ostali uslovi korištenja Cinemax, HBO i HBO Premium paketa ostaju neizmijenjeni.

Postojeći korisnici HBO i HBO Premium paketa, ukoliko smatraju da je i pored navedenih značajnih unapređenja paketa, zbog malog povećanja cijene mjesečne naknade od 1.9. 2020. paket koji koriste za njih nepovoljniji, imaju pravo na besplatno otkazivanje dodatnog paketa koji koriste ili pravo na raskid ugovora za Moja TV uslugu. U slučaju da zahtjev za raskid ugovora za Moja TV uslugu korisnik HBO ili HBO Premium paketa podnese u periodu od 30 dana, tj.od 1. do 30. augusta ove godine, nema obavezu plaćanja penala po osnovu prekida obaveznog trajanja ugovora, ali ima obavezu plaćanja penala i mjesečnih rata za kupljeni uređaj/kupljenu terminalnu opremu.

 

Izmjene ponude osnovnih Moja TV paketa od 1.septembra

 

Izmjene važeće ponude paketa Moja TV Net 3 i Moja TV Full 3

Od 1.9.2020. se značajno unapređuju paketi Moja TV Net 3 i Moja TV Full 3, na način da će za istu cijenu mjesečne naknade korisnici ovih paketa imati:

– uključen HBO Premium paket umjesto trenutno uključenog HBO paketa

– povećanje brzine interneta u uploadu do 10 Mbps ukoliko se usluga realizira putem VDSL tehnologije, odnosno povećanje brzine interneta u downloadu i uploadu do 300/40 Mbps ukoliko se usluga realizira putem optičke infrastrukture/FTTH.

Korisnici Moja TV Full 3 paketa će od 1.9. ove godine, uz navedene unapređenja, imati u sadržaj paketa uključene i dodatne usluge Moja TV Flix i Moja Web TV (Osnovni paket).

Sve uključene usluge i sadržaje Moja TV Net 3, odnosno Moja TV Full 3 paketa korisnik dobiva automatski, bez potrebe za podnošenjem zahtjeva ili naknadnom aktivacijom, osim u slučaju usluge Moja Web TV (Osnovni paket), koju korisnik samostalno aktivira putem web stranice BH Telecoma.

 

Povlačenje iz ponude paketa Moja TV Net 6 i Moja TV Full 6 i migriranje korisnika na pakete Moja TV Net 3 i MojaTV Full 3

Od 1.9.2020. se iz ponude BH Telecoma povlače paketi Moja TV Net 6 i Moja TV Full 6.

Povlačenjem iz ponude korisnici paketa Moja TV Net 6 će automatski biti migrirani na paket Moja TV Net 3, sa istom cijenom mjesečne naknade i boljim sadržajem, a korisnici Moja TV Full 6 paketa na paket Moja TV Full 3, sa istom cijenom mjesečne naknade i boljim sadržajem. U slučaju da su korisnici Moja TV Net 6, odnosno Moja TV Full 6 paketa prije migracije zaključili ugovor sa obaveznim trajanjem po osnovu neke od promotivno-prodajnih akcija BH Telecoma, prilikom migracije na nove pakete neće im se naplatiti penali po osnovu migracije na nove pakete, niti će se naplatiti naknada za promjenu paketa. Sa migracijom na novi paket prestaje obavezno trajanje ugovora po osnovu promotivno-prodajne akcije, odnosno prava i obaveze korisnika po tom osnovu, izuzev ako uslovima akcijske ponude na osnovu koje je proizašao ugovorni odnos nije definisano da benefiti akcije vrijede i za pakete na koje se korisnici migriraju.

U slučaju da je ponuda paketa na koje se migriraju nepovoljna za korisnike Moja TV Net 6, odnosno Moja TV Full 6 paketa, korisnici imaju pravo na raskid ugovora sa obaveznim trajanjem za ponudu iz promotivno-prodajne akcije bez plaćanja penala koji proizilaze iz akcijske ponude, i to u periodu od 30 dana od ove javne objave izmjena u ponudi, odnosno u periodu od 1.8. do 30.8.2020.godine.

U slučaju da su korisnici Moja TV Net 6, odnosno Moja TV Full 6 paketa, prije migracije, zaključili ugovor sa obaveznim trajanjem po osnovu kupovine terminalne opreme/uređaja iz ponude BH Telecoma ili partnerske ponude, prilikom migracije neće doći do promjene u uslovima ugovora za kupljenu terminalnu opremu (popusti, penali, period otplate, mjesečne rate i dr.).