JAVNI POZIV
za davanje u zakup prostora caffe kuhinja u svrhu pružanja usluga posluživanja hladnih i toplih napitaka u objektima BH Telecoma na području Kantona Sarajevo:
Predmet javnog poziva je prikupljanje ponuda za davanje u zakup prostora caffe kuhinja u svrhu pružanja usluga posluživanja hladnih i toplih napitaka u objektima BH Telecoma na području Kantona Sarajevo:
1. Ponude za zakup prostora/bifea obuhvataju sljedeće prostore/caffe kuhinja u sljedećim objektima i etažama kako slijedi:
Poslovna zgrada BH Telecoma, ulica: Franca Lehara 7:
a) Podrum, magacinski prostor ukupne površine 10,93 m2,
b) Mezanin, Caffe kuhinja sa šankom i zatvorenim dijelom za sjedenje ukupne površine 21,21 m2,
c) III sprat, Caffe kuhinja sa šankom i zatvorenim dijelom za sjedenje ukupne površine 19,26 m2,
d) IV sprat, Caffe kuhinja sa šankom i zatvorenim dijelom za sjedenje ukupne površine 14,42 m2,
e) VI sprat, Caffe kuhinja sa šankom ukupne površine 11,00 m2,
Ukupna površina prostora u Poslovnoj zgradi BH Telecoma, ulica: Franca Lehara 7 iznosi 76,82 m2.
Poslovna zgrada BH Telecoma, ulica: Bulevar Meše Selimovića 18:
a) caffe kuhinja sa šankom (sjeverno krilo objekta ) je ukupne površine 8,00 m2.
Ukupna površina prostora koji se nude u zakup u oba navedena objekta iznosi 84,82 m2.
Minimalna početna cijena za zakup je 10,00 KM po m² bez PDV-a i ukupno iznosi 848,20 KM bez PDV-a mjesečno. U minimalnu početnu cijenu za zakup uračunati su mjesečni troškovi električne energije, centralnog grijanja/hlađenja, vode i troškovi odvoza smeća.
Pored utvrđene cijene zakupa (uključuje troškove grijanja, struje, vode) zakupac je obavezan plaćati troškove korištenja/tarifiranja fiksnog/ih telefona i interneta za potrebe pružanja predviđenih usluga.
Poslovni prostori se izdaju u viđenom stanju na period od najmanje 3 (tri) godine, sa mogućnošću produženja.
Ponuđač koji bude odabran po predmetnom javnom pozivu posluživanje toplih i hladnih napitaka u prostoru mora započeti 01.07.2025. godine, od kada započinje primjena Ugovora o zakupu.
2. Pravo učešća
Pravo učešća na javnom pozivu imaju pravna lica sa teritorije BiH koja:
– ispunjavaju obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza i ostalih javnih davanja u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini,
– ispunjavaju obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini;
3. Ponuda mora sadržavati sljedeće
a) naziv društva ili obrta, sjedište, PDV broj i ID broj, te transakcijski račun društva ili obrta, broj telefona i e-mail za kontakt, kao i adresa i naziv objekta gdje se vrši djelatnost pripreme i posluživanja hladnih i toplih napitaka,
b) izvod iz sudskog registra (kopija),
c) ponuđenu jediničnu cijenu zakupa po m²
d) tabelarni prikaz cjenovnika toplih i hladnih napitaka koji bi se primjenjivao u caffe kuhinjama koji su predmet zakupa, a koji sadrži minimalno sljedeće artikle: espreso kafa, espreso kafa sa mlijekom, mali machiato, veliki machiato, cappucino, čaj filter, voda gazirana, prirodna voda, prirodni negazirani sokovi, prirodni cijeđeni sokovi, gazirani sokovi, sa iskazanim jediničnim cijenama, PDV-om i jediničnom cijenom sa PDV-om. Ponuđač u svom cjenovniku može navesti i druge artikle ( kolači, sendviči), a što se neće bodovati prilikom odabira ponuđača.
e) Originalna izjava potpisana od strane ovlaštene osobe i ovjerena pečatom da će kojom izjavljuje da će na raspolaganju imati dovoljan broj radnika na poslovima posluživanja toplih i hladnih napitaka. Minimalan broj radnika je 5 radnika na poslovima posluživanja toplih i hladnih napitaka u prostorima koji su predmet zakupa.
f) Originalna izjava potpisana od strane ovlaštene osobe i ovjerena pečatom da će, ukoliko bude odabran za zaključenje ugovora o zakupu, položiti depozit u visini 2 (dvije) mjesečne zakupnine prije zaključenja ugovora o zakupu kao sredstvo obezbijeđenja ispunjenja ugovorenih obaveza
3. Ponuđač koji bude odabran prije potpisa Ugovora mora dostaviti sljedeće dokumente
a) uvjerenje nadležne poreske uprave da ispunjava obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza i ostalih javnih davanja u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ( u FBiH i RS potvrdu izdaje Porezna Uprava) ne starije od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude (original ili kopija),
b) potvrda koju izdaje Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) kojom potvrđuje da ispunjava obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini, ne starija od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude (original ili kopija);
4. Uslovi zakupa i način plaćanja zakupa
Zakupoprimac se obavezuje
– najkasnije u roku 15 dana od dana prijema ispravne fakture, izvršiti plaćanje iste.
– da će poslovni prostor koristiti sa pažnjom dobrog domaćina, te da će nadoknaditi oštećenja pričinjena korištenjem za vrijeme trajanja zakupa,
– da je u obavezi vršiti održavanje prostora, redovno održavanje i servisiranje opreme i uređaja, kao i da drži iste u ispravnom stanju.
– da je u obavezi da snosi troškove popravke ili zamjene opreme i uređaja koji se nalaze u predmetnom prostoru prouzrokovanog fizičkim oštečenjem ili netručnim rukovanjem ili je kvar nastao kao posljedica neredovnog servisiranja/održavanja.
– da ne može izdavati drugim licima u podzakup,
– da ne može vršiti bilo kakvo prilagođavanje prostora i sadržaja u istom bez prethodne saglasnosti, koju u ime Zakupodavca može dati Izvršna direkcija za pravne poslove upravljanje organizacijom i ljudskim resursima,
– da će svoje radno vrijeme uskladiti sa radnim vremenom Zakupodavca, odnosno da će isto biti od 07:00h do 16:30 h, svakim radnim danom, od ponedjeljka do petka, kao i u skladu sa dodatnim zahtjevima Zakupodavca,
– da u slučaju obrazloženog zahtjeva Zakupodavca, produži svoje radno vrijeme, sukladno potrebama Zakupodavca
– da će na poslovima posluživanja angažovati minimalno 5 radnika
– da će obezbjediti odjeću i obuću (ne smije se nositi otvorena i sportska obuća) za radnike angažovane na poslovima posluživanja od strane Zakupoprimca,
– da će regulisati način angažovanja u skladu sa pozitivnim propisima i odgovoran je za poštivanje svih zakonskih propisa vezano za način angažovanja radnika na poslovima posluživanja. Ovaj zahtjev se odnosi, podrazumijeva i primjenjuje na svakog pojedinca kojeg će Zakupoprimac angažirati (plate, doprinosi, porezi, prevoz, adekvatnu radnu odjeću i obuću)
– da neće mijenjati ponudu koja čini sastavni dio ugovora (dodavati nove artikle i izbacivati postojeće) bez prethodno pribavljene pisane saglasnosti od strane Zakupodavca (u ime Zakupodavca,
– da će vršiti dostavljanje/posluživanje proizvoda u radne prostore (kancelarije, sale) licima sa spiska koji odredi Zakupodavac,
– da će obezbijediti aparate za asortiman proizvoda iz ponude (za koje Zakupodavac nije obezbjedio aparate),
– da u skladu sa Zakonom o fiskalnim sistemima FBiH izvrši fiskalizaciju fiskalnog sistema u prostorima koji su predmet zakupa,
– obavezan je za korisnike reprezentacije dostaviti fakturu najkasnije do 5. u mjesecu za predhodni mjesec.
Zakupodavac se obavezuje:
– je dužan Zakupoprimcu osigurati neometano korištenje zakupljenog prostora bez bilo kakvog uznemiravanja s njegove strane ili od druge osobe koja istupa u ime ili za račun Zakupodavca.
– je obavezan vršiti redovan servis uređaja za grijanje / hlađenje (fan-coilar), te u slučaju kvara izvršiti popravku, te eventualnu zamjenu istog, pod uslovom da kvar nije uzrokovan nestručnim rukovanjem i/ili fizičkim oštećenjem, što će se utvrditi temeljem izvještaja ovlaštenog servisera.
– da u slučaju kvara na instalacijama ( elektroinstalacije i vododvodne instalancije) izvršiti popravku istih, pod uslovom da kvar nije uzrokovan nestručnim rukovanjem i/ili fizičkim oštećenjem, što će se utvrditi zajednički.
– da u slučaju prestanka rada opreme/uređaja koji se nalaze u predmetu zakupa, pod uslovom da kvar nije uzrokovan nestručnim rukovanjem i/ili fizičkim oštećenjem, što će se utvrditi temeljem izvještaja ovlaštenog servisera, izvršiti popravak ili zamjenu uređaja.
– ima pravo kontrolisanja kvalitete, ponude u skladu sa ponudom Zakupoprimca, kao i poštivanje pravila oblačenja osoblja i svih ostalih elemenata definisanih dokumentacijom i ponudom Zakupoprimca, koja čini prilog ovog Ugovora.
– je obavezan obezbijediti ažuriran spisak korisnika reprezentacije.
– dužan Zakupoprimcu izvršiti plaćanje po osnovu naručenih proizvoda na račun reprezentacije u roku od 7 dana od dana zaprimljene fakture.
5. Pregled prostora
Pregled predmeta zakupa biti će omogućen svakim radnim danom (Ponedeljak-Petak) od 10:00-13:00 h od trenutka objave do 12.05.2025. godine, uz prethodnu najavu na e-mail: dzenan.ramovic@bhtelecom.ba i/ili Lejna.Sefkic-Durmic@bhtelecom.ba.
Kontakt telefon za sve dodatne eventualne informacije je 062/938-848 i/ili 061/363-534.
6. Izbor/Kriteriji za odabir najpovoljnijeg ponuđača
Izbor najpovoljnijeg ponuđača, izvršiti će se nakon ispitivanja urednosti, potpunosti i vjerodostojnosti dostavljenih ponuda.
Postupak izbora najpovoljnijeg ponuđača će se vršiti na osnovu slijedećeg kriterija, uz ispunjenje svih uslova Javnog poziva je ekonomski najpovoljnija ponuda:
PODKRITERIJ ZA OCJENU PONUDA
KRITERIJ
BROJ BODOVA
KRITERIJ | BROJ BODOVA | |
1. | Ponuđeni iznos mjesečne zakupnine | 70 |
2. | Ponuđene cijene proizvoda iz cjenovnika | 30 |
3. | Ukupno = 1+2 | 100 |
Kriterij 1.
Ponuđeni iznos mjesečne zakupnine = 70 bodova
Način bodovanja ponuđenog iznosa mjesečne zakupnine izražen je slijedećom formulom:
gdje je:
– NAP – broj bodova ponude za (1) kriterij Ponuđena cijena mjesečne zakupnine
– NPC – najviša ponuđena cijena mjesečne zakupnine
– PC– ponuđena cijena mjesečne zakupnine
Kriterij 2.
Ponuđene cijene proizvoda iz cjenovnika, 30 bodova od kojih svaki artikal nosi u nastavku navedeni broj bodova:
– espreso kafa – 3 boda,
– espreso kafa sa mlijekom – 3 boda,
– čaj filter – 3 boda
– mali machiato – 3 boda
– veliki machiato – 3 boda
– cappucino – 3 boda
– prirodni cijeđeni sokovi – 3 boda
– prirodna voda – 3 boda
– voda gazirana – 2 boda
– prirodni negazirani sokovi – 2 boda
– gazirani sokovi – 2 boda
Način bodovanja za artikle koji nose 3 boda će se vršiti za svaki artikal zasebno u skladu sa sljedećom formulom:
gdje je:
– NAP – broj bodova ponude za (2) kriterij ponuđene cijene proizvoda iz cjenovnika
– NNP –najniža ponuđena cijena artikla;
– PP–ponuđena cijena artikla;
Način bodovanja za artikle koji nose 2 boda će se vršiti za svaki artikal zasebno u skladu sa sljedećom formulom:
gdje je:
– NAP – broj bodova ponude za (2) kriterij ponuđene cijene proizvoda iz cjenovnika
– NNP – najniža ponuđena cijena artikla;
– PP – ponuđena cijena artikla;
S ponuđačima koji ispunjavaju uslove javnog poziva, BH Telecom će obaviti dodatne pregovore u pogledu cijene zakupa, cijene cjenovnika napitaka koji će se primjenjivati u prostorima/bifeima koji su predmet zakupa, kao i ostalih uslova zakupa.
Nakon provedenog postupka svakom ponuđaču će se na adresu sjedišta dostaviti pismeno obavještenje o statusu ponude istog ili e-mail adresu koju dostavi ponuđač.
BH Telecom od ponuđača u toku pregovora može zahtijevati dostavljanje dodatne dokumentacije i podataka.
7. Podnošenje dokumentacije:
Ponudu u zatvorenoj koverti sa gore traženim dokumentima, sa naznakom „Dostava ponude za zakup prostora caffe kuhinja u svrhu pružanja usluga posluživanja hladnih i toplih napitaka u objektima BH Telecoma na području Kantona Sarajevo“ po Javnom pozivu broj: 03.3.2-173-37856/25 dostaviti putem pošte ili neposredno na Protokol BH Telecoma d.d. Sarajevo, ulica Franca Lehara broj 7, 71 000 Sarajevo.
Rok za dostavu ponuda je 12.05.2025. godine do 16:00h.
8. Dodatne informacije:
U ovom postupku, BH Telecom d.d. Sarajevo, ne snosi nikakve troškove prikupljanja i dostave istih i istovremeno zadržava pravo da koristi prikupljene informacije isključivo u svrhu postupka zakupa.
BH Telecom d.d. Sarajevo, zadržava pravo traženja na uvid dodatne dokumentacije, provjeru iste ili eventualno dodatna pojašnjenja.
Sve ostale obaveze koje nisu definisane javnim pozivom, bit će regulisane Ugovorom o zakupu.
Dostava informacija BH Telecom d.d. Sarajevo, ne obavezuje ni po kom osnovu.
Kontakt telefon za sve dodatne eventualne informacije je 062/938-848 ili 061/363-534.